Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2618
Teskid for xanor. Noen som vet om det finnes? Og er det noen i Oslo som har så send meg pm.
Jeg kan ikke få noe slikt sendt hjem til meg da familien ikke vet at jeg supplerer det jeg får av lege av og til.
Kan få kjøpt ganske mange uten å blakke meg helt. Dette er 1mg lilla på brett. Eller er det andre måter å sjekke at de faktisk innheholder riktig virkestoff?skrive

Mente selvsagt testkid i overskriften, helvetes autokorrektur. Fikk ikke endra overskriften. Noen som vet hvordan jeg gjør det?

Samme gjelder forøvrig blåvalium. Testkid eller andre måter å finne ut om de inneholder diazepam? Takker på forhånd
Sist endret av tost; 13. desember 2017 kl. 03:47. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg vet ikke om det finnes noen testkitts som er å få tak i for privatpersoner, vet det er å få tak i til amfetamin og cocain etc (pulver stoffer med andre ord) men i min erfaring så er det absolutt best å kjøpe enten på brett eller i boks som er fra norske apotek. Da er du sikkret at det er riktig vare, kjøper du i løsvekt eller brett fra sigøynerne utafor guinerius i Oslo kan du regne med at du enten får noen hjemmepressede piller som har ujevnt nivå i seg, eller at kun 7 av 10 funker... Men utenom de lilla 1mg fra sigøynere er brett somregel sikkre... Er ny på siden så vet ikke hvordan dette med pm fungerer, men skriv til meg så skal du få litt tilleggsinformasjon
Trådstarter
Fikk du pm fra meg? Sendte deg i går. Har du registret e-postadressen din så får du den også videresendt dit fra freak. Hilsen fra Tost
Anonym bruker
"Pensjonert Blåstål "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Xanor inneholder ikke Diazepam, men Alprazolam. Det finner ingen tilgjengelige testkits for dette, men du kan bruke andre testkits for å eliminere feks opiater.

Du kan jo ta bare Xanor fra svartemarkedet en periode, og sjekke med en urinprøve fra apoteket om de gir utslag på kun benzodiapiner, uten at det siert om eksakt innhold i pillene.
https://www.eztestkits.com/en/benzo-drug-testing-kit

http://www.testclear.com/Benzodiazep...t-Kit-P48.aspx


EZ-Testkits er ju helt legit og bra, men testclear har jeg ikkje erfaring av.
EZ tester ihvertfall for diazepam (Valium, Vival), og den andre, Testclear, hade en jævla massa, deribland alprazolam (Xanor, Ksalol, osv).
Sist endret av travaxa; 17. desember 2017 kl. 20:27.
Alprazolam har en helt spesiell smak, så bare legg det i kjeften
Trådstarter
TrippyKing. Hva slags smak? Sikkert vanskelig å forklare vil jeg tro, men takk for svar til dere alle. Håper på flere

Sitat av Klyveramp Vis innlegg
Jeg vet ikke om det finnes noen testkitts som er å få tak i for privatpersoner, vet det er å få tak i til amfetamin og cocain etc (pulver stoffer med andre ord) men i min erfaring så er det absolutt best å kjøpe enten på brett eller i boks
som er fra norske apotek. Da er du sikkret at det er riktig vare, kjøper du i løsvekt eller brett fra sigøynerne utafor guinerius i Oslo kan du regne
med at du enten får noen hjemmepressede piller som har ujevnt nivå i seg, eller at kun 7 av 10 funker... Men utenom de lilla 1mg fra sigøynere er
brett somregel sikkre... Er ny på siden så vet ikke hvordan dette med pm fungerer, men skriv til meg så skal du få litt tilleggsinformasjon
Vis hele sitatet...
Hei. Har sendt deg pm flere ganger. Sjekk innboksen din. Tost
Sist endret av tost; 20. desember 2017 kl. 01:46. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ehm, tja, litt vanskelig å forklare. Ekstremt bittert. Veldig sterk smak, og har du det i munnen i et minutt kan du kjenne smaken veldig lenge etterpå. Kommer ikke på noen piller som smaker i nærheten like ille som alprazolam.
Trådstarter
Hmmm, TrippyKing du inne på noe i den beskrivelsen. Har sent deg en pm. Tost
Sendte deg en del avsnitt, ble litt langt. Lol. Det er ikke noe fasitsvar akkurat, da. Som jeg nevner i PMen, kommer til å få 10 ulike svar fra 10 ulike personer om dette temaet. Spesielt når det gjelder funk og hva som er "ekte" piller.

Happy reading!
Sist endret av TrippyKing; 21. desember 2017 kl. 12:25.