Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1467
Trenger litt tips og saker til både hva jeg kan ha, og hva jeg kan forbedre på siden, den er veldig forenkla nå da.. men dere får ta en titt på den..

DJ oz0n : The not so ultimate DJ

------------------
oz0n
Software ansvarlig Root.no
Hadde det vært mulig å fjærne popupen?
ellers syntes jeg siden var bra jeg.

------------------
-:Tupac 4 ever:-
Better than thou.
Nei, den er satt opp av cjb.net kara..

------------------
::Carlo::
"To be forgotten is worse than death.."
-Freija Crecent, Final Fantasy IX
jeg synes at de blå stripene var for blå og teksten for rød. jeg tror også at stjernen hadde tatt seg bedre ut på toppen...
Trådstarter
Banneret er bare midlertidig.. skal lage det mørkere, for det så mildt sagt jævlig ut.. både med den blåe fargen og den røde skrifta.. det skal ordnes på snart.. menne.. noen som kan skaffe meg gratis .com domene ? trikse med kred. kortnummer på namezero ellernoe sånt.. ??
hadde vært skøy med ett domene..

------------------
oz0n
Software ansvarlig Root.no
Originally posted by oz0n:
menne.. noen som kan skaffe meg gratis .com domene ? trikse med kred. kortnummer på namezero ellernoe sånt.. ??
hadde vært skøy med ett domene..
Vis hele sitatet...
Domener koster så lite nowadays at du likså godt kan kjøpe deg.. Det koster alt mellom 100-900 for å registrere et .com/.net/.org domene



------------------
-Sharken

Westside till I die
Kunne ikke se "playlisten" din.
Brodern driver forresten med noe mixing av house og trance selv.

Selv om jeg er litt ute av den sjangeren for tiden.....
http://home.no.net/moleri

Kanskje noen tips å plukke opp, eller noen låter å plukke opp?

------------------
"Politics was, at first, the art of preventing people from interfering in matters that concerned them. To this, in later times, was added the art of compelling people to decide matters which they did not understand"
Trådstarter
Har ikke lagt til noen playlister enda.. det er fordi jeg ikke har plass til å legge ut mixer osv.. hjelper lite med 30 mb fra home.no.net.. når selve livemixen er på runtom 30-40.. ellers så skal jeg mekke videre på siden i helgen.. hvis jeg får tid, har en konsert og gjennomføre + kanskje en fest hjemme.. dette blir en kosehelg.. http://www.iblis.nu/ubb/biggrin.gif

------------------
oz0n
Software ansvarlig Root.no
du kunne klart deg uten lens flaren, og de linjene på logoen var heller ikke top notch.