Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2032 834957
Heisenbergene er den beste x'en jeg har testa hvertfall. Skulle være 180mg i de. To kompiser som ikke har tatt x på flere år ble så lugga at de hadde store problemer med å prate
Sitat av bol Vis innlegg
Heisenbergene er den beste x'en jeg har testa hvertfall. Skulle være 180mg i de. To kompiser som ikke har tatt x på flere år ble så lugga at de hadde store problemer med å prate
Vis hele sitatet...
Så en halv bør være nok til candyflipping med andre ord :P vertfall til å begynne med.. Men det kjentes ut som clean mdma?
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Jeg prøvde en sånn heisenberg tabbis oppå MXE. Kan ikke helt beskrive kvaliteten på selve XTC'en, men den funka ihvertfall.
Hei, er det noen i Bergens området som har erfaring med blå spøkelser og hvit mercedes med delestrek på undersiden?
Fikk beskjed om at det var gode danseknips, men er alltid litt skeptisk siden jeg eller kun holder meg til MDMA.

Spøkelset er helt likt som dette meg delestrek og r på baksiden.
https://www.ecstasydata.org/view.php?id=3455
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Noen som har vært borti lilla Paul Frank i Oslo-området og kan fortelle litt om hva disse inneholder?
Pillen er formet som Paul Frank logoen, altså et 3d apehode.
Sist endret av kosepaa; 15. mai 2015 kl. 13:25.
Valgfri brukertittel
ArtOfHacking's Avatar
Sitat av hostilis Vis innlegg
Hei, noen som har testet disse? logoen er en L inni en V
http://s16.postimg.org/6me08kp4l/LVE.jpg
Vis hele sitatet...
Kan også anbefale disse. Tok 3/4 av en pille og highen var ganske god (Litt redd for å ta større doser drøgz etter en dårlig episode på 2cb). Den varte dog litt lite, rundt 3 timer fra inntak. Anbefaler også litt weed når du kjenner at rusen går bort siden du fyker rett opp igjen (:
For rundt 3-4 uker siden fikk jeg tak i noen supermann piller,
samme uke havnet en god venn på sykehuset pga en overdose, gutten hadde i seg en halv pille.
Ligg unna denne pillen det er ren gift!
http://gfx.nrk.no/ZAi2caN5uo7UbIV6Xb_g8wLHHyB7_C4AfzOKNdEhz5uw
Noen som har erfaring med blå Facebook? Rund pille med Facebook f'en på den ene siden og delestrek på andre
Sitat av Narkovrak Vis innlegg
For rundt 3-4 uker siden fikk jeg tak i noen supermann piller,
samme uke havnet en god venn på sykehuset pga en overdose, gutten hadde i seg en halv pille.
Ligg unna denne pillen det er ren gift!
http://gfx.nrk.no/ZAi2caN5uo7UbIV6Xb_g8wLHHyB7_C4AfzOKNdEhz5uw
Vis hele sitatet...
Det er godt kjent at de røde superman E'ene inneholder PMA, et raskt søk på nettet før dere spiste disse ville gitt dere en haug av svar og advarsler (Alltid test piller før de konsumeres er jo også en fin tommelfingerregel)
Sist endret av elderpo; 18. mai 2015 kl. 11:44.
Sitat av elderpo Vis innlegg
Det er godt kjent at de røde superman E'ene inneholder PMA, et raskt søk på nettet før dere spiste disse ville gitt dere en haug av svar og advarsler (Alltid test piller før de konsumeres er jo også en fin tommelfingerregel)
Vis hele sitatet...
Vel er ikke så veldig ops på hva det er når det er først gang og man er dritting og høy på marijuana...
Sitat av Narkovrak Vis innlegg
Vel er ikke så veldig ops på hva det er når det er først gang og man er dritting og høy på marijuana...
Vis hele sitatet...
Dårlig unnskyldning. Det er flere som har måtte betale med livet av å spise disse. Alltid test I det minste ta et søk på pillreports
Sitat av Narkovrak Vis innlegg
Vel er ikke så veldig ops på hva det er når det er først gang og man er dritting og høy på marijuana...
Vis hele sitatet...
Dette er en skremmende holdning. Folk dør av å ta falske ecstasypiller. I mange tilfeller kunne dødsfallene vært unngått dersom produktet hadde vært testet, ved å sjekke internett etter liknende produkt, og ved å bruke sunn fornuft. Det er livet ditt det er snakk om her og har man råd til rusmidler så har man også råd til til testkits.

For holde faren lavest mulig bør du skaffe deg testkit (minimum 2 forskjellige tester, men jo fler du har jo større er sjansen for å oppdage andre stoffer som kan være blandet inn) og alltid søke opp pillene dere kjøper dersom dere kjøper piller. Husk at testkits bare gir deg en pekepinn på hva du har og ikke har - det er ingen garanti.

Doser normalt lavt med nytt produkt og ikke ta mer dersom du ikke får effekt av normal dose. Får du ikke effekt av normal dose er produktet i beste fall av dårlig kvalitet. I verste fall har du fått et annet stoff, som kanskje bruker lengre tid på å virke. Så ved å ta mer kan man da overdosere på dette stoffet, selv om det i utgangspunktet hadde vært en trygg dose dersom produktet var MDMA.

Vær forsiktig!
Sitat av elderpo Vis innlegg
Hvordan sprengt? Følte du at det var noe annet enn mdma i dem? Eller bare "mye" mdma. Tenkte å candyflippe med dem, men har ikke testet de enda.
Vis hele sitatet...
Følte ikke at det var noe annet i dem nei. Tok to LSD lapper og en hel heisenberg. Får ikke til å forklare opplevelsen på noen bedre måte, beklager. Jeg dreit på draget med doseringen...
Sitat av bol Vis innlegg
Noen som har erfaring med blå Facebook? Rund pille med Facebook f'en på den ene siden og delestrek på andre
Vis hele sitatet...
De er gode å cleane(testet med kit), har ikke fått testet de enda selv men noen kjente har
Hei. Noen som har kommet borti LV merkede piller på vestlandet i det siste? Runde og rød/orange som på bildet Hostilis ovenfor. Bare LV merket på ene siden, ingenting på andre siden. Er med andre ord ikke den samme iom at den har delstrek på ene siden.

Har dessverre ikke test kit, å får ei heller tak i det i nærmeste fremtid, men har veldig lyst å prøve en nå når jeg først har 5-6stk på lager
Sist endret av random12345677; 20. mai 2015 kl. 11:35.
Noen som kjenner til denne?

Han sa det var en 'gul supermann', men finner ingenting på pill reports.

http://s24.postimg.org/got3q4mxx/supermann.jpg

Sitat av Riskremen Vis innlegg
Hei, er det noen i Bergens området som har erfaring med blå spøkelser og hvit mercedes med delestrek på undersiden?
Fikk beskjed om at det var gode danseknips, men er alltid litt skeptisk siden jeg eller kun holder meg til MDMA.

Spøkelset er helt likt som dette meg delestrek og r på baksiden.
https://www.ecstasydata.org/view.php?id=3455
Vis hele sitatet...
Jeg har vært veldig fornøyd med spøkelset.
Sist endret av junkiebum; 21. mai 2015 kl. 20:33. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Fikk 10-15 stykk av desse i dag i bergens område. Noen erfaringer? Hva innholder de?

Pillene er markert med dårlig stemplet supermann logo og er gule ish

http://s28.postimg.org/khq7uqcd9/image.jpg
Sist endret av Veggen; 24. mai 2015 kl. 13:49. Grunn: Ryddet opp i innlegget
Spiste gule supermann fra Bergensområdet for noen uker siden. Tok to på en kveld. Testet de ikke så kan ikke si sikkert hva som var i dem, men det var bra funk og føltes som mdma. Liten til ingen nedtur dagen etterpå.
Sitat av deepfish Vis innlegg
Fikk 10-15 stykk av desse i dag i bergens område. Noen erfaringer? Hva innholder de?

Pillene er markert med dårlig stemplet supermann logo og er gule ish

http://s28.postimg.org/khq7uqcd9/image.jpg
Vis hele sitatet...
Samme jeg lurte på..

To av kompisene mine som ikke har tatt så mye xtc på en stund, de fikk skikkelig form, men de ble veldig fort helt kake, og det var ganske tydelig at denne ikke var noe for dem.

Jeg og en annen kompis som er hyppige helge-brukere, vi fikk helt grei form på det, men ingen wow. Nedturen, og dagene etter er noe verre enn hva jeg vanligvis er vandt til når jeg har spist knips.

Denne her ankom Bergen i helgen; noen som har prøvd den? Har ikke navnet på den..

http://bildr.no/image/Ymk5Yjhw.jpeg
Sist endret av junkiebum; 25. mai 2015 kl. 18:36. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av hostilis Vis innlegg
Hei, noen som har testet disse? logoen er en L inni en V
http://s16.postimg.org/6me08kp4l/LVE.jpg
Vis hele sitatet...
Louis Vuitton heter merket, bare for å presisere.
Sist endret av Lacertosus; 25. mai 2015 kl. 18:59.
Noen som har prøvd Facebook knipsene?

Sitat av ArtOfHacking Vis innlegg
Kan også anbefale disse. Tok 3/4 av en pille og highen var ganske god (Litt redd for å ta større doser drøgz etter en dårlig episode på 2cb). Den varte dog litt lite, rundt 3 timer fra inntak. Anbefaler også litt weed når du kjenner at rusen går bort siden du fyker rett opp igjen (:
Vis hele sitatet...
http://pillreports.net/index.php?pag..._pill&id=30642
Sist endret av junkiebum; 30. mai 2015 kl. 15:44. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Noen som sitter på noe informasjon om hvite mercedes?
Kjøpt i Bergen

https://flic.kr/p/u2kYHT
Sist endret av Riskremen; 2. juni 2015 kl. 20:03.
noen som har prøvd eller testet facebook piller fra det deepweb?

edit: så noen hadde svart allerede
Sist endret av K93; 4. juni 2015 kl. 19:23.
Sitat av Riskremen Vis innlegg
Noen som sitter på noe informasjon om hvite mercedes?
Kjøpt i Bergen

https://flic.kr/p/u2kYHT
Vis hele sitatet...
Er dine helt hvite eller lyselyseblå?
Noen som har prøvd tazmanian devil?

Skal være hvit med delestrek
Sist endret av elakmdma; 12. juni 2015 kl. 18:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Sitat av DotEXE Vis innlegg
noen som har prøvd eller testet facebook piller fra det deepweb?
Vis hele sitatet...
Sitat av junkiebum Vis innlegg
Noen som har prøvd Facebook knipsene?
Vis hele sitatet...
De er knall
Hvit mercedes knips i bergensområde, noen som har peiling?
Sitat av handerkisen Vis innlegg
Er dine helt hvite eller lyselyseblå?
Vis hele sitatet...
Ja det stemmer, lyselyseblå Mercedes!

Kan gå god for lyseblå Mercedes!
Kjennes ut som rene tabletter, men skal ikke si det for sikkert siden jeg har giret litt tidligere på kvelden.
Sist endret av Riskremen; 14. juni 2015 kl. 05:27. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Er det noen som har vært borti disse her, eller har noen formening om hva disse kan være? Det finnes ingen stempel på noen av dem, sett bort i fra en delestrek på den nederste rosa pilla. De ble funnet i Drøbaks-området, men er antagelig noe dark web greier?

Sitat av Knife Freak Vis innlegg
Er det noen som har vært borti disse her, eller har noen formening om hva disse kan være? Det finnes ingen stempel på noen av dem, sett bort i fra en delestrek på den nederste rosa pilla. De ble funnet i Drøbaks-området, men er antagelig noe dark web greier?

Vis hele sitatet...
De rosa ser ut som noe jeg har sett i Oslo for ikke så lenge siden, også med dele stripe og ingen stempel. Rundt 200-300 mg md.
Noen som har vært borti Red Diamond det siste året/halvåret? Omkring 160-180mg MDMA, påstås det. Noen som har erfaring på disse? Skal sies at de jeg ser på, er fra øst-europa.
Noen som har prøvd eller vet hva røde bulls og grønne kløver inneholder?
Kjenner på virkninger som minner om 2-cb på knipsen her iafall. Blå facebook
Sitat av instinktinnsikt Vis innlegg
Kjenner på virkninger som minner om 2-cb på knipsen her iafall. Blå facebook
Vis hele sitatet...
De jeg tok var rene.
Da har vi sånn høvelig erklært at de blåe Facebook-pillene er brukbare,og at de er the real deal,eller ?

Saken er at vi (jeg og fruen) sitter med 3 utav de,det er bare jeg som har bittelitt erfaring med mdma fra før,fruen er nybegynner.
Hvordan ville dere ha gjort det - tadd en halv hver for å kjenne etter,og for å være forsiktig,og heller fylle på mer - eller er de såpass "snille" at vi bare skal kjøre på ? (1,5 til hver)
De blåe ble beskrevet av Mexxy som "knall" - men hva kan vi forvente av en halv f.eks - hva vil "knall" si ?

Den erfaringa jeg har med mdma var bare destruktiv.... Type injisering av ukjent mengde,kombinert med en shitload av shit (høhø) - så dette blir den første "rene" turen min,derav spørsmålene. Jeg har selvfølgelig lest meg opp på effektene av mdma generellt,men jeg lurte mest på akkurat de blåe Facebook-pillene (om man blir trippa eller speeda,eller om man blir kosete osv osv.)

Mvh.

Usikker.
Jeg går også god for de pillene du snakker om, rulla i en rolig setting og kan ihvertfall informere om at stemningen ble kosete.. Ordet på gata er jo at de inneholder 160mg så du kan vel regne løst på mengde. Jeg tok ihvertfall en og rejustere med en halv etter 2 timer.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
"Blå Facebook" fra Norwegian er rene. De fleste som har erfaring med MDMA og 2C-B kjenner forskjellen. Men uansett er kombinasjonen fantastisk, så hadde ikke gjort meg noe om de var tilsatt litt 2C-B, så slipper man å kjøpe inn begge deler hver for seg.
Sitat av Attica83 Vis innlegg
Da har vi sånn høvelig erklært at de blåe Facebook-pillene er brukbare,og at de er the real deal,eller ?

Saken er at vi (jeg og fruen) sitter med 3 utav de,det er bare jeg som har bittelitt erfaring med mdma fra før,fruen er nybegynner.
Hvordan ville dere ha gjort det - tadd en halv hver for å kjenne etter,og for å være forsiktig,og heller fylle på mer - eller er de såpass "snille" at vi bare skal kjøre på ? (1,5 til hver)
De blåe ble beskrevet av Mexxy som "knall" - men hva kan vi forvente av en halv f.eks - hva vil "knall" si ?

Den erfaringa jeg har med mdma var bare destruktiv.... Type injisering av ukjent mengde,kombinert med en shitload av shit (høhø) - så dette blir den første "rene" turen min,derav spørsmålene. Jeg har selvfølgelig lest meg opp på effektene av mdma generellt,men jeg lurte mest på akkurat de blåe Facebook-pillene (om man blir trippa eller speeda,eller om man blir kosete osv osv.)

Mvh.

Usikker.
Vis hele sitatet...
De var JÆVLIG gode. Beste knipsen jeg noen sinne har prøvd. Spis én hver, ha det dritkos i 3-5 timer.

Sitat av Mexxy Vis innlegg
"Blå Facebook" fra Norwegian er rene. De fleste som har erfaring med MDMA og 2C-B kjenner forskjellen. Men uansett er kombinasjonen fantastisk, så hadde ikke gjort meg noe om de var tilsatt litt 2C-B, så slipper man å kjøpe inn begge deler hver for seg.
Vis hele sitatet...
Yep, de er rene, men som med all andre xtc, så er det fyllstoffer i de. MEN, sammensetningen i disse blå fb-pillene, er helt fantastisk.
Aller beste knipsen jeg noen sinne har vært borti.

Har god erfaring både med knips og 2-cb, og kjente bittelitt closed eye visuals som minnet veldig om 2-cb (bare mye svakere). Var ingen ulempe det, var bare morsomt.
Uansett, knall piller.

Sitat av Attica83 Vis innlegg
Hvordan ville dere ha gjort det - tadd en halv hver for å kjenne etter,og for å være forsiktig,og heller fylle på mer - eller er de såpass "snille" at vi bare skal kjøre på ? (1,5 til hver)
Vis hele sitatet...
Ta én hver, vent to timer og se an formen (den kommer til å være fin), også får dere evt. justere etter. Det er skikkelige gode piller, uten "uvanlige" bivirkninger eller dritjævlig nedtur.
Sist endret av instinktinnsikt; 23. juni 2015 kl. 20:01. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Noen som har reviews av heisenberg pillene som norwegian hadde? vet de er ute nå men, er interessert i hvordan de funket på andre siden jeg hadde en snål opplevelse av dem i kombo med noe LSD. send gjerne pm
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Noen som har reviews av heisenberg pillene som norwegian hadde? vet de er ute nå men, er interessert i hvordan de funket på andre siden jeg hadde en snål opplevelse av dem i kombo med noe LSD. send gjerne pm
Vis hele sitatet...
Leste at noen skrev at de var veldig gode, helt top notch, men at de var litt speedy-gonzales.
Fikk aldri testa de selv. Kjøp blå facebook, du.
Heisenbergene er rene og ganske kraftige. Blå Facebook må jeg ha fått en dårlig batch av sist, for jeg syns ikke de var helt det store. Har et par stk fra en ny batch nå som jeg skal teste til helga da.


Forøvrig noen som har erfaring med blå pacman/snapchat cutout? Bak er det en R over delestreken. Skulle visst komme fra norwegian de og, men jeg får ikke sjekket noe som helst med kun mobil...
Å påstå at noen typer MDMA er dårlige er ikke alltid like lett å si. Såklart kan man merke forskjell hvis pillen inneholder f.eks speed, men ofte henger det mye sammen med hvordan man har levd opp mot dagen man inntar stoffet, mange faktorer som spiller inn på rusopplevelsen.
Sitat av wat Vis innlegg
Å påstå at noen typer MDMA er dårlige er ikke alltid like lett å si. Såklart kan man merke forskjell hvis pillen inneholder f.eks speed, men ofte henger det mye sammen med hvordan man har levd opp mot dagen man inntar stoffet, mange faktorer som spiller inn på rusopplevelsen.
Vis hele sitatet...
Det er STORE variasjoner på hva pillene inneholder. Dermed basta.
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Det er STORE variasjoner på hva pillene inneholder. Dermed basta.
Vis hele sitatet...
Såklart finnes det store variasjoner, men det er mange faktorer som spiller inn på en rusopplevelse, F.eks søvn, kosthold, rutiner og annen toleranse. Effekten på MDMA kan dermed variere voldsomt med samme type pille/krystall. F.eks uten søvn kan effekten ofte bli mer speedy. Dette er noe en som en anmelder bør ha i bakhodet når man beskriver effekten. Med andre ord kan man få en bedre rusopplevelse av en pille med dårligere kvalitet hvis man har levd 'perfekt' opp mot dagen man inntar stoffet, inngår i set/setting.
Sitat av wat Vis innlegg
Såklart finnes det store variasjoner, men det er mange faktorer som spiller inn på en rusopplevelse, F.eks søvn, kosthold, rutiner og annen toleranse. Effekten på MDMA kan dermed variere voldsomt med samme type pille/krystall. F.eks uten søvn kan effekten ofte bli mer speedy. Dette er noe en som en anmelder bør ha i bakhodet når man beskriver effekten. Med andre ord kan man få en bedre rusopplevelse av en pille med dårligere kvalitet hvis man har levd 'perfekt' opp mot dagen man inntar stoffet, inngår i set/setting.
Vis hele sitatet...
Jeg misforstod kanskje det første innlegget ditt litt, beklager. Jeg er enig med deg! Er viktig å være godt forberedt å ha omgivelser du er okei med. Men mange mener man må leve som en munk i en uke, og det er jeg uenig i(mener ikke at du har sagt det!)
▼ ... over en uke senere ... ▼
Er det noen som har kjenskap til disse?

Jeg klarer ikke å linke til bilde, men jeg skal beskrive hvordan de ser ut.

Beskrivelse: Rosa/Lilla farge.

Svakt mønster på skallet.

Fire ben, spiss hale og markert hode.

Den er ca. 1 cm lang inkl. hode og hale.


Noen som har vært borti noe som kan ligne?
▼ ... noen uker senere ... ▼
hei, noen som har prøvd Gul supermann. Funnet i Bergen.
http://http://mdmamdmamdma.tumblr.com/post/124485461939

Noen som vet hva disse to inneholder? Grønn kløver og rød Lamborghini. Delestrek på begge. Er i Stavanger/Sandnes området.

http://mdmamdmamdma.tumblr.com/post/124485461939
Sist endret av elakmdma; 19. juli 2015 kl. 15:25. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av ColdPac Vis innlegg
Er det noen som har kjenskap til disse?

Jeg klarer ikke å linke til bilde, men jeg skal beskrive hvordan de ser ut.

Beskrivelse: Rosa/Lilla farge.

Svakt mønster på skallet.

Fire ben, spiss hale og markert hode.

Den er ca. 1 cm lang inkl. hode og hale.


Noen som har vært borti noe som kan ligne?
Vis hele sitatet...
Tror jeg har den samme. Ser ut som en okse. Se bildet elakmdma la ut nå nettop
Litt svakt bilde av de røde/rosa men de er helt like logoen til Lamborghini bilene sin logo.

https://upload.wikimedia.org/wikiped...i_Logo.svg.png