Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2311
Hey, noen som har hatt staingate problemet med sin mac? Jeg har trodd at det har vært min feil men dette er det nok ikke. Min fullspeca Macbook Pro Retina 15", Late 2013 ble kjøpt sent i 2013. Hva er mine rettigheter rundt dette? Gjelder reklemasjonsretten? Takk på forhånd
Jeg har fått byttet skjerm gratis to ganger på min mid-2014 MPB som følge av dette, uten at det har vært spesielt utbredt. Ser ut som de fremdeles dekker det: https://9to5mac.com/2017/02/24/retin...lay-staingate/

Bare å troppe opp på eplehuset
Jepp, måtte bytte forrige høst
MacBook Pro (Retina, Mid 2012)
Sist endret av Gloss; 30. august 2017 kl. 15:57.
Min er kjøpt via Apple.no, kan jeg gå til eplehuset med dette problemet?
Sitat av snickersogtwist Vis innlegg
Min er kjøpt via Apple.no, kan jeg gå til eplehuset med dette problemet?
Vis hele sitatet...
Ja. Husk å ta med kvittering.
Sitat av Conflicted Vis innlegg
Ja. Husk å ta med kvittering.
Vis hele sitatet...
Takk for svar, skal gjøre dette med en gang.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Tror dere det har noe å si at jeg har åpnet min maskin for å fjerne hybelkaniner? ifht garanti/reklamasjon?
Ja, Apple er notorisk vanskelige å ha med å gjøre ifb. reklamasjon. Rent i teorien skal det ikke ha noe å si, med mindre åpning av maskinen er relatert til problemet med skjermen.