Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 2624
Hvor stor sannsynlighet vil det være for å bli stoppet? Tenker å kjøpe fra Norge. Jeg har tidligere bestilt kratom, noe jeg innrømte når de ble stoppet. Det er ca. 4 år siden.
Innenlands post blir ikke stoppet.

Gjør du det sikkelig er sannsyneligheten 0.
Sitat av Cloor Vis innlegg
Innenlands post blir ikke stoppet.

Gjør du det sikkelig er sannsyneligheten 0.
Vis hele sitatet...
Tull og tøys, ikke hør på han her.

Som oftest går det helt fint, men sannsyneligheten for at det blir stoppet er langt fra null.

Jeg og de fleste jeg kjenner som har holdt på med dette har fått stoppet innenlands post.

Om det skulle bli stoppet og politiet stiller spørsmål så er det bare å være dum som en bartard er og si at man aner ikke hva de snakker om, saken blir henlagt.
Men igjen, bartards kan jo være ganske dum så de kan jo fort finne på å inkriminere seg selv..
Kjelldriver har helt rett, men jeg vil legge til en opplysning jeg mener er viktig.
Når du mottar post fra utlandet, så er det tollvesenet som har ansvaret for å undersøke pakken.

Når du sender / mottar innenlands, så er det politiet som går rundt på postterminalen med hund. Hvor ofte de gjør det vet jeg ikke.

Jeg kan uansett anbefale deg å nekte for det i avhør, at du ikke aner noe om det, det må være noen idioter som har sendt deg det på pur faen. Politiet trenger bevis på at du har bedt om å få det ulovlige som er i pakken. Tilstår du og erkjenner straffeskyld, så vet du jo hva som skjer.

Dette er opplysninger jeg ikke har kilder på, jeg bare har lest det i forskjellige tråder på freakforum, får håpe jeg har rett
Sist endret av Stingray; 3. november 2018 kl. 21:40.
Anonym bruker
"Harm Fjellrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
TS vil nok stille noe svakere enn normalt da h*n har blitt tatt tidligere og tilstått. Vet ikke hva slags prosedyrer, rutiner eller registre posten, politiet eller tolletaten har.
Hvor stor sjansen for å bli tatt er når du bestiller innenlandsk avhenger nok mest av hva du bestiller. Tabletter er sjansen nesten lik 0 for å bli oppdaget, mens f.eks. Cannabis er det en mye større sjanse for at blir oppdaget. Spesielt dersom det lukter.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
TS vil nok stille noe svakere enn normalt da h*n har blitt tatt tidligere og tilstått. Vet ikke hva slags prosedyrer, rutiner eller registre posten, politiet eller tolletaten har.
Vis hele sitatet...
Nei, tidligere saker skal ikke ha noen innvirkning på bevisbyrden i fremtidige saker. Så du kan fint ha blitt tatt 100 ganger tidligere for nettopp det samme, men det skal ikke føre til at bevisbyrden til politiet/aktoratet blir noe mindre enn om du aldri hadde blitt tatt tidligere.
Sist endret av Who?; 3. november 2018 kl. 22:50. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Kvalm Kyklop"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg bestilte to piller innenlands (80mg oxy) av en fyr jeg kjenner og stoler på. Dette ble sendt for 9 dager siden, så den er mest sannsynlig stoppet.
Anonym bruker
"Lysten Sørhare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg bestilte to piller innenlands (80mg oxy) av en fyr jeg kjenner og stoler på. Dette ble sendt for 9 dager siden, så den er mest sannsynlig stoppet.
Vis hele sitatet...
Nope, du er mest sannsynlig blitt scamma. Veldig vanskelig for hunder å lukte 2 piller. Å er vel heller ikke mange gangene i året politiet har en slik kontroll med hunder.
Anonym bruker
"Kvalm Kyklop"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nope, du er mest sannsynlig blitt scamma. Veldig vanskelig for hunder å lukte 2 piller. Å er vel heller ikke mange gangene i året politiet har en slik kontroll med hunder.
Vis hele sitatet...
Tror du?
Første gang jeg har bestilt innenlands. Han skal til og med sende avgårde 2 stk free of charge siden de aldri kom frem.

Så jeg trenger ikke å gå rundt å noir? Noe jeg har gjort de siste dagene
Anonym bruker
"Kvalm Kyklop"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tror du?
Første gang jeg har bestilt innenlands. Han skal til og med sende avgårde 2 stk free of charge siden de aldri kom frem.

Så jeg trenger ikke å gå rundt å noie? Noe jeg har gjort de siste dagene
Vis hele sitatet...
Rettet
Anonym bruker
"Lysten Sørhare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tror du?
Første gang jeg har bestilt innenlands. Han skal til og med sende avgårde 2 stk free of charge siden de aldri kom frem.

Så jeg trenger ikke å gå rundt å noir? Noe jeg har gjort de siste dagene
Vis hele sitatet...
Jeg trur det ja.. Men er dette en fyr du kjenner personlig, eller er dette fra deepweb? Jeg hadde ikke giddet å gått rundt med noia, om politiet har stansa pakka og spør deg om hvorfor de fant 2 piller kan du jo bare si at du ikke vet noe om det.
Anonym bruker
"Kvalm Kyklop"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg trur det ja.. Men er dette en fyr du kjenner personlig, eller er dette fra deepweb? Jeg hadde ikke giddet å gått rundt med noia, om politiet har stansa pakka og spør deg om hvorfor de fant 2 piller kan du jo bare si at du ikke vet noe om det.
Vis hele sitatet...
Kjenner han, men har aldri møtt han.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kjenner han, men har aldri møtt han.
Vis hele sitatet...
Vanskelig å virkelig kjenne noen du aldri har møtt. Betalt for dette?
Isåfall er det vel størst sannsynlighet for at du har blitt scamma.
Anonym bruker
"Kvalm Kyklop"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Chemdog Vis innlegg
Vanskelig å virkelig kjenne noen du aldri har møtt. Betalt for dette?
Isåfall er det vel størst sannsynlighet for at du har blitt scamma.
Vis hele sitatet...
Betalt ja.

Nei du har helt rett i det. Han skal sende på nytt uten å ta betaling, på hans initiativ, så blir litt forvirra. Sjansen for å bli stoppet to ganger på rad innenlands er jo veldig usannsynlig?
Jeg antar det er Apotekbenzo du kjøpte fra? Isåfall så tviler jeg på at du er blitt scamma, tviler også på at det er blitt oppdaget. Mest sannsynlig er det bare de som har glemt å sende pakken, noe som skjedde med meg engang.
Anonym bruker
"Kvalm Kyklop"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Who? Vis innlegg
Jeg antar det er Apotekbenzo du kjøpte fra? Isåfall så tviler jeg på at du er blitt scamma, tviler også på at det er blitt oppdaget. Mest sannsynlig er det bare de som har glemt å sende pakken, noe som skjedde med meg engang.
Vis hele sitatet...
Har kontakt med fyren, drevet og oppdatert angående om pakken er kommet frem. Så jeg vet han har sendt dem. Han gav selv lyd rett etter pakken var sendt. Håper den bare er blitt borte, ja..
Anonym bruker
"Kvalm Kyklop"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Who? Vis innlegg
Jeg antar det er Apotekbenzo du kjøpte fra? Isåfall så tviler jeg på at du er blitt scamma, tviler også på at det er blitt oppdaget. Mest sannsynlig er det bare de som har glemt å sende pakken, noe som skjedde med meg engang.
Vis hele sitatet...
Å, du spurte kanskje trådstarter?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Å, du spurte kanskje trådstarter?
Vis hele sitatet...
Nei, gjorde nok ikke det. Men siden det var snakk om 80 mg Oxycontin så passer det veldig bra med Apotekbenzo, siden det er nøyaktig de Apotekbenzo selger for tiden.
Anonym bruker
"Kvalm Kyklop"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Who? Vis innlegg
Nei, gjorde nok ikke det. Men siden det var snakk om 80 mg Oxycontin så passer det veldig bra med Apotekbenzo, siden det er nøyaktig de Apotekbenzo selger for tiden.
Vis hele sitatet...
Ah ok, nei det er en kompis som kjøper av en kontakt. Ikke over nettet. Sendt fredag ettermiddag for 10 dager siden.