Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 2427
Jeg har nå fått en ide, som da er inspirert av «tampong i sprit» ideen, altså en tampong som dyppes i sprit for så å bli plassert i skjeden/analen. Kan man få samme effekt av å dyppe en tampong i fleinsopp te? Jeg har en termos med bare 2gr flein oppi, og lurer på om det går ann og dyppe en tampong oppi, og få effekt av det? Ja jeg er faktisk serriøs 😂
Det går an det , bare dypp tampongen oppi termosen og så stapp den oppi dåsa. Så venter du og ser
Jeg vil anta at dette setter en ganske kraftig brems på rusen da store mengder av virkestoffet vil sitte igjen i tampongen. Ideen du baserer ideen din på; sprit i tampong, er også en veldig uheldig og ineffektiv måte å innta alkohol på.

Det er heller ikke meg kjent noen tall på hvordan biotilgjengeligheten ved denne inntaksmetoden er. Oralt vil fleinsopp ligge på ca. 50% mener jeg å ha lest. Dersom det er høyere opptak i endetarmen så kan det nok være en god inntaksmetode, men da ville jeg heller ha brukt en sprøyte for å sprøyte teen inn med slik at ikke store deler av teen sitter igjen i tampongen.

Jeg vil også tro (uten noe spesielt mer enn intuisjon som bakgrunn) at endetarmen din er mer robust enn skjeden din, så med tanke på komplikasjoner og infeksjoner OL. så ville jeg ha holdt meg unna skjeden hvis jeg var en kvinne. Endetarmen renser seg nok også raskere, da det etter et par omganger med avføring igjennom løpet bør ha dratt med seg det meste av fremmedelegemene ut.
Sist endret av Relevant; 29. oktober 2018 kl. 18:31.
Hvorfor ikke bare drikke det?
Det er jo så mye lettere og du slipper å styre og ordne og risikere ting og tang som blir nevnt.

Virkestoffet må uansett bli omgjort i kroppen fra psilocybin til Psilocin, vet ikke helt hvordan det fungerer ved plugging men ved oralt inntak så skjer det via lever og nyrer.
Tarmen absorberer nok bedre enn skjeden, ettersom slimhinnene der ikke er lagd for å ta opp ting på samme måte som tarmsystemet vårt
Tampongen er inne, så venter i spenning ����
Det må jeg få sagt at jeg også gjør! Hold oss oppdatert gamla =)
Hadde vært interessant å lese en rapport etterpå. Har også lest rapporter om folk som prøver droger vaginalt og noe funker jo (selvfølgelig) - https://erowid.org/experiences/exp.php?ID=26033 Har hatt lyst til å prøve plugging lenge, men som regel om jeg tar dop alene så blir det alltid noe rompe action så virker litt mot sin hensikt
Jeg hadde tampongen i i 20 min, fikk nada virkning dessverre.. ��
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Er det lett å få en fuktig tampong i analen? Har lite erfaring med noe mer en én finger eller to der. Men ser for meg at tampongen blir for bløt, særlig når den er fuktig, til å få presset inn i et relativt trangt hull.
Sitat av pensl Vis innlegg
Har hatt lyst til å prøve plugging lenge, men som regel om jeg tar dop alene så blir det alltid noe rompe action så virker litt mot sin hensikt
Vis hele sitatet...
Om man plugger blir væsken som oftest dratt opp et stykke i tarmen (Av seg selv, trenger ikke å sprute det lengre opp enn rett innenfor ringen), så jeg tror ikke noe rompe-action skal være noe problem

Sitat av Lima Vis innlegg
Er det lett å få en fuktig tampong i analen? Har lite erfaring med noe mer en én finger eller to der. Men ser for meg at tampongen blir for bløt, særlig når den er fuktig, til å få presset inn i et relativt trangt hull.
Vis hele sitatet...
Det er snakk om vaginalt. Tror forøvrig om man putter en finger i ræva slik at hølet åpner seg på auto så skal det går fint å leke heisekran med en tampong.
Sist endret av SoppVandreren; 29. oktober 2018 kl. 21:10. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Sitat av SoppVandreren Vis innlegg


Det er snakk om vaginalt. Tror forøvrig om man putter en finger i ræva slik at hølet åpner seg på auto så skal det går fint å leke heisekran med en tampong.
Vis hele sitatet...
Ts skriver jo skjeden/analen. Hvis jeg putter en finger inn og ut igjen så trekker det seg sammen igjen med engang. Beklager hvis det her blir ot, men jeg ble nysgjerrig. Sånn her vil jeg helst ikke Google...
Dette høres ut som oppskriften på en mulig soppinfeksjon (pun intended ) eller noe mer enn en good time. Skjeden er en ømfintlig sak selv når man tar godt vare på den.
Kan noen her inne fortelle meg hvor lenge soppen sitter i urinen? Hadde helt glemt at jeg skal på tisseprøve på torsdag hehe
Anonym bruker
"Fortrolig Seihval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke putt sopp i tissen før tisseprøve. Det kan spores i urinen 1-3 døgn etter inntak.
Herregud jeg ler, takk for svar xD
Sitat av SoppVandreren Vis innlegg
Om man plugger blir væsken som oftest dratt opp et stykke i tarmen (Av seg selv, trenger ikke å sprute det lengre opp enn rett innenfor ringen), så jeg tror ikke noe rompe-action skal være noe problem
Vis hele sitatet...
Hmm interessant!

Tipset er vel kanskje å ikke tute på med halvliter med fleintee men heller finne noe man kan løse opp i et par ml væske.
Sist endret av pensl; 29. oktober 2018 kl. 22:39.
Anonym bruker
"Full Gaupe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av WebsterNick Vis innlegg
Hvorfor ikke bare drikke det?
Det er jo så mye lettere og du slipper å styre og ordne og risikere ting og tang som blir nevnt.

Virkestoffet må uansett bli omgjort i kroppen fra psilocybin til Psilocin, vet ikke helt hvordan det fungerer ved plugging men ved oralt inntak så skjer det via lever og nyrer.
Vis hele sitatet...
Man kan gjøre den om til psilocin før man inntar det også. Skal vist virke kjappere, mer intenst men med litt kortere varighet. All lesing tilsier også at man får en god del mer ut av soppen med sitronsaft enn man gjør uten.
Blir gjort et forsøk neste gang jeg har anledningen ihvertfall.

Så, med andre ord.. Lemon juice + sopp, så er du good to go. Er ikke helt sikker på blandingsforhold eller hvor lang tid det tar før alt psilocybinet har blitt gjort om til psilocin, så ta deg 3 minutt å les om det først.


Skulle ønske jeg hadde en del sopp liggende nå, hadde vært fantastisk å se om det var mulig å ekstrahere psilocinen etterpå. Just for fun, aner ikke om det er mer eller mindre stabilt enn psilocybin.





Til TS. Prøv å google psilocin vaginalt og se om du finner noe info der. Uansett tror jeg at du har større suksess med nabohuset, ser for meg at siden man bypasser første passering ved å boofe ting, og stoffet allerede er aktivt gjøre slik at man får en veldig sterk effekt fra dette, veldig kjapt.
Skulle kanskje ventet med å poste til jeg fikk researchet litt, men det skal jeg gjøre nå. Syk tråd forresten, images...
Det finnes samfunn som ser på denne magien som den største helligdom.. og se hva dere skriver om dette.

Veldig glad en skikkelig shaman fra Sør-Amerika eller sameland ikke leser dette.
Jeg føler skam.
Din vestlige seksuelle skamfølelse ville nok vært tilsvarende teit for en shaman. Uansett idiotisk opplegg, mengdene som beskrives i denne inntaksmetoden er ikke i nærheten av noe annet en enn mikro-mikrodose. Boofing hadde vært spennende å lese en rapport om derimot.
"spør for en venn"
kmsc's Avatar
Lol. jaja for science i guess, du skal i allefall ha for forsøket Jeg kan ikke se det er noen lett oppgave å putte en soaked tampong i analen, det må være vanskelig uten at alt blir klemt ut før man får den inn. Det som hadde vært mer spennende er hvis noen hadde prøvd å "plugge" flein-te, det kunne ha gått.

Hvis man ønsker å få en langt sterkere og dyp trip, og mer ut av spesielt shrooms så er absolutt en MAO-hemmer av riktig type et godt valg. Jeg snakker om erfaring og vil hevde dette booster med en kanskje 50-70%

Reisen blir også annerledes, mer "feral" og ancient eller hva jeg skal kalle det. Jeg klarte i allefall å bonde mer mot natur og verdensrom, trippen hadde et større psykedelisk spekter.
Sitat av tihihihi Vis innlegg
Din vestlige seksuelle skamfølelse ville nok vært tilsvarende teit for en shaman. Uansett idiotisk opplegg, mengdene som beskrives i denne inntaksmetoden er ikke i nærheten av noe annet en enn mikro-mikrodose. Boofing hadde vært spennende å lese en rapport om derimot.
Vis hele sitatet...
2g er mikro mikrodose?
Eeh....
"spør for en venn"
kmsc's Avatar
Sitat av WebsterNick Vis innlegg
2g er mikro mikrodose?
Eeh....
Vis hele sitatet...
Tror du skal lese det han skriver en gang til