Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1442
Hei,
Jeg og en kompis ønsker å prøve MDMA for første gang. Jeg lurer på om noen har noen tips til hva jeg burde vite og hvor jeg kan skaffe det, og evt pris.
Markedene på det mørke nettet er verdt å undersøke. Pris er ikke lov å diskutere. Lykke til!
Sist endret av nattenssønner; 30. september 2017 kl. 23:29.
Kjøp mdma ikke extacy. Skaff dere en milligramsvekt, mål opp ca 1mg per kg kroppsvekt (veier du 70 kg kan du ta 70mg). Dere kan ta større dose eller redosere, men dette er et rusmiddel som ikke nødvendigvis blir bedre jo mer man tar (ikke gå over 2mg per kg kroppsvekt). Har en følelse av at det er mye mdma i Norge nå, så burde ikke være noe problem å skaffe. Om dere vanker i miljøer hvor folk bruker knark, eller kjenner noen som gjør det så får dere høre litt rundt. Ville nok kjøpt et gram slik at det blir enklere å måle dosen selv. Spør om dere kan få det i rock/krystall og ikke pulverisert da er det mindre sjanse for at noen har blandet inn amfetamin. Se litt på bilder av mdma. Mye i dag som er litt brunaktig (vil selvfølgelig anbefale å teste det med kit). Ville nok tatt det innendørs første gang. Les dere litt opp på https://emmasofia.no/rusvett/
Ikke ta mer enn hver tredje mnd om dere vil maksimere gøy og redusere risiko.
Ønsker dere god rulling. Dere kommer til å elske det.
Enig i det meste smetti sier, kanskje 1.5mg per kg, men ikke mer. For å få lengre effekt kan dere ta en ny dose på ca. halvparten av første dose rundt peaken, kanskje litt etter. Alt ettersom.

Del opp krystallene og doser på en milligramsvekt. Anbefaler å legge hver dose i en liten båt av bluntpapir og twiste begge ender til du får et lite drops. Svelg ned med et glass vann. Nok vann til at dere får den ned i magen, men ikke så mye at "dropset" løser seg opp i munnen eller halsen.

Noen regler:
-Hold dere unna gjærbakst dagen i forveien og samme dag. Spis frukt, gjerne av den syrlige typen. Og banan.
-Drikk nok, men ikke for mye. Ha en halvliter med vann hver og pass på at dere drikker, spesielt om dere danser.
-Holde dere unna fremmede, ihvertfall første gang.
-Lag et safespace og ta vare på hverandre. Om en av dere får en plutselig nedtur eller annen uønsket effekt kan ikke den andre stå og danse til dubstep i et rom ved siden av.

Noen tips:
-Om det er noe som bummer deg ut, fortell det til de andre du ruller med. De kommer til å gå helt tangerudbakken på deg med klapping på skulder, klemming og positive ord. Vipps er du back on track.
-Ikke bli sittende for lenge med én aktivitet. Prøv litt forskjellig. Det er din første gang.
-Hold deg unna sosiale medier. Ring en venn om du vil, men tenk gjennom det før du dropper.

Til sist må jeg advare om bi-effekter. Du tømmer kroppen for serotinin(?) og det kan ta en stund før kroppen bygger det opp igjen. Tar du for mye eller flere ganger med kort mellomrom kan du bli deprimert en god periode, har en kompis som slet et halvt år etter å ha brukt 1 gang i måneden over et halvt år.

Om noen har noe de vil rette på er det bare å kjøre på, er vel et år siden jeg gjorde dette sist så ikke sikkert jeg husker alt.
http://mollymeasure.com/
Veldig fin side som regner ut hvor mye mdma dere bør ta utifra kroppsvekt.
Du kan også krysse av for "first time" og "redosing" så vil den regne ut utifra det også.

Ellers er tipsene som fleintryne nevner gode.
Det kan også være greit å ha tyggis/smokk/kjærlighet eller whatever å ha i munnen til tider for å unngå å tygge på innsiden av kinnene.