Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1335
Dnb har sperret kontoen min.Dette pga de har stilt meg noen spm som jeg må svare på som de krever dokumentasjon på ( svindel) kan ikke dokumentere det som de etterspør.Har svart DDnB at jeg ikke kan dokumentere det de etterspør og nå har de sperret kontoen min så jeg får ikke ut pengene som står der før de får dokumentasjon på det de spør om.Kan de gjøre dette uten videre?
Har heller ikke fått noe beskjed om at de har sperret kontoen,merket det ved en tilfeldighet
Hva kan jeg gjøre for og få ut pengene mine??
Det er ikke uten videre. Du har tydelig brutt deres vilkår, og de handler deretter. Dette er helt innafor.

Du møter opp i en av deres banker, med gyldig legitimasjon, og oppgir kontonummer du ønsker oppgjør utbetalt til. Du vil få pengene dine, men kontoene dine får du ikke tilgang til selv.
Sitat av Freddy8 Vis innlegg
Hva kan jeg gjøre for og få ut pengene mine??
Vis hele sitatet...
Det er ikke dine penger hvis du har svindlet deg til dem.
Det er ikke dine penger hvis du ikke kan dokumentere at det er dine penger.
Sist endret av ivar_oslo; 17. desember 2023 kl. 19:17.
KYC? Er det ikke bare å sende bilde av pass og å svare på at du ikke kjenner prinsen av Uggla Buggla?
Sist endret av ketoDaddy; 17. desember 2023 kl. 20:15.
Ja de kan sperre kontoen din når som helst, nei de trenger ikke gi deg beskjed om det.
Får du ikke dokumentert det på noen måte er det ingenting å gjøre.

Be eventuelt om ett møte fysisk i banken og forklar saken.