Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1980
Anonym bruker
"Sjuk Falk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg får så tørr hals og munn på natta og morningen når jeg tar seroquel (quietapin) på kvelden. Er det vanlig? Hva kan jeg gjøre for å hindre det utenom å drikke vann før leggetid?
Har noia for å få stygge tenner..!? Noen som har fått det av medisinbruk? En kompis av meg har grønngule tenner etter å ha gått på antipsykotika noen år men jeg har ikke tørt å spørre om det er medisinen eller om han ikke pusser tenna.. Han bruker en del amf også så det er ikke lett å si.

Lurer også på dere som tar seroquel om hvor lang tid før leggetid dere tar den og hvor lenge etter eller før kveldsmaten?
Anonym bruker
"Sjuk Falk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Forresten har noen merket økt hårtap? Syns jeg mister litt mer hår når jeg kammer meg
vanlig med tørr munn på seroquel, får det selv i litt høyere doser 100mg, men 25 pleier å gå ganske greit, fått litt fucka tenner av medisinbruk dog det er pga kjevespenninger og dårlig tannpuss over lengre tid(div doser antipsyk), men skal en del å få det hvis man bare bruker det til søvn. lite du kan gjøre med tørrhet utenom å drikke.
Anonym bruker
"Sjuk Falk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Bruker 100-150 mg for søvn hver dag
Tørr munn gir økt risiko for tannproblemer som hull i tenna ol.

Anbefaler en av følgende før du legger deg:
-Flux munnskyll for tørr munn
-Flux munngel som du smører på tannkjøttet
-Xylimelts klebetablett som du fester på tannkjøttet.

Bare spør på apoteket
Sist endret av Vargas; 10. november 2020 kl. 10:43.