Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1056
Helluen, jeg sitter her på backtrack, og har lekt meg litt med arpspoofing. Jeg ser på meg selv som greit kompetent på data, og plukker raskt opp ting. Men en ting har jeg ikke helt fått grepet på ennå. Hvordan kan jeg, ved hjelp av arpspoofing, redirecte all trafikk på port 80 og 443 til rickroll? Bruker bare rickroll som et eksempel her. Håper på hjelp
Med Ettercap:

Kode

echo www.google.com A ip.til.rick.roll > etter.dns
eller tilsvarende. Du kan også injecte HTML på nettsider og embedde en 1x1 stor video med rickroll i bakgrunnen (evt. "visibility: none" hvis dette fungerer på embeds).
Sist endret av Dyret; 10. januar 2012 kl. 11:55.
Et filter i ettercap f.eks kunne også vært en løsning. Ganske enkelt og vel dokumenter på nettet. Da kan du også erstatte alle bilder med noe også
;-)
Hypnotisk loverboy
Sandoon's Avatar
Ah, tusen takk. Lekte meg litt rundt, og fikk til en hel del. Mye spennende å lære!