Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 908
For noen dager siden bestilte jeg en pakke fra stylebop.com, men etter som den ikke passet(det var et klesplagg), returnerte jeg den nå på torsdag. Da skal jeg jo få pengene jeg betalte tilbake, men jeg har Visa Electron som ikke er mulig å betale med på nett, derfor betalte jeg med Visa Spendon, dette "gavekortet" man kan bruke over alt.

Problemet er at jeg tror det ikke går an å overføre pengene til et slikt kort - det står på hjemmesiden at man ikke kan fylle opp det, så jeg regner med det ikke kan la seg gjøre for nettbutikken å sende de tilbake til kortet. Eller tar jeg feil her? Noen som har vært borti det samme, eller som vet hva jeg bør gjøre?
Forklar det som har skjedd, og be dem sette det inn på kontoen din.
▼ ... over en måned senere ... ▼
L'espoir's Avatar
Trådstarter
29 7
Selv om dette begynner å bli en stund siden, glemte jeg å si hvordan det gikk. Det viste seg at det gikk an å returnere penger til kortet, så det ordnet seg. Så vet man det.