Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1988
Får snart telefonen min fra England, som beskrevet ovenfor er det en Sony ericsson Satio . Noen som vet om det er muuuulig og få taki Norsk firmware eller hva det nå heter til denne ? Hadde jo vært greitt med Norsk selv om Engelsk funker
er vel som du sier.. firmware.. last ned et som er norsk språk på..
http://www.sonyericsson.com/cws/supp...es?cc=no&lc=no
Trådstarter
8 0
Sitat av juzz Vis innlegg
er vel som du sier.. firmware.. last ned et som er norsk språk på..
http://www.sonyericsson.com/cws/supp...es?cc=no&lc=no
Vis hele sitatet...
Ikke helt med på notene på den der.. En telefon som er kjøpt i england har da ikke mulighet for å velge Norske menyer og språk ?

Om ikke lurer jeg på om noen vet hvordan man kan få til dette? Vet de norske mobil selgerne er gnien på den norske program varen.
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Får du ny norsk firmware er jo mobilen på norsk...

Mobilselgere skal ikke være gniene på programvaren, den ligger på fritt ute på nettet på produsentens nettsider
Trådstarter
8 0
så det er altså bare jeg daa som ikke finner den ??? HVOR??
Trådstarter
8 0
Sitat av juzz Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Tror dere missforstår veldig ! Man kan ikke bruke sony ericsson update på en ENGELSK software.!!

Det jeg skal, er å fjerne Vodafone opsettet fra ENGLAND, og installere NORSKE menyer, norsk språk, norsk text melding OSV... Dette må antagligvis gjøres via og FLASHE telefonen med SEETOOL , MEEEEN!!! Jeg har ikke en zip fil el lignende SOM inneholder NORSK firmware (eller software)


Anyone ?
Det du må gjøre er å debrande telefonen med A2uploader eller lignende program som lar deg last opp til/ endre telefonens systemfiler(customize.xml) for så og oppdatere med SEUS. Det er i og for seg en enkel prosess, det eneste som kan være litt problematisk er å finn ID'n for for Norsk OS. Litt googling hjelper deg nok godt på vei
Trådstarter
8 0
Nå har jeg den Norske firmware fila, til å unbrande tlfn. Noen som vet hvilket program jeg kan bruke for å flashe telefonen ? Finner ikke SATIO på SEEtool lite versonen.

Kan jeg bruke noen andre program ? og evt. hvor finner jeg dem?
Sitat av phillips Vis innlegg
Nå har jeg den Norske firmware fila, til å unbrande tlfn. Noen som vet hvilket program jeg kan bruke for å flashe telefonen ? Finner ikke SATIO på SEEtool lite versonen.

Kan jeg bruke noen andre program ? og evt. hvor finner jeg dem?
Vis hele sitatet...
Hvor fant du den fila? sliter med det samme selv!
FL Studio Guru
djxfade's Avatar
Pleier ikke det å være mulig å bare angi norsk språk i innstillingene til de fleste SE?
Trådstarter
8 0
Hydrogen - PM....

og tviler på det er vanlig på en ENGELSK kjøpt mobil, med vodafone opsett..

Nå har jeg den Norske softwaren på dataen.

Jeg må bare finne en måte og få debrande telefonen og få lagt inn på den norske softwaren.

Lasta ned SEETool2 Lite versonen, men det ser ikke ut til att den er komfortabel med Satio. Noen som vet om hvor en evt. kan laste ned full versonen gratis ? ELLER ett tilsvarende program til å debrande og flashe telefonen ?

En av hovud grunnene til att jeg vil ha norsk software er att det er meget tungvindt å skrive sms med engelsk ordoppsett. Da enn må inn på spesial tegn for å finne å ø æ
192.168.1.1
Hacker's Avatar
http://www.wotanserver.com/en/

Kjøp kreditt, last ned programmet og følg instruksjonene.