Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  71 6183
Doom mantia
VinumSabbathi's Avatar
Trådstarter
Se der ja

Neida, vi klarer oss fint vi. Selv uten kvinnelig selskap
Blir det flere sånne treff ganske snart eller? Jeg kjenner jo bare to i freakforumet å da er det litt skummelt å komme uten dem... Ukjente mennesker som sagt! :-O
Asosial sosialist
Cheroxx's Avatar
Jeg har vært på to treff, på det første kjente jeg ingen (utenom forumet altså), på det andre kjente jeg et par som "følge" av det første treffet. Begge treffene gikk helt fint, ingenting å være redd for! Høres kanskje dumt ut når jeg sier det sånn men.
Jeg kommer neste gang! 99,7% sikkert!
Håper på nytt treff rett over nyttår?
Skulle hatt det oftere.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Jeg sier det igjen og igjen; vil du ha treff i en tidsperiode, og det er ikke treff da: Lag det selv.

Det å spøke med at det kan være litt skummelt å treffe folk i virkeligheten, og faktisk gå ut i det store blå rommet er morsomt*

Oppmøtte: VinumSabbathi, Dodecha, Cheroxx, exocytose, BomberMan, Jonta

*Første gangen.
Asosial sosialist
Cheroxx's Avatar
Dette var det første nFF treffet hvor jeg - overraskende nok - fant meg sjøl i en diskusjon om klesvask.
Åååh, håper det blir treff snart igjen
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
...Og omsider var jeg hjemme fra treff! Oppmøtet var ikke så verst, og jeg må si jeg hadde en trivelig stund!
Takker alle oppmøtte, og håper det ikke blir så alt for lenge til neste gang. Vi treffes nok på fest hos Dodecha i mai! (Det er for sent å ombestemme seg nå, D )
Doom mantia
VinumSabbathi's Avatar
Trådstarter
Veldig fornøyd med treffet jeg iallfall . Hakket før jeg frøs ihjel på busstoppen men.
Som alltid er bilder en fin ting å ha fra treff, alltid like morsomt å se hvem som skjuler seg bak nicket.
Asosial sosialist
Cheroxx's Avatar
Tror ikke det ble tatt noen bilder på trffet, dessverre.

Kanskje like greit egentlig, for da slipper jeg slik grov hets av mine overarmer som jeg opplevde etter forrige treff.
Sitat av Cheroxx Vis innlegg
Tror ikke det ble tatt noen bilder på trffet, dessverre.

Kanskje like greit egentlig, for da slipper jeg slik grov hets av mine overarmer som jeg opplevde etter forrige treff.
Vis hele sitatet...
Sorry

Jeg bare syntes at armene dine så litt tynne ut, men når jeg gransket bildet mer så hadde nok skyggen en del å si.
My deepest apologies.
Doom mantia
VinumSabbathi's Avatar
Trådstarter
To fotografer, og ikke et jævla bilde ble tatt
tema for neste treff: ta med hobbyen din?

edit: ved nærmere ettertanke er kanskje ikke det så veldig lurt å ha med seg på peppes pizza
Sist endret av VivaLatrina; 22. desember 2009 kl. 17:33.
Doom mantia
VinumSabbathi's Avatar
Trådstarter
Sitat av VivaLatrina Vis innlegg
tema for neste treff: ta med hobbyen din?
Vis hele sitatet...
Spesiellt om du er fotograf
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Jeg sier som Jonta: "Hvis du vil se bilder får du komme på treff sjøl istedet!"

Sitat av VivaLatrina Vis innlegg
tema for neste treff: ta med hobbyen din?
Vis hele sitatet...
Ser det klart for meg: To sitter i et hjørne og er stein, én tripper baller, jeg har klart å tenne på bordet og noen andre sørger for å fotodokumentere hele hendelsen.
Sitat av BomberMan Vis innlegg
Jeg sier som Jonta: "Hvis du vil se bilder får du komme på treff sjøl istedet!"



Ser det klart for meg: To sitter i et hjørne og er stein, én tripper baller, jeg har klart å tenne på bordet og noen andre sørger for å fotodokumentere hele hendelsen.
Vis hele sitatet...
I'll be there! Stiller opp i hjørnet
Sitat av BomberMan Vis innlegg
Jeg sier som Jonta: "Hvis du vil se bilder får du komme på treff sjøl istedet!"



Ser det klart for meg: To sitter i et hjørne og er stein, én tripper baller, jeg har klart å tenne på bordet og noen andre sørger for å fotodokumentere hele hendelsen.
Vis hele sitatet...
Er litt surt å ta et fly til Trondheim midt i julerushet for å tilfredstille litt nysgjerrighet, imho.

Forsåvidt en av de meste korrekte generaliseringene av nFF jeg har lest sålangt
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Mm, minner litt om denne vitsen.

Jeg tok ikke med meg kamera med vilje faktisk. Dere får drømme dere til hvor jævlig sexy vi er på treff, og i noen tilfeller trenger dere ikke dét engang; dere har faktisk bilder å fappe til.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av BomberMan Vis innlegg
...Og omsider var jeg hjemme fra treff! Oppmøtet var ikke så verst, og jeg må si jeg hadde en trivelig stund!
Takker alle oppmøtte, og håper det ikke blir så alt for lenge til neste gang. Vi treffes nok på fest hos Dodecha i mai! (Det er for sent å ombestemme seg nå, D )
Vis hele sitatet...
Hehe, så det er sånn det foregår?

Tja noe må vi vel få til
Hehe, freaks på peppes. Må være litt av ett syn.
Håper jeg får med meg neste "treff" i Trondheim.

Har jo planlagt og dra tidligere, men det har aldrig blitt noe av. Krysser fingre for neste!
Doom mantia
VinumSabbathi's Avatar
Trådstarter
Sitat av nZaal Vis innlegg
Hehe, freaks på peppes. Må være litt av ett syn.
Håper jeg får med meg neste "treff" i Trondheim.

Har jo planlagt og dra tidligere, men det har aldrig blitt noe av. Krysser fingre for neste!
Vis hele sitatet...
Du kan da ta ansvar for neste treff. Da er du jo garantert til å få tid, med tanke på at du bestemmer tid/sted/dato