Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 3239
Har aldri tatt benzoer selv, men har hørt mange snakke om at man kan ha uker hvor man har gått på benzo, også plutselig våkner man en dag og ikke klarer å huske noe fra den tiden man har vært påvirket.

Det som jeg begynte å lure på er om, er det mulig å for eksempel gå noen måneder eller et år ruset på benzo og når man blir edru igjen har man ingen hukommelse fra den tiden man var ruset?
Hvis du tar trikken til Brugata i Oslo er det flust av folk som kan svare på det.
Det kommer jo an på hvor mye du tar. Får du i deg nok, blacker du ut, og husker ingenting. Nesten som spritfylla, bare med en kraftigere rus. Husk at du kan gjøre mye rart når du er fjern på benzo preparater, siden du mister alt som har med nerver og sunn fornuft å gjøre. Sjøl har jeg aldri noensinne fått noe ut av pillerus. Jeg stjal en barnevogn, satte meg oppi og kjørte ned en helvettes lang bratt bakke en gang. I trusa. Helt aleine. Resten husker jeg ikke, men jeg klarte det tydeligvis uten å skade meg.
Vil egentlig ikke anbefale deg det hvis du ikke har prøvd det før, piller er generelt noe dritt med mindre du har psykiske utfordringer og må medisineres med små doser. Det er helt vanvittig hvor mye dritt som har skjedd med folk under tung pillerus, mange blir super drittsekker og fæle å ha med å gjøre.
Ta heller å rull deg en spliff, slapp av og lær deg ting.
I fjor tok jeg benzo en kveld og endte opp med å drikke litt 40%. Jeg blacket ut, og mistet hukommelse for hele uken som hadde vært, og ettersom dagene gikk så mistet jeg hukommelse for de følgende dagene også. Ikke å anbefale
Anonym bruker
"Enig Troll"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har ikke tatt mye benzo, men en gang tok jeg litt rivo og drakk litt alkohol, blacka ut og når jeg våkna lå jeg på sykehuset med heroin-overdose. Hadde aldri tatt minus før, så det sier vell litt om hvor dårlig dømmekraft man får. Har svært dårlig hukommelse fra de andre gangene jeg har tatt benzo også, men har aldri tatt det over lengre perioder
Jeg mista en hel måned,jeg gikk på jobb hver dag å flytta inn i nytt hus....husker ingenting utrolig skremmande opplevelse.
Bruker mye som medisin, kanskje litt vell overforbruk, men blir ikke hukommelse tapende med mindre jeg går helt til over forbruk.
Var 4mnd av, husket alt, bare litt annereledes.
Det kommer jo an på hvilket Benzo preparat du inntar . Noen av de som
"jeg husker ingenting" , har rett og slett sovet mesteparten av tiden de har vært påvirket .
Det kommer an på halveringstiden til benzoen og inntak, og det er også veldig individuelt.