Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1877
Hvordan kan jeg fjerne IDLE time i whois'en min? Irriterer meg at den står der :P


------------------
Norges beste spillside :]

-------------------------
Idlen timen kommer bare fram på whois hvis du og den som tar whois på deg er på samme server. Man kan også ta whois via serveren eller noe sånt (ligger i noen scripts) som sjekker idle time også selv om dere ikke er på samme server, men dette er det vel ikke så mange som bruker. Akkurat hvordan du skal bli kvitt idle time vet jeg ikke, men hvis du bruker mirc, så kan du vel sette en timer som gjør ett eller annet hvert minutt f.eks, så blir idle time'n aldri over det ihvertfall...

zeth
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
bare for de som lurer...


for å finne ut idle timen på folk som er på andre servere enn deg .. skriver man

/whois <nick> <nick>

eks: /whois aciddica aciddica

da kommer det opp idletimen (jeg vet at det var dette du ville HA BORT, men bare for de andre som lurer)

---------------------------------

du kan også gå inn i | Tools --> Aliases (alt + a) | og sette inn i : /whois $$1 til /whois $$1 $1 (dette handler selfølgelig om mIRC)

-sp3q

▼ ... noen uker senere ... ▼
annen måte:


/whois <server> <nick>