Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 4324
Jeg må ha ny laptop og lurer på tips til de mest stillegående evt vifleløse laptoper til max 15k

Jeg gamer ikke, bruker kun til surfing, streaming osv.

Vet at tidligere var intel core 3m og 5m uten vifter, men de siste årene har jeg ikke sett noe særlig til dette, noen med tips/eksempler på ROLIGE laptoper?
Sitat av Scasper Vis innlegg
Jeg må ha ny laptop og lurer på tips til de mest stillegående evt vifleløse laptoper til max 15k

Jeg gamer ikke, bruker kun til surfing, streaming osv.

Vet at tidligere var intel core 3m og 5m uten vifter, men de siste årene har jeg ikke sett noe særlig til dette, noen med tips/eksempler på ROLIGE laptoper?
Vis hele sitatet...
Jeg opplever at thinkpad- spesielt t- serien er ganske stillegående dersom du ikke kjører veldig tunge oppgaver, selv etter mange års bruk. Ikka akkurat vifteløs, men man hører ikke noe til den med mindre man ikke kjører noe tunge oppgaver.
Microsoft Surface med i3 og i5 er vifteløse.
Tidligere utgaver av disse maskinene sliter derimot med dårlig levetid på batteriet så du bør lese litt om de før du evt kjøper en.
Nye macbook air med M1 processoren fra apple er vifteløs.
Sikkert den beste maskina du kjøper akkurat nå.
Trådstarter
9 3
Takk for tips, da har jeg litt å lese meg opp på!