Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  41 3065
Startet nylig å spille FEAR 3, og jeg må si at jeg både liker og hater spillet.
Synes selvfølgelig spillet er veldig spennende, men synes også at det er alt for skummelt!
Hva synes nFF om FEAR serien? Er spillene verdt pengene?



Legger ved en video jeg lagde idag. Det er hovedsakelig meg som
Skriker som en jente.
http://www.youtube.com/watch?v=ttHP6-Ig2bM
Du er ikke pyse, det er spillet!
sitter selv og spiller men vil ikke spille men bare mååå fortsette.
elsker adrenalin kickene som kommer gjennom spillet!
har ikke prøvd F E A R, men husker når Doom 3 kom, holdt på og drite i buksa. mørk rom, bra headset, fikk nesten ikke sove om natta :P
All in!
Trådstarter
Sitat av Monzter Vis innlegg
har ikke prøvd F E A R, men husker når Doom 3 kom, holdt på og drite i buksa. mørk rom, bra headset, fikk nesten ikke sove om natta :P
Vis hele sitatet...
Ja, har fått høre utrolig mye om Doom 3, hva er det egentlig som er så skummelt med det? Hadde du blitt redd om du spilte det den dag i dag?
Har ikke spilt F.E.A.R selv, men jeg husker når Silent Hill kom på playstation. Da satt jeg og svettet litt.
Er ett eller annet med små jenter i sånne spill som gjør at jeg får noia med en gang.
Ikke den eneste nei har ikke spilt Fear 3 enda men 1ener gjorde som at jeg skvatt hele tiden. Men det aller værste må være RE på playstation jeg dreit på meg bokstavlig talt...
http://www.youtube.com/user/TheOffic.../0/2cXDgFwE13g

Tror det her er grunnen til at man er redd småjenter i sånne spill:/
Katy Perry <3
Da kom dette spillet inn på lista mi over spill jeg ikke skal spille.
Det er foreløpig kun to spill: Amnesia og FEAR3.
Jeg fant ikke FEAR 3 skummelt i det hele tatt. FEAR 1 derimot har jeg aldri tørt å spille etter at jeg så en kamerat spille det da det var nytt.
Katy Perry <3
Sitat av MartinB Vis innlegg
Jeg fant ikke FEAR 3 skummelt i det hele tatt. FEAR 1 derimot har jeg aldri tørt å spille etter at jeg så en kamerat spille det da det var nytt.
Vis hele sitatet...
Hvordan kan du ikke synes en ekkel jente som plutselig popper opp foran deg er skummelt?
All in!
Trådstarter
Sitat av saxoni Vis innlegg
Hvordan kan du ikke synes en ekkel jente som plutselig popper opp foran deg er skummelt?
Vis hele sitatet...
Ikke sant, skjønner ikke hvordan folk klarer unngå å reagere når hun popper opp i trynet ditt!
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Nå har jeg ikke spillt F.3.A.R. Men husker 2'a satt noen gode støkk i meg noen sene kvelder for noen år siden.
Anbefales!
Var ikke noe spesiellt skummelt syns jeg, hadde vel en økning i puls 3 ganger mens jeg spillte gjennom det første gang.

FEAR3 er første spillet i serien jeg har spillt, burde muligens begynt med 1'ern, men nå ser det ut til at 2eren blir det neste jeg spiller gjennom. Var godt fornøyd med spillet, selv om det ser ut til multiplayerdelen fort kan bli veldig kjedelig.

Skumleste jeg har spillt til nå vil jeg tro er Penumbra: Black Plauge, ser nå at samme gjengen snart slipper Amnesia, så satser på det blir noe i samme gate.
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Husker jeg og en venn satt å spilte fear 3, så kommer hun jenten opp rett forran han(mens han bare gikk fremover)

Jeg husker han hoppet drithøyt i sofaen og slo vilt rundt seg.
Fear 3 var ikke direkte skummelt, men det har noen flotte støkke scener. Spilte igjennom det med en kompis, tastatura fløy jo vegg imellom
Nå følte jeg meg relativt kald siden jeg har spilt hele FEAR serien og jeg kan ikke si jeg skvatt no spesielt eller var redd i det heletatt. Det var dog noen overalskelses stunder da jeg rykka litt til men det var det.
Sitat av Lanjelin Vis innlegg
Var ikke noe spesiellt skummelt syns jeg, hadde vel en økning i puls 3 ganger mens jeg spillte gjennom det første gang.

FEAR3 er første spillet i serien jeg har spillt, burde muligens begynt med 1'ern, men nå ser det ut til at 2eren blir det neste jeg spiller gjennom. Var godt fornøyd med spillet, selv om det ser ut til multiplayerdelen fort kan bli veldig kjedelig.

Skumleste jeg har spillt til nå vil jeg tro er Penumbra: Black Plauge, ser nå at samme gjengen snart slipper Amnesia, så satser på det blir noe i samme gate.
Vis hele sitatet...
Amnesia er allerede sluppet ut.
kan også anbefale condemd 2 til ps3 :P elsker de skulme senene der også <3
har ikke telling på hvor mange skudd jeg har sendt etter Alma, men det er noen ja.
F.E.A.R 2 er hvertfall veldig skummelt!
Husker å ha spilt FEAR 1 og 2, og syntes det var dugelig skummelt. Doom 3 derimot syntes jeg ikke hadde samme skrekken over seg, og jeg hadde en mer "pfft, jeg gir nå faen i deg, zombie"-holdning gjennom hele spillet. Syntes ikke det var særlig skummelt sammenlignet med FEAR.

Når jeg omsider spilte FEAR igjen, hadde jeg samme holdning, og FEAR var ikke skummelt lengre. Prøv å gi så maks faen i hun jenten og zombiene, og bare tenk at du bare spiller et random spill. Set your mind to it!
Du synes FEAR er skummelt?
Er det verre enn Amnesia - The Dark Descent?
All in!
Trådstarter
Sitat av DingoXo Vis innlegg
kan også anbefale condemd 2 til ps3 :P elsker de skulme senene der også <3
Vis hele sitatet...

Har du spilt F.E.A.R? Hvis du sammenlignet dem, hvilen av spillene var best?
Har spilt alle FEAR spillene, og 3'ern er ingenting i forhold til 1'ern. Spilte igjennom 3'ern på 4-5 timer, små skvatt et par ganger, imens 1'ern brukte jeg lang tid på, og var pissredd for å gå rundt svingen!
http://www.youtube.com/watch?v=M627-obxNzg
Amnesia, dette spillet er skummelt!
synes ikke akkurat F.E.A.R 3 var så veldig skummelt, men kan jo hende det tar seg opp mot slutten da, håper jeg iallefall
Hadde vært gullverdt om noen hadde fullført denne pranken på deg!
Sitat av saxoni Vis innlegg
Hvordan kan du ikke synes en ekkel jente som plutselig popper opp foran deg er skummelt?
Vis hele sitatet...
FEAR 3 er jo mer ett action FPS-spill enn ett skrekkspill. Antallet ekle jenter som popper opp er jo ingen ting i forhold til FEAR 1.
Sitat av ballestank Vis innlegg
http://www.youtube.com/user/TheOffic.../0/2cXDgFwE13g

Tror det her er grunnen til at man er redd småjenter i sånne spill:/
Vis hele sitatet...
En video som ble sluppet for under en uke siden er grunnen til at man er redd for småjenter i spill?

FEAR2 og 3 er ingenting i forhold til FEAR1, spør du meg. Noen som husker stige-scena?

Resident Evil som 7-åring på Playstation er fortsatt den jævligste spillopplevelsen jeg har.
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Sitat av etsi Vis innlegg
En video som ble sluppet for under en uke siden er grunnen til at man er redd for småjenter i spill?

FEAR2 og 3 er ingenting i forhold til FEAR1, spør du meg. Noen som husker stige-scena?

Resident Evil som 7-åring på Playstation er fortsatt den jævligste spillopplevelsen jeg har.
Vis hele sitatet...
Henger meg på den, men da med Silent Hill på ps1.
Spiller det ikke den dag idag, hverken oppfølger eller tilsvarende spill.
FYSJ, ødelagt for livet xD

Den jævla sirena skremmer meg enda...
Amnesie er så mye skumlere på flere nivå enn F.E.A.R 3 at det ikke kan sammenlignes. F.E.A.R tre mangler den skumle atmosfæren og satser bare på noen få skvettscener, meget skuffet i grunn.

Helg O.K spill, grei action og ikke spesielt skummelt.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av etsi Vis innlegg
En video som ble sluppet for under en uke siden er grunnen til at man er redd for småjenter i spill?
Vis hele sitatet...
For de som ikke skjønte det så var det kinda en "joke" >.<
▼ ... over en måned senere ... ▼
Nightmare House 2 burde dere prøve, mod til Half-Life 2. Jeg syntes det var skummelt, men ikke værre enn Amnesia: The Dark Descent. MYE skummlere enn F.E.A.R 3.
Spillte eneren, dårlig idè. Resulterte i panikkanfall og veldig lyse skrik fra min side. Aldri igjen.
Jeg har spilt alle spillene i serien, og jeg må si at jeg syns 2'ern var den skumleste. 1'ern ligger kanskje rett ved siden av på skalaen, men 3'ern skuffet litt med tanke på skrekk. Fin gameplay i 3'ern, men savnet det skrekket jeg hadde igjennom hele spillet på 1'ern og 2'ern. Jeg syns rett og slett det ble litt for mye skyting på "vanlige" folk på 3'ern, og det ødela stemingen som de bygget opp med skremming.
Frankrikes Solkonge
En kompis av meg satt i bekmørket med en annen kompis og spilte F.E.A.R 2 på xbox med bra anlegg. Han kasta kontrollen i gulvet, krøket seg sammen i fosterstilling og nektet å spille videre.

Selvsagt måtte jo jeg og en kompis prøve spillet sjøl og det har endt med at jeg nektet å spille videre mens han fortsatte. Selv om vi satt i dagslys. Skumleste spillet jeg har vært borti.
Er det lov å spørre om alderen på de som synes FEAR er VELDIG skummelt?

Ser at TS er 95'r, så det forklarer jo gjerne hannes skrekk for spillet... Men ellers, er dere alle 95-98'ere eller? =)
til dere som ikke syns det er noe skummelt: kjøp dere ett ordentlig headsett, skru av lyset.
Jeg er 95'er, og synes ikke FEAR eller Amnesia er så veldig skummelt akkurat
Ett av de skumleste spillene jeg har prøvd iallefall. Er bare å manne seg litt opp
Fear 1 og Amnesia er det værste jeg har vært med på og jeg er en som skjeldent skvetter! Jeg dør av de spillene!
Det er stor forskjell på at noe er skummelt og at man skvetter. Silent hill 1 og 2 er skikkelig skumle. Stemningen, mye skapt av lydene og musikken skaper en helt jævlig atmosfære. Sammenlignbart er the grudge og f.eks Ondskapens Hotell. Kort sagt, jeg synes ikke spillet kan kvalifiseres til å være skummelt slik jeg ser det, men du er fortsatt ingen pyse. Hva man skremmes av er veldig subjektivt. Noen er redde for små jenter mens andre er redde for agurker.