Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2033 838180
Noen som kjenner innhold i lilla omega?

Logo: Omega
Farge: Lilla med hvite prikker
Vekt: ca 200 mg
Størrelse: 8 x 3,2mm

Marquis: svakt orange/gul
Mecke: ingen utslag
Simon: ingen utslag
Sitat av dev Vis innlegg
Noen som kjenner innhold i lilla omega?

Logo: Omega
Farge: Lilla med hvite prikker
Vekt: ca 200 mg
Størrelse: 8 x 3,2mm

Marquis: svakt orange/gul
Mecke: ingen utslag
Simon: ingen utslag
Vis hele sitatet...
Både Marquis, Mecke og Simmons forteller vel at det ikke er noe du er hypp på å ha i deg?
Kommer sikkert til å komme endel meninger på innhold, men med mindre det foreligger en labanalyse av pilla, så trur jeg ikke du finner ut så mye mer enn du allerede har
▼ ... over en uke senere ... ▼
Fra dagens SIRUS-rapport

"
In 2006, nearly 100 per
cent of the tablets contained MDMA, while in
2009 this proportion had been reduced to around
20 per cent. MDMA has largely been replaced by
other intoxicants, primarily mCPP (1.3-chlorphenylpiperazine),
or other isomers. In addition,
quite considerable amounts of other substances
were seized in this tablet sector, carrying
the same logo as ecstasy:"
▼ ... over en måned senere ... ▼
Noen som har vert borti blå rolex? små, godt pressete piller, har ikke testet enda, men de ga en rimelig bra utslag på ez testen, ble svart/lilla ganske kjapt, og folk som har prøvd sier de er bra, men tenkte jeg skulle høre her bare for å være litt mer sikker før jeg konsumerer.
Sleng opp bilde og rapport på pillreports, lurt å gjøre uansett om dem er bra eller dårlige
Er nok mest sannsynlig disse her:

http://www.pillreports.com/index.php..._pill&id=24099

Kan annbefales! fin clean funk, søvn ingen problem, dagen der på litt trøtt men ellers fin form og nice afterglow, de virket litt milde og oppturen kom litt seint på, men tre stk var nok til en helaften.
er det noe i oslo området som er å få tak i da?? Noe som funker liksom?
snart sensation vettu
noen gode knips i bergens området for tiden ?
prøvde noen hvite i helgen, usikker på hva de het.. men alt ble bølgete å fulte meg shit dritings... husker bare jeg prata å nesten ignenting annet egentlig....
de jeg nevner over her er bergen...
hadde en kompis som hadde de der å han fikk ingen funk... mener det var de hvertfall.
Sist endret av pentagram; 23. mars 2011 kl. 16:41.
står over her hva jeg synes om de...
ttj
Trip Time Journey
ttj's Avatar
Du kan ikke gå etter 2010 pillreports når du mest sannsynlig sitter med noe replica knips, kjøp deg heller et testkit så vet du hva du putter i deg!
ja, ser den rapporten er fra nov 2010, er jo bare ca 4 mnd siden så der for jeg sa mest sannsynlig at det var de, men er jo ikke helt sikekrt men de er helt like utifra bildet, så sannsynligheten er jo der, vist du leser posten ser du og at jeg har testet de med ez test og de ga svart/lilla utslag. Spiser alldri noe som jeg ikke har testet med ez test, det er russisk rullet i disse dager desverre.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hvor får man kjøpt test-kits?
Sitat av Minimal Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Så denne pillen ble kaldt '' Death '' Eller ''Dr Death'' hva er greia? Ber du om å dø når du svelger en slik?
Sitat av Adrenalinex Vis innlegg
Så denne pillen ble kaldt '' Death '' Eller ''Dr Death'' hva er greia? Ber du om å dø når du svelger en slik?
Vis hele sitatet...
Pillen i seg selv kalles ikke det, men virkestoffet som ble funnet i den har det kallenavnet pga. tidligere dødsfall. Pillen blir sannsynligvis solgt som "ecstasy" eller bare "knips".
▼ ... noen uker senere ... ▼
Kom over noen hvite yin og yang, og brune trekløvere her om dagen. Skal visst være fra Amsterdam. Noen som har vært borti de?
Noen som vet noe om rosa E=MC2 ?
Har noen blå mikke mus, kjøpt i oslo, hva inneholder de? Keen på super speeda form med litt mdma
Sitat av battlecaT Vis innlegg
Noen som vet noe om rosa E=MC2 ?
Vis hele sitatet...
Ja. Ryktene sier MDMA og MDA, kan stemme fint. Fikk ikke rukket å teste på ez-kit, men de er veldig fine. Kos deg
▼ ... over en uke senere ... ▼
Planet Funkotron
DildoJames's Avatar
E=mc2 pillene var ikke særlig imponerende. MDMA low/medium.
Prøvde både Rosa Rolex og mc2 /einstein i helgen . Synes begge disse var supre . Smilet kom etter en halvtime og de gav meg den beste formen på lenge . Tar heller disse enn Mdma krystaller . Einstein var faktisk litt sterkere enn rolex og ga en merkbart heftigere form . Varte sånn ca 2-3 timer tenker jeg ..

Null problem å få sove etter turen . Dagen derpå har vært helt topp ! Merker faktisk nesten ikke at jeg har vært ute engang . Rene og gode piller .
Har noen knips liggende som jeg fikk tak i for noen dager siden, de er rosa og har stempel med E=mc2 på seg. noen som har prøvd disse her? og eventuelt hvilke form fikk dere?

på forhånd takk
Brukertittel
65 6
Her ligger det noe info
Mener dette er einstein knips.
Hvis jeg har rett spiste jeg en bråte av disse for noen uker siden, og de rocka som bare det!

Tror det er mda/mdma og muligens en litens dash 2c-b. men usikker.
Sist endret av caketown; 18. mai 2011 kl. 18:06.
Sitat av caketown Vis innlegg

Tror det er mda/mdma og muligens en litens dash 2c-b. men usikker.
Vis hele sitatet...
Hvis du er usikker så hold kjeft! Den lille kommentaren der kan være nok til at en eller annen fjonball begynner å spre at de inneholder 2c-b som om det skulle være fakta, og så er vi igang igjen..
Beklager hvis det ble tolket som at "Det ER mda/mdma og 2c-b", derfor skrev jeg at jeg var usikker, slik at han ikke tok meg på ordet.

E=mc2 = einsteins relativitetsteori.
Knipsene jeg spiste var merket med e=mc2 og var rosa, og het naturlig nok einstein knips.

OM det jeg skrev ikke er tolerert på forumet, forventer jeg at posten blir fjernet, og godtar selvfølgelig det.

Rettelse: E=mc^2 er masse-energiekvivalensen, ikke "einsteins relativitetsteori".
Noen av min kompiser har prøvd de. Virket veldig rene sa de. Brukeren pillreports testet de med ett marquis kit og fikk svart-lilla utslag. Noe som er bra da en vil ha MDMA og svart/lilla utslag viser til (MDMA, MDA, MDE, MBDB). Størrelsene på pillene kan variere, men det kan ha noe med hvor mye mg stoff det er i de.

De sa det var noe rundt "80 - 100" mg i de minste og "100 - 150" i de største. Men ikke ta noe for gitt. Test dine piller hvis du har sjansen og snakk med din dealer. Det finnes mye dårlig knips på markedet, men disse virker helt ok.

Vær alltid forsiktig og ta dine forehåndsregler. Ha en fin tur
Planet Funkotron
DildoJames's Avatar
Jeg endret litt mening om 2=mc2 pilla. Størrelsen varierer veldig, så jeg fikk nok i meg en liten en sist jeg testa. Samt jeg var ikke klar over at den innehold 2c-b, det forklarer kanskje litt hvorfor jeg følte at jeg aldri nådde troppen. Men nå som jeg kjenner rusen vet jeg mer hvordan man skal "bruke" pilla.
E=mc2 pilla inneholder IKKE 2c-b, den som påstår det har null peil..
Takk for svar ^^ gleder meg til å feste på de i helga hvor mange anbefales det å ta i løpet av en kveld?
Sitat av påtur88 Vis innlegg
Takk for svar ^^ gleder meg til å feste på de i helga hvor mange anbefales det å ta i løpet av en kveld?
Vis hele sitatet...
Det anbefales stort sett ikke i det hele tatt å spise piller man ikke er 100% sikker på innholdet på, men om du allikevel skal gjøre det, start med 1 (1/2 om du er ny) og kjenn på formen. Helst ikke spis flere enn 2, og pass som alltid på å få i deg nok næring og vann.
Planet Funkotron
DildoJames's Avatar
Sitat av El MunchoGrande Vis innlegg
E=mc2 pilla inneholder IKKE 2c-b, den som påstår det har null peil..
Vis hele sitatet...
okay. fikk vite det av han som solgte de.
da er det mdma medium med noe speed da?

fant det sykt vanskelig å sovne på disse kontra ren emma
Måtte røyke meg i søvn når jeg rocka på MDMA, klarte ikke sove før jeg hadde røyka en joint alene o.O
Det er på ingen måte uvanlig å ha søvnproblemer på ren MDMA. Det er som med så mye annet individuelt samt kommer an på dagsformen, men det er ikke sånn at om du sliter med å få sovne må pillene inneholde speed eller noe annet rusk!
Drikk en stor kopp kaffe en liten stund før leggetid, så skal du nok se at du sliter like hardt med å sove..
Som fetter sier, det er ikke sånn at en pille inneholder noe dritt bare fordi du ikke får sove når du har lyst..
Det kjemiske navnet på mdma; "3,4-metylendioksymetamfetamin" bør vel fortelle de fleste at dette er noe man ikke får sove på de påfølgende timene etter inntak, eller!?
Sliter alltid veldig med å sovne selv (på krystaller). Ganske frustrerende ettersom man ofte blir veldig utslitt også. En av gangene hev jeg innpå en søt, liten cocktail av sovepiller. Det endte med at vi sov til klokken fem. Hurra. Sist gang røyket vi oss en joint før vi la oss. Det hjalp betraktelig, men jeg må innrømme at jeg har hatt bedre netter.
Planet Funkotron
DildoJames's Avatar
Jeg har tura nok til vite slikt...

Men jeg sovner ALLTID etter kort tid etter en emma tur med litt røykings på nedturen.

E=MC2 pillene derimot... Jeg tok ÉN pille kl 23:30 og fikk ikke sove før kl 22 tida dagen etter.

ElMunchoGrande, er du bombesikker på at det ikke er 2c-b i pillene?
Fikk vite at han som laget dem har tilsatt en liten 2c-b fordi disse stoffene er veldig synergiske med hverandre. Pillerusen var heller ikke clean mdma følelse.
Sitat av DildoJames Vis innlegg
Jeg har tura nok til vite slikt...
Vis hele sitatet...
Åh, det var da enda godt det kom noen med erfaring inn her, ingen av oss har jo noen gang tatt MDMA.

Sitat av DildoJames Vis innlegg
Men jeg sovner ALLTID etter kort tid etter en emma tur med litt røykings på nedturen.
Vis hele sitatet...
Fint å høre, men det betyr på ingen måte at det gjelder alle.

Sitat av DildoJames Vis innlegg
E=MC2 pillene derimot... Jeg tok ÉN pille kl 23:30 og fikk ikke sove før kl 22 tida dagen etter.
Vis hele sitatet...
Hmm, da MÅ det jo være 2c-b

Sitat av DildoJames Vis innlegg
ElMunchoGrande, er du bombesikker på at det ikke er 2c-b i pillene?
Fikk vite at han som laget dem har tilsatt en liten 2c-b fordi disse stoffene er veldig synergiske med hverandre. Pillerusen var heller ikke clean mdma følelse.
Vis hele sitatet...
Det er hoppende likegyldig hvor bombesikker han er, du eller noen andre har ikke noe grunnlag annet enn løse rykter til å påstå at det er 2c-b. Det er ingen her som har påstått at pillene kun inneholder MDMA, men å sitte å gjette på hva det kan være er ikke bare meningsløst, men også direkte farlig da det ofte er nok til å overbevise korttenkte pilleknaskere. Om det da skulle vise seg å være f.eks PMMA eller lignenede, kan det ta knekken på noen som hadde lest på freakforum at det var 2c-b, og av den grunn ikke vært redd for å trykke nedpå 10 stk.
Sitat av DildoJames Vis innlegg

ElMunchoGrande, er du bombesikker på at det ikke er 2c-b i pillene?
Fikk vite at han som laget dem har tilsatt en liten 2c-b fordi disse stoffene er veldig synergiske med hverandre. Pillerusen var heller ikke clean mdma følelse.
Vis hele sitatet...
Jeg stoler mer på det her; http://www.ednyrion.com/ez-testing-k...sting-kit.html enn jeg stoler på deg og endel andre "knipseksperter" jeg treffer på fra tid til annen. Jeg må bare le når folk begrunner påstandene sine med "Veit du hvor mange knips jeg har spist osv osv.."
"Jeg har spist så mye drugs at jeg kan identifisere innholdet i hvilken dopmix det skulle være og så kan jeg komme med en temmelig god inhholdsmengde i millegram i samma slengen"-er det du sitter her å sier, uten noe som helst fakta til å backe det opp.
Kjøp deg et testkit å slutt å uttal deg om ting du "har hørt"..

Testene jeg utførte viste ikke noe annet enn sterk reaksjon på Mdxx..
Det har forekommet at piller er en blanding av to Mdxx stoffer, eksempelvis Mdma og Mda som var innholdet i de Brune Hjertene som var i Norge for litt over et års tid siden..
Men siden det ikke foreligger noen labrapport på disse pillene kan man ikke si for sikkert hva som er i dem.

Det jeg kan bekrefte er at det ikke er gitt noe utslag på hverken speed eller 2c-x i disse pillene, men at det er en god del mdxx i dem..
▼ ... noen uker senere ... ▼
Noen med erfaring av "apple mac" grön med apple loggo.
disse? http://www.pillreports.com/index.php..._pill&id=26175

isåfall ser det meget bra ut, men du vet alldri, så kjøp deg en ez test og finn ut selv
Sitat av Mbs Vis innlegg
disse? http://www.pillreports.com/index.php..._pill&id=26175

isåfall ser det meget bra ut, men du vet alldri, så kjøp deg en ez test og finn ut selv
Vis hele sitatet...
Mitt inlegg blei vist borte..... yes det er dom
E=mc2 pillene er ganske gode.. Størrelse varierer samtidig med innhold i dem. Jeg har hørt at det er mda, mdma og et eller annet 2c stoff i dem. Hørt det fra en ganske sikker kilde