Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1292
har nettopp laget layouten til min først hjemmeside, homepage, what ever.. så nå vil jeg gjerne ha tilbake meldinger på denne! er en liten bøg i netscape som dere vil se med en gang, fint om dere kommer med løsninger til denne!

takker
ser greit ut, men her er noen tips: http://www.iblis.nu/ubb/smile.gif
ikke bruk arial i jpegene, men for eksempel verdana.
lag navigasjon- og nyhetsjpegene om til gifer.
lag skarpere toppkant
ikke bruk rammer
Fy faen, jeg holder på å mekke en side AKKURAT slik som din....

HELVETE!
Da burde dere kansje sammarbeide.

Tore; sleng opp siten du har og så ser dere hvilken løsning som er best.

Kongen; kult, og god ide.
Men jeg anbefaler at du går over til tabeller. Det er mer ryddig for brukerne og støttes likt av alle browserne(!).
home.no.net støtter ssi-tags, du må bare kalle sidene .shtml .
Logoen var konge. Menyen burde være tekst istedenfor bilder/javaskript.

husk forum, og det må være slik at til og med mamman min klarer å skrive inn en melding der(no login)

mm

nb, noe du lurer på kodemessig, send en mail eller spør i forumet
http://home.no.net/eyeboard/kybele/


Alt er sef. ikke klar, skal legge mer til fargerik grafikk....

tore
Trådstarter
71 0
ja jeg får ta bort frames'a, og viss jeg tar bort litt java og *.swf'ene så blir vel loade tiden ikke så dårlig. prøver og legge opp siden i morra.
-------
tore: det hadde kanskje ikke vært så dumt å sammarbeide, viss det skal bli litt bra. har du beggynt å skrive artikkler eller? synes kanskje farge og meny-sammensetningen var litt bedre hos meg, men det jo min mening..
mail meg på b_kalbakk@hotmail.com (fant ikke noe bedre mail nei...), eller svar her og si hva du synes.
Originally posted by tore-:

Alt er sef. ikke klar, skal legge mer til fargerik grafikk....
Vis hele sitatet...
Du trenger ikke mere fargerik grafikk, den der så nydelig ut. Sjønt, det må være tydelig hva som er meny og hva som er tekst.

fansy det php scriptet som du brukte for å vise brukere online....

å, ja, bruk litt større skrift, den du brukte der var litt for liten.

meitemark