Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 923
Hei, ok det som nettop skjedde var ganske merkelig. og jeg prøver å detektere hva som skjedde..

er pronoob..så vær snill med meg.

saken var den at jeg var på nettet og facebook samtidig så lukker jeg facebookfanen, og besøker en link og på siten så har de en slik facebook comment script, og der var jeg innlogget som en random facebook venn. da åpnet jeg en ny fane hvor jeg skrev facebook.com (og vips)
så sto det at jeg var innlogget som han(random face venn), så jeg facerapet han litt forsiktig bare for å sjekke om det faktisk skjedde, og det gjorde det.

så hvordan kan det ha seg..?

jeg tviler på at det er jeg som har fått en trojaner av han og han har logget seg inn på sinn egen facebook konto via min pc. virker ulogisk.

jeg bruker Opera, sitter på trådløst nett.
Sist endret av random40348; 3. januar 2012 kl. 21:52.
Fått tak i cookien hans på en eller annen måte?
Gjest
Trådstarter
Sitat av Bruskork1 Vis innlegg
Fått tak i cookien hans på en eller annen måte?
Vis hele sitatet...
ja kan være mulig det,? but how?
Sist endret av random40348; 3. januar 2012 kl. 22:00.
Jeg vil tro at Facebook har noe utfordringer når de nå går over til "timeline"..
Når jeg bruker facebook på mobilen har brått enkelte venner "feil profilbilde" Dvs profilbildet til en annen av mine venner. Dette forekommer ikke på selve profilen, men på "nyhetsoppdateringer"