Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 3094
Hei:-)

Ønsker å vite fra medfreaks hva dere tenker om denne nettsiden: http://www.norgesbestevines.com

Tror ingen kan bli for gamle for Vines, derfor prøver jeg å holde meg innenfor en målgruppe som dekker både store og små.

Noen positive tanker/kritikk/forbedringer?

Alt tas i mot!

Takk
En mulig gullgruve om du klarer å promotere siden skikkelig. Bygger du opp et sosialt media nettverk hvor du poster videoer fra siden din vil du kunne pushe mye trafikk.

Lykke til
Bra opplegg, men fiks litt på utseende

Oooog litt retarded at lyden er av by default
Sitat av 6udxd Vis innlegg
Bra opplegg, men fiks litt på utseende

Oooog litt retarded at lyden er av by default
Vis hele sitatet...
Det ligger på vines embded side, ikke noe han kan gjøre noe med.
Ah, okai.. My bad then
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Hva skal dette forestille? En form for korte bloggvideoer eller lignende?

Vet ikke hvorfor jeg skulle ha vært interessert i å se på korte videoer av mange småunger, og ikke kan jeg se hvordan dette skal bli populært blant andre heller. Jeg ser ihvertfall på det som et tapsprosjekt, men har du det gøy så er det vel bare å kjøre på.
Fins kun en god Vine ang. Vines:
http://www.youtube.com/watch?v=PsR5xqqDX1k
Sist endret av Mr.NicePrice; 25. juni 2013 kl. 04:46.
Mulig det er jeg som er litt treig, meg skjønte virkelig ikke hva poenget med dette var. En masse kortvideoer av fjortiser med bæsjogtiss-humor?

Sett bort ifra det, så synes jeg det var irriterende å måtte unmute hver eneste video jeg klikket meg videre til.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Bloodshot eyes...
18 7
Ikke dårlig side... men norske vines er jo så jævlig dårlige!
Samme som artige.no, lite admin kan gjøre når alt som blir sendt inn er dritt.
▼ ... over et år senere ... ▼
Er det mulig å finne noen slags statistikk eller oversikt over topp vinere alder 16-18 noe sted?
Kunne noen gitt meg tips på hvem som trender?

Takk!