Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 3801
Heisann!

Skulle gjerne ha fått tak i denne videoen, da jeg liker denne live-versjonen av låta til jason mraz mye bedre enn den som er på spotify. Er det noe muligheter for å kunne gjøre dette?
Sønn av kongen
Ru11er's Avatar
Bruk Audacity
Sitat av Ru11er Vis innlegg
Bruk Audacity
Vis hele sitatet...
støttes.

Videoen bruker microsoft silverlight med akamai, som deler opp videoen i 1MB "puslespillbiter"...

Har enda ikke funnet en metode for å rippe denne typen videoer...
Hijacker denne tråden litt... Hva med Facebook-videoer? Mulighet til å laste ned dem?
Jeg kan laste den på på youtube for deg så bruker du youtube downloader til og laste ned
Sitat av BbZrP Vis innlegg
Hijacker denne tråden litt... Hva med Facebook-videoer? Mulighet til å laste ned dem?
Vis hele sitatet...
Jadda, bare bruk safari, åpne "activity window" så ser du direkte-lenken til videoen, så kan du laste ned fra den.

eksempel:

Kode

http://video.ak.fbcdn.net/cfs-ak-ash4/v/232038/975/10150299487740519_65019.mp4?oh=f2b9d4699a47013a83c98b6bcf15446b&oe=4FB68720&__gda__=1337362208_699784a4dbed9881bc1b6cbfe6376efc
http://upit.no/bilder/thumbs/JZfr.png
Bruk en type screenrecorder som recorder valgt område i HD, med audio recorder altså all lyd på pcen blir også tatt opp! det burde funke
Sitat av wizhl Vis innlegg
Jeg kan laste den på på youtube for deg så bruker du youtube downloader til og laste ned
Vis hele sitatet...
Det hadde vært glimrende! Gi link når du er ferdig da?

Sitat av Turbolego Vis innlegg
støttes.

Videoen bruker microsoft silverlight med akamai, som deler opp videoen i 1MB "puslespillbiter"...

Har enda ikke funnet en metode for å rippe denne typen videoer...
Vis hele sitatet...
Hvordan mener dere jeg skal bruke audacity da? Den spilles jo av i nettleseren?
Har audacity klart på pcen om dere forteller hva som skal gjøres!
Sitat av Turbolego Vis innlegg
Jadda, bare bruk safari, åpne "activity window" så ser du direkte-lenken til videoen, så kan du laste ned fra den.

eksempel:

Kode

http://video.ak.fbcdn.net/cfs-ak-ash4/v/232038/975/10150299487740519_65019.mp4?oh=f2b9d4699a47013a83c98b6bcf15446b&oe=4FB68720&__gda__=1337362208_699784a4dbed9881bc1b6cbfe6376efc
http://upit.no/bilder/thumbs/JZfr.png
Vis hele sitatet...
Ty, works like a charm!

Sitat av Capital Vices Vis innlegg
Hvordan mener dere jeg skal bruke audacity da? Den spilles jo av i nettleseren?
Har audacity klart på pcen om dere forteller hva som skal gjøres!
Vis hele sitatet...
Første treff på YouTube
Sitat av Capital Vices Vis innlegg
Hvordan mener dere jeg skal bruke audacity da? Den spilles jo av i nettleseren?
Har audacity klart på pcen om dere forteller hva som skal gjøres!
Vis hele sitatet...
Audacity tar opptak av det datamaskinen spiller av, uansett hva det er.

Guide: How to Record Streaming Audio online as MP3 Files Using Audacity

Men det er en løsning som tar tid, og som krever at man ikke gjør noe på maskinen mens den tar opp som lager lyd.

f.eks. er online på face slik at man får en "ny melding" -lyd inni låta.
Sitat av Turbolego Vis innlegg
Audacity tar opptak av det datamaskinen spiller av, uansett hva det er.

Guide: How to Record Streaming Audio online as MP3 Files Using Audacity

Men det er en løsning som tar tid, og som krever at man ikke gjør noe på maskinen mens den tar opp som lager lyd.

f.eks. er online på face slik at man får en "ny melding" -lyd inni låta.
Vis hele sitatet...
Takker! Så for meg at jeg skulle spille av videoen i audacity, jeg. Tenkte ikke over at jeg skulle recorde med audacity, silly me
HER er linken til video'n last ned Youtube downloader om du er ute etter videon om du vil ha mp3 fila bruker du Youtube to mp3

Linken er snart oppe!

jeg så at du fikk det til. men om de ble dårlig lyd på den så kan du jo prøve den her
Sitat av wizhl Vis innlegg
HER er linken til video'n last ned Youtube downloader om du er ute etter videon om du vil ha mp3 fila bruker du Youtube to mp3

Linken er snart oppe!

jeg så at du fikk det til. men om de ble dårlig lyd på den så kan du jo prøve den her
Vis hele sitatet...
Blir litt dårlig lyd ja, så tror jeg går for din når du får den opp

Trenger forresten ikke youtube-downloader for å hente ned videoer fra YT. Er bare å bruke opera og gå inn i cachen og laste ned derfra
Sitat av wizhl Vis innlegg
HER er linken til video'n last ned Youtube downloader om du er ute etter videon om du vil ha mp3 fila bruker du Youtube to mp3

Linken er snart oppe!

jeg så at du fikk det til. men om de ble dårlig lyd på den så kan du jo prøve den her
Vis hele sitatet...
Om noen lurte på hvordan jeg gjorde det så brukte jeg camstasia recorder