Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1099
Har utarbeidet en logo med stor hjelp fra en venn (Jeg har laget selve "ideen" mens han har laget logoen). Det er ment for å være en enkel logo, uten ekstra dildall.

[CENTER]
Dette er da den logoen som har hele navnet, "Fosty Network".





Mens dette blir da selve hovedlogoen[/CENTER]


Selve ideen er at den skal være ganske simpel, er ikke rare greia. Men er det noe dere synes kunne blitt gjort med den for å gjøre den bedre? Et forslag jeg fikk var å gjøre streken over ".net", om til en pil.
Sist endret av Vod0; 30. mars 2013 kl. 21:55.
Balansen i logoen er veldig høyretung. Det er mye luft og mellomrom i F og O og så tipper resten av logoen mot høyre. Beige er også lite synlig mot hvit bakgrunn spesielt for de som har mye brightness på skjermene sine, noe de fleste har.
Bytt farge på Fosty og network. Og kerning (mellomrommene mellom bokstavpar) er ikke godkjent, alle bokstavene bør du justere manuelt til slutt. F.eks. må mellomrommet mellom W og O krympes.
Sist endret av Kråkelefse; 31. mars 2013 kl. 11:28. Grunn: stavefeil
Den var helt ok, uten at jeg vet noe om baktankene rundt den, men føler y'en brå bestemte seg for å strekke seg, hvis du skjønner hva jeg mener? Litt dårlig flyt kanskje.
Hvorfor er det .net som blir den dominerende part i logoen? Burde det ikke være Fosty greia?
Jeg synes den ser mye bedre ut på nettsiden enn det den gjør alene. Da blir ikke Frosty-teksten så usynlig og net-teksten blir dempet litt.
Rather exquisite
insistens's Avatar
66 8
Sitat av DonTomaso Vis innlegg
Balansen i logoen er veldig høyretung. Det er mye luft og mellomrom i F og O og så tipper resten av logoen mot høyre. Beige er også lite synlig mot hvit bakgrunn spesielt for de som har mye brightness på skjermene sine, noe de fleste har.
Vis hele sitatet...
Enig i det DonTomaso skriver her. Logoen er høyretung, som resulterer i en ubalanse. Ubalansen gjør at det ikke er "ro" i logoen som blir forstyrrende. Også enig i det de andre skriver her angående luft, og fargebruk. ".net" burde ikke ha den sterkeste fargen, da dette ikke er hovedbudskapet
På siden der logoen er i bruk er bakgrunnen mørk-grå som gjør at fargevalget ser veldig mye bedre ut, men du burde nok ha litt mindre luft ja.