Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1895
hei, en venn i klassen fikk nylig facebooken og hotmailen hacket, (cracket?). og det var en på samme alder som da åpnet hotmailen hennes igjen, men hotmail er da dritvannskelig å hacke, og han sier han bare gjør det for morroskyld, så tviler på at han er expert, han kunne ikke en del av disse navnene som whitehat og slikt heller, så spørsmålet er da, er det han som hacket hun tror dere? hvis han fikk tilgang til pcæen hennes og fant de lagrede passordene som er veldig lett både på mozilla og chrome, vet ikke om IE da...
Sitat av christerer Vis innlegg
hei, en venn i klassen fikk nylig facebooken og hotmailen hacket, (cracket?). og det var en på samme alder som da åpnet hotmailen hennes igjen, men hotmail er da dritvannskelig å hacke, og han sier han bare gjør det for morroskyld, så tviler på at han er expert, han kunne ikke en del av disse navnene som whitehat og slikt heller, så spørsmålet er da, er det han som hacket hun tror dere? hvis han fikk tilgang til pcæen hennes og fant de lagrede passordene som er veldig lett både på mozilla og chrome, vet ikke om IE da...
Vis hele sitatet...
IE er latterlig enkelt å finne passordene. Hvis de er lagret på datamaskinen er de lett å finne.

Den enkleste måten å "hacke" en hotmail konto er å bare gjette passordet, eller svaret på det hemmelige spørsmålet. Eventuelt låne datamaskinen i 3 minutter og skrive det ned.

Er sikkert bare en drittunge som gjettet det hemmelige spørsmålet eller passordet.
Sitat av christerer Vis innlegg
hei, en venn i klassen fikk nylig facebooken og hotmailen hacket, (cracket?). og det var en på samme alder som da åpnet hotmailen hennes igjen, men hotmail er da dritvannskelig å hacke, og han sier han bare gjør det for morroskyld, så tviler på at han er expert, han kunne ikke en del av disse navnene som whitehat og slikt heller, så spørsmålet er da, er det han som hacket hun tror dere? hvis han fikk tilgang til pcæen hennes og fant de lagrede passordene som er veldig lett både på mozilla og chrome, vet ikke om IE da...
Vis hele sitatet...
Hei.

Jeg har ikke noen spesielle datakunnskaper jeg heller, men tipper at han gjetta det hemmelige spørsmålet på hotmailen. At han kunne hotmailen hennes, men gjetta seg til det hemmelige spørsmålet, f.eks; " Hva er din favoritt mat" - Pizza.
så kunne han bytte passord på emailen, så sende glemt passord fra facebook!

- Majestic
Det finnes utrolig mange keyloggere og lureri, du finner på ulike hacks forum, der du gir dem en fil, og du får tilbake passordene.
The bush kangaroo
Sk!ppy's Avatar
Hotmail er da egentlig ikke så vanskelig å hacke.. Hvertfall ikke sist jeg drev på med dette, håper for hotmail sin del at de har sperret de sikkerhetshullene.
Sitat av cmoen11 Vis innlegg
Det finnes utrolig mange keyloggere og lureri, du finner på ulike hacks forum, der du gir dem en fil, og du får tilbake passordene.
Vis hele sitatet...
Jeg vil ikke være menneske lengre.

Enhver person kan cracke et Windows passord, det er lett, det er dog mye enklere å kopiere det fra en nettleser eller bare gjette det. Det er utrolig mange som har teite passord. Keylogger krever tilgang til datamaskinen, og da finnes det enklere metoder.
okei, takk for svar.
Hvordan kommer tittelen og tema overens her?
Sitat av Adrenalinex Vis innlegg
Hvordan kommer tittelen og tema overens her?
Vis hele sitatet...
Tror ikke det er noe sammenheng, akkurat som resten av innleggene hans.

Hans andre tråd heter "inn på skolens ruter" og teksten er noe vissvass om cmd og ipconfig. Totalt uten sammenheng.
emptychange, ednret på det nå da, men hadde litt hastverk da jeg skrev det, litt dumt av meg, hehe <3
Kanskje denne såkalte hackeren brukte en phishing side lik facebook, deretter er jenter ganske dumme og går fem på. Så har hun samme passord på face og msn?