Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 892
Hei, jeg lurte på om det var noen spill som er ganske lik cod mw2? Likte ikke det nye cod med dobbel hopp osv.
Er så kjedelig når dem skal gjøre så mye mer ut av et bra spill! Men etter det jeg har hørt så er mw2 full av cheatere om dagen, så har ikke kjøpt det. Noen som spiller mw2 som kan bekrefte dette?

Isåfall noen spill som er inærheten?
Takk for all hjelp
Jeg kan bekrefte det. Du finner folk med Aimbot i hver eneste lobby vil jeg tro. Det nærmeste jeg kommer er Black Ops 2. Enjoy! =)
CS:GO eller CS:S kanskje?
Sist endret av Grix; 14. desember 2014 kl. 21:42.
Trådstarter
28 5
Så kjedelig, Relevant! Var et ganske bra spill før syntes jeg. Likte det godt! Thank you =)
Grix, ja har prøvd mye cs go i det siste, men begynner ærligtalt å bli lei dette og, da det er cheaters overalt her også.
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Hvilken rank har du på CS:GO? Jeg har 600ish timer og har kun tapt mot cheaters en håndfull ganger.
Er du under DMG kan jeg nesten garantere at de du spiller mot ikke cheater, men rett og slett bare er gode.
Sitat av weedie Vis innlegg
Så kjedelig, Relevant! Var et ganske bra spill før syntes jeg. Likte det godt! Thank you =)
Grix, ja har prøvd mye cs go i det siste, men begynner ærligtalt å bli lei dette og, da det er cheaters overalt her også.
Vis hele sitatet...
Tviler på at det er cheaters over alt i CS:GO. De du har møtt er nok bare gode. Jeg vet at det er veldig fristende å skylde på når man gjør det shitty, men mest sannsynlig cheater de ikke.