Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 4197
Ufrivillig filosof
Kusetjuv's Avatar
Jeg satt og snakka med noen kamerater for litt siden hvor en sa det var mulig å innta litt eddik før man drakk, og da vil eddiken danne et fettlag i magen, og når man drikker alkohol etterpå vil alkoholen legge seg oppå dette laget. Til slutt vil eddiken briste og da får man all alkoholen inn i systemet på en gang, for å oppnå fortere rus.

Så lurer jeg, går dette an?
Hørtes ut som trollekompiser. Hørt om bomull med sprit i navlen?
Høres ut som en utrolig dårlig ide. for det første er eddik giftig for det andre høres hele senariet du beskriver veldig usannsynlig ut
Prøv først og se om du klarer drikke 2 dl eddik. I dont think so, Om du klarer det så er det jo bare hive på med 96% etterpå, blir sikkert litt fotlaus av det
Sist endret av stagg; 21. september 2011 kl. 16:42.
Når du klarer å drikke eddik kan du like så greit styrte litt himkok?

Litt sein der ja..
Sist endret av Hydroide; 21. september 2011 kl. 16:44.
eddik har vel ikke så mye fett i seg at deg gjør noe. har hørt det funker med tran? (som faktisk ER fett)
Sitat av Staggere Vis innlegg
Hørtes ut som trollekompiser. Hørt om bomull med sprit i navlen?
Vis hele sitatet...
det er vel samme prinsipp som tampong under armene?
det er kun en myte, gir ingen effekt.

kilde:http://www.nettavisen.no/yeye/samfun...cle2430638.ece
Har hørt den teorien der bare med julemat, mye fett. Fettet lager denne hinna som gjør at du ikke merker noe til alkoholen. Når den brister får du alt på en gang. Visstnok derfor folk blir så drita på julebord.
Ufrivillig filosof
Kusetjuv's Avatar
Trådstarter
Sitat av Loppe Vis innlegg
Har hørt den teorien der bare med julemat, mye fett. Fettet lager denne hinna som gjør at du ikke merker noe til alkoholen. Når den brister får du alt på en gang. Visstnok derfor folk blir så drita på julebord.
Vis hele sitatet...
Husker ikke helt om det var eddik han sa, men det var noe som visstnok skulle lage et fettlag/hinne i magen.
Skaff deg heller en god heimkok leverandør. Regner med du har lite penger som spør om slikt, kan ikke se hvorfor du skulle utsette deg for dette?

Heimkok=billig og bra om du får grei kvalitet.
Ufrivillig filosof
Kusetjuv's Avatar
Trådstarter
Sitat av Staggere Vis innlegg
Skaff deg heller en god heimkok leverandør. Regner med du har lite penger som spør om slikt, kan ikke se hvorfor du skulle utsette deg for dette?

Heimkok=billig og bra om du får grei kvalitet.
Vis hele sitatet...

Har vel heller aldri sagt at jeg skal utsette meg for det, jeg bare lurte på om det går an?
Sitat av Kusetjuv Vis innlegg
Har vel heller aldri sagt at jeg skal utsette meg for det, jeg bare lurte på om det går an?
Vis hele sitatet...
Dont think so,
Hørt det samme, bare med fløte. Men aldri testet
Eddik er syre. Å hive nedpå rein eddik vil tære på indre fettlaget i magen, ikke bygge det opp. I verste fall ender dere opp med magesår.

Ønsker dere å få i dere mye alkohol fort så fungerer shotting utmerket. Det eller bare hell nedpå med rein sprit. Å bli jævli full jævli fort er da virkelig ikke spesielt vanskelig.
Sist endret av DumDiDum; 21. september 2011 kl. 17:38.
Sitat av Loppe Vis innlegg
Visstnok derfor folk blir så drita på julebord.
Vis hele sitatet...
Nei, det er feil. Folk blir drita på julebord fordi de er idioter uten sans for logikk. Når du begynner en middag med en jâgermaister før du forlater hjemmet, en Gin&Tonic før du setter deg til bords, og så kliner til med øl, vin, akevit under måltidet og gjerne en cognac etterpå; da blir du full. Slik fungerer faktisk alkohol, drikker du mye blir du full.. Det har ingenting med ribbefett å gjøre, men at folk ikke klarer å styre alkoholinntaket sitt.
Spesielt alle som ikke klarer å kjenne etter på kroppen at; "jo, nå er jeg faktisk litt full. Tror det er lurt med vann". Men, istedet tenker at enda en shot med øl-chaser er lurt.

Faen, gruer meg til julebordsesongen. Masse drita idioter overalt.
hehehe tror du husker feil. En kan drikke tran først så spriten. Det lager enn hinne, vertfall slik jeg har hørt av venner som har prøvd. (Kan selvsagt være enn kjering råd, de er ikke altid pålitelige)
Sprit er jo fettløselig etter det jeg har forstått. Så kjøper ikke helt den der "hinna" dere prater om.
Edit: jeg tok feil. Etanol er ikke fettløselig, det er det bare lange alkoholkjeder som er visstnok.
Sist endret av moret; 21. september 2011 kl. 18:10.
Tran og annet fett 'kan' danne en hinne som forhindrer at alkoholen virker med en gang. Merk 'KAN'!
Det som i værste fall kan skje er du drikker veldig mye før denne 'hinnen' sprekker og du må da i bestefall pumpes. Hva som skjer i værste fall kan vel de med IQ over 60 tenke seg til.
Ny alkohol med måte, og kos deg uten noe annet tull
Sitat av moret Vis innlegg
Etanol er ikke fettløselig, det er det bare lange alkoholkjeder som er visstnok.
Vis hele sitatet...
Det er ihvertfall et effektivt løsemiddel.
Vet ikke om det allerede er sagt men rømmegrøt skal visst nok gjøre noe i den duren..
Sitat av moret Vis innlegg
Nei, det er feil. Folk blir drita på julebord fordi de er idioter uten sans for logikk. Når du begynner en middag med en jâgermaister før du forlater hjemmet, en Gin&Tonic før du setter deg til bords, og så kliner til med øl, vin, akevit under måltidet og gjerne en cognac etterpå; da blir du full. Slik fungerer faktisk alkohol, drikker du mye blir du full.. Det har ingenting med ribbefett å gjøre, men at folk ikke klarer å styre alkoholinntaket sitt.
Spesielt alle som ikke klarer å kjenne etter på kroppen at; "jo, nå er jeg faktisk litt full. Tror det er lurt med vann". Men, istedet tenker at enda en shot med øl-chaser er lurt.

Faen, gruer meg til julebordsesongen. Masse drita idioter overalt.
Vis hele sitatet...


Vel, det samt at det er en masse mennesker som kun drikker en gang i året som er ute. Disse har ingen forutsetning for å kunne "kjenne sin grense".
Forøvrig er de værst tenkelige gjester på et julebord kvinner i 40 årene
Sitat av aleksstaner Vis innlegg
Forøvrig er de værst tenkelige gjester på et julebord kvinner i 40 årene
Vis hele sitatet...
Der er jeg ikke enig :3
Uten å ha lest alle innleggene;

Edikk tror jeg nok er trollz, men en spisesje med olivenolje skal vistnok ha den beskrevne effekt.
Sist endret av McHoover; 21. september 2011 kl. 20:23.
Har hørt at spesielt ungdom fra Finnland drikker en del fløte, deretter hjemmebrent på vorspiel. Så går de ut på byen, og kjøper en cola. Colaen skal da bryte den fetthinna TS snakker om. Nei, folk får skaffe seg en skikkelig jobb, så de har råd til å ta seg ei fyllekule med skikkelig polsprit