Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1638
narsissist-nihilist
En kompis kjøpte noen hvite stjerner på nyttårsaften i den tro at de inneholdt MDMA. De er små, stjerneformet, femtagget, og for små til å være ecstasy etter min mening. I stedet for e-tur, fikk han en kraftig psykedelisk tripp som satte en støkk i ham. Andre på festen hadde visst spekulert i at det var snakk om 2C-B eller 2C-I. Er det noen som har prøvd disse og/eller vet noe mer om dem?
Høres heller ut som noe lsd-belagte saker.. 2c-b eller 2C-I Gir deg ingen kraftig psykadelisk tur.
Gjør dere selv en tjeneste å invester i en EZ test kit først som sist.
Særlig når man vet at det finnes nok av piller der ute som inneholder PMA/PMMA og annet drit.

Så slipper du å lure i ettertid, better safe than sorry!

Når det kommer til hva det er i de kan det vel egentlig være veldig mye rart.
En 'heftig psykedelisk tripp' kan være så mangt, kommer ikke særlig langt med det.

Det lille jeg får ut av pill reports sier for det meste MDxx, men det finnes mange forskjellige hvite stjerner der ute, så er ikke egentlig noe å kikke på.
Kan jo da være MDA som han over her sier, noe som kan være temmelig villt.

Var det heftig mindfuck og masse rot oppe i hodet, eller for det meste kraftige visuals? Eller begge deler?
Sist endret av Lyra; 4. januar 2014 kl. 05:33.
narsissist-nihilist
Trådstarter
Sitat av Lyra Vis innlegg
Var det heftig mindfuck og masse rot oppe i hodet, eller for det meste kraftige visuals? Eller begge deler?
Vis hele sitatet...
Han har erfaring med e både som tabletter og pulver, og noen soppturer og syreturer. En salviatripp. Sistnevnte er den formen han syns er nærmest av det han har prøvd tidligere, med hint av sopp og syre også. Han har visst bæda skikkelig, hadde det forferdelig og salvia-aktig i tre timer. Sier han så ned til jordens indre og at hvert skritt veide 10 tonn osv, altså skikkelig bodyload virker det som. Han beskriver også lidelse forsterket av utviskelse av skillet mellom seg og alle andre.

Siden han bestemt mener at dette ikke kan ha vært sopp eller syre, kan det ha vært 25I-NBOMe?

2C-I-NBOMe is chemically related to, but not the same as 2C-I. 2C-I-NBOMe is active at extremely low sub-milligram doses. This chemical has nearly no history of human use prior to 2010 when it first became available online. It has been linked to several hospitalizations and deaths.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av BongRips Vis innlegg
Høres heller ut som noe lsd-belagte saker.. 2c-b eller 2C-I Gir deg ingen kraftig psykadelisk tur.
Vis hele sitatet...
Tvilsomt, LSD er vanskeligere å lage, mer ettertraktet og dyrt.
Det finnes flere psykedeliske stoffer som en får bestillt fra profesjonelle leverandører som har samme potens som LSD.
Men dette er jo piller det er snakk om, så mulighetene er mye bredere, i rett dose har jeg sett folk frike helt ut av 2C-I.
For de av oss som er erfarne med psykedeliske stoffer er ikke 2c-* stoffene noe som overrasker oss, men jeg har sett uerfarne folk få totalt hetta på det.

Jeg minnes om en som dro av seg alle klærne og var på vei ut vinduet, personen hadde fått i seg en litt stor dose, jeg tror dosen var på en 30mg kanskje mer, (helt ren 2C-I, testet med EZ-kit av undertegnede) og hadde fått et tankekjør han ikke var komfortabel med.
Han prøvde å legge seg litt nedpå men kom stormende ut fra soverommet kliss naken og bestemt på å komme seg ut vinduet for å "stoppe alt".

Til trådstarter: Et EZ-test kit er ikke dyrt, søk på google så finner du leverandører, om dere skal spise ukjente piller så følger det med en viss risiko.
Det er leit å høre om kompisen din, håper han kommer seg.
Sist endret av Dodecha; 4. januar 2014 kl. 13:03.
Om det er de samme hvite stjernene jeg testet (Telemark) så inneholder de 2C-I.
Sist endret av lilletassen; 4. januar 2014 kl. 13:27.
Sitat av BongRips Vis innlegg
Høres heller ut som noe lsd-belagte saker.. 2c-b eller 2C-I Gir deg ingen kraftig psykadelisk tur.
Vis hele sitatet...
Kunne du utdype dette litt nærmere? Hva kvalifiserer en "kraftig, psykedelisk tur" etter din subjektive mening?

Mvh
Lucy