Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1378
Hei. Dette er viktig for meg. Tar 140mg Metadon om dagen, Metadon dne 5mg/ml, 28ml=140mg.
Nå er jeg så vanvittig rus sugen at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre. Vil det hjelpe å skyte metadonen, og isåfal, hvor mye? Alt,140mg, eller mindre? Skal jeg spare og ta mer? Trenger seriøse svar. Vet at dette er farlig og alt det der. Har drevet med det meste i mange år. Men nå har jeg ikke tid til å bli halvnyktern så jeg kan ta heroin. Derfor ner jeg om hjelp. Er ikke snakk om hver dag, trenger bare en pause, å bli ruset. Vær så snill og kom med råd som jkan få meg ruset. Er veldig sliten nå etter noen år uten sidemisbruk og hver dag et sant helvette. Please
håper vi kan gi no bedre svar enn "nei" her..

personlig har jeg ikke blitt hekta på opi's, så kan desverre ikke gi no godt svar her, annet enn det du ikke vil høre..
ride it through, og bruk metadonen som du bør for å unngå heavy withdrawal, om du må spe på med sidemisbruk som f eks heftig bønne.

misbrukt både benzo og alko såpass at bare et halvt døgn uten ville sette meg i lett withdrawal, men etter and hard stund og masse cannabis var jeg gjennom det værste og klarte styre suget til "bare" å røyke hardt for å sove mer.

håper noen andre med avhengihetsproblemer med opi's kan gi bedre svar, føler smerta di og håper du kan hvertfall bli halvnyktern for å få bedre kontroll, om ikke bli kvitt shiten for godt..
Skøyt regelmessig par ganger i uka i en 3års periode. Den blanke med sånn eplesmak. Funka fjell det. Men prøv deg no frem først med ml. Personlig var 2x5ml nok til en dag med god friskhet. Men jeg huske ikke styrken på safta såklart. Dette var 2006-2010.
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Skøyt mye tabletter. Har hørt den solbæraafta kan skytes. Kanskje gi den et oppkok først....


I hvertfall harme den litt ibskeia først. Hadde som tidligere prøvd med litt først. Er mye sukker i den safta og 28ml blir ganske mye sukker rett i fletta.


Lykke til
Anonym bruker
"Begeistret Bredøre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
det funker jo fint og ta heroin på metadon, så hvorfor ikke bare ta det en periode? du trenger ikke å halvnyktre deg først
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Misternekndelnav rusen siden reseptorene er ganske godt dekket på 140mg metadon. Halvererbdubdoseb og tar heroin i tillegg får du mere ut av heroine din.
Trådstarter
4 0
Sitat av Kutulu Vis innlegg
Skøyt regelmessig par ganger i uka i en 3års periode. Den blanke med sånn eplesmak. Funka fjell det. Men prøv deg no frem først med ml. Personlig var 2x5ml nok til en dag med god friskhet. Men jeg huske ikke styrken på safta såklart. Dette var 2006-2010.
Vis hele sitatet...
Problemet mitt er at jeg går på en dagsdose på 140mg. Kan jeg skyte alt på en gang? Eller prøve med 2 ganger om dagen, altså 70mg om morgenen og 70 mg om ettermiddagen?

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
det funker jo fint og ta heroin på metadon, så hvorfor ikke bare ta det en periode? du trenger ikke å halvnyktre deg først
Vis hele sitatet...
Siden jeg har 140mg hver dag, ville det ære lurt å la år å ta noe som helst den dagen jeg skal ta heroin, og kanskje ta en mindre dose metadon dagen før? Og, hvor mye heroin kan jeg ta? Har brukt metadon i vell 3 år nå.
Sist endret av taazen; 3. februar 2019 kl. 18:07. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Jeg tålte ganske mye heroin påm60mg metadon. Men prøv deg frem. Er du herda så tåler du mye, du er jo det på de dosene metadon,. Men vær. Forsiktig. Små justeringer ofte i stedenfor en store dose som kan bli den siste.ts heller å bruk 2ml ivann så setter du 0.5ml liten pause. Føler hvordan formen er. Setter 0.5ml til pause osv osv. Ikke vits å smelle alt på et. Mikrosekund å. Risikere od