Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 5441
Vurderer nå å bare kutte ut den driten, føler meg rastløs og mye angst og lei av alt.. går deg greit å slutte brått på denne medisinen? Har gått på den i 2 måneder.
Husker jeg hadde gått på den i 3-4 uker og sluttet på den, ble jævlig deprimert men kan godt hende at det var pga alkoholen.
Jeg ville rådført meg med lege/psykiater til en ned-trapping så du kan slutte fullstendig.

Istedenfor brå seponering
Sist endret av snowR; 10. mars 2017 kl. 18:53. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trådstarter
74 1
Ble du bare deprimert? Hvor lenge varte det? Jeg er jo jævlig demprimert nå på de også.
Har du bipolar lidelse eller slikt? Kan hende du tar feil medisin, vis du er en av oss som trenger medisin mot sykdom, igjen, jeg ville kontaktet lege/psykiater. Vis du ikke er under tvang, så har du rett til avbrytning på medisin.

Legger til (Det anbefales å avslutte behandlingen gradvis for å unngå seponeringssymptome) Felleskatalogen Remeron
Sist endret av snowR; 10. mars 2017 kl. 20:49. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Du burde uansett snakke med legen din før du slutter med et legemiddel du har brukt en tid.
Remeron er kanskje ikke det verste medikamentet du kan slutte med, men vær på den sikkre siden.
Klem fra Betty
Ja, det kan jo hende at "remeron" er en dritt medisin som gjør folk deprimert, det varte i 2 mnd kanskje.
Trådstarter
74 1
Jeg vet ikke.. humuøret svinger veldig, en dag har jeg det ganske bra og en annen dag tenker jeg kun på selvmord og alt mulig dritt. Begynner å bliii veldig lei nå, så vet ikke hva jeg skal gjøre.. drømmer forferdelig også, negative og triste drømmer som jeg tenker mye på..
Sitat av magnuze Vis innlegg
Vurderer nå å bare kutte ut den driten, føler meg rastløs og mye angst og lei av alt.. går deg greit å slutte brått på denne medisinen? Har gått på den i 2 måneder.
Vis hele sitatet...
Jeg har brukt denne on off i perioder i store doser...aldri merket noe negativt ved dette
Jeg sluttet brått på Remeron en gang og eneste jeg merket var at jeg ikke ble like trøtt om kvelden og mye mindre sløv på dagtid. Gikk på 30 mg i ca. 2 år uten noe effekt så jeg kuttet den ut.
Trådstarter
74 1
Ja jeg sluttet bråt på Remeron en gang for noen måneder siden, ble bare ikke så trøt, ikke noe annet, så Remeron er ganske snill å slutte på.. jeg vil kutte ut den nå, blir bare værre av den? Hvordan er det mulig? Har liksom selvomtnaker mye mer en før? Medisiner skal vel ikke gjøre det værre? Jeg lurer på hvis jeg har biopolar lidelelse og blir satt på Remeron, blir man værre da siden det er feil medisin mot det?
Trådstarter
74 1
Okei var litt annerledes nå, helt jævlig idag. Jeg har trapepet ned fra 60 MG til 10mg på lørdag, gått helt greit de andre dagene, selvfølgelig mer angst og dårlig søvn. Men idag fikk jeg et jævlig anfall, fikk et trykk i hode og holdt på å klikke helt, varte 2 timer ellerno, nå føles det bare ut som hodet mitt er tomt og slitent. Men hva kan det trykke komma av? Var liksom hele hodet, har gått over nå. Men er jævlig redd for tilbakeanfall, jeg vet jeg har vært dum så trappet sånn ned, men jeg ville bare ha den medisinen ut av kroppen, ble ikke noe bedre. Bare lurer på siden jeg har kuttet fra 60mg til 10mg, blir det noe større bivirkninger når jeg går fra 10 til 0? Håper noen kan forklare det trykket, har hatt masse panikkanfall men ikke kjent det før.