Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  103 9271
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Det ble nevnt i en tidligere tråd, men det så ut som om det døde helt vekk.
Jeg kommer til Oslo neste helg for en spillejobb på Pi på Fredag 31.08, og Lørdag har jeg hele dagen fri.

Er det noen som er interessert i å finne på noe sprell? Alle må jo ha mat, så kanskje vi skulle fortært noe i felleskap på Lørdag ettermiddag?

Jeg er ikke lokalkjent, og har lite med tid, så det hadde vært greit om noen andre med litt fartstid tok ansvar og stelte i stand noe hvis det er interesse for dette.

Jeg lover å barbere av meg 1-måneds skyggen min før jeg møter dere!

Fittesatananarkikommando
Cadex's Avatar
Donor
FIRST!
[COLOR=RoyalBlue]
Eg 'e me![/COLOR]
Valgfri brukertittel
Kekurikekaka's Avatar
Jeg er med!

Nå skal jeg plage deg nso
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Jeg er med. Må vel vise tierra litt rundt om han også blir med Ser frem til fredagen iallefall.
om bakkus ska va me så ska jag antagligen med också
Sist endret av fruBakkus; 26. august 2007 kl. 20:16.
Hvem tar på seg oppgaven å nesten dø denne gangen?
Valgfri brukertittel
Kekurikekaka's Avatar
Sitat av Nichotin
Hvem tar på seg oppgaven å nesten dø denne gangen?
Vis hele sitatet...
I do!

Hva mente du med det, egentlig?
I'm in.
*daske*
Æ skull nå få klart å surra mæ inn ja, om æ finn kronan mine.
Hum hum... Om det ikke er noe formell aldersgrense, så kan det vel hende jeg kan også... Vet ikke helt enda.
Jeg er med <3
Hadde jo vært koslig å bli med, selvom jeg nesten ble banna Møte Deviné og sånn :P
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
Jess, men er det noen som kan ta ansvar og finne ut hva det er vi skal ta oss til?
I ay pizza ellerno, det er alltid koselig. Ikke noe kurder-greier - jeg vil ikke bli arrestert for bio-terrorisme når jeg skal ta flyet dagen etter.
eneste jeg assosierer med devine er noen ekle hårete bilder iført gaffaboxer for noen år tilbake, så lykke til med sjekkinga.

Mulig jeg tar turen innom pi på fredagen.
Sist endret av voktern; 26. august 2007 kl. 21:57.
Valgfri brukertittel
Kekurikekaka's Avatar
Kan jo dra på peppes eller noe?

barer er stress. Bedre å nyte de siste sommerdagene ute
Om det ikke er noe formell aldersgrense er jeg også med. Er også enig med proXhimo, nå får vi endelig se "sexy som devine, og barsk som nso".
Sitat av max-mekka
Om det ikke er noe formell aldersgrense er jeg også med. Er også enig med proXhimo, nå får vi endelig se "sexy som devine, og barsk som nso".
Vis hele sitatet...
sist gang jeg så devine ble det instant boner iallefall. Kombinert med nso er jeg spent på hvordan det blir. Dodecha er jo forsåvidt søtest av alle.
Sist endret av ulldott; 26. august 2007 kl. 22:00.
Fittesatananarkikommando
Cadex's Avatar
Donor
Synd Flamenco har flyttet seg fra Karl Johan, hvis ikke hadde det vært en garantert slager. Foreslår at vi setter en «frist», ikke nødvendigvis bindende/mer som veiledende, hvor vi tar en liten opptelling slik at vi vet hvor stor horde vi har å slepe på, også kan vi legge opp til noe utfra det? Er totalnekt å legge planer på selve treffet, det prøvde vi sist med lite hell :P
Sitat av Deviné
Synd Flamenco har flyttet seg fra Karl Johan, hvis ikke hadde det vært en garantert slager. Foreslår at vi setter en «frist», ikke nødvendigvis bindende/mer som veiledende, hvor vi tar en liten opptelling slik at vi vet hvor stor horde vi har å slepe på, også kan vi legge opp til noe utfra det? Er totalnekt å legge planer på selve treffet, det prøvde vi sist med lite hell :P
Vis hele sitatet...
Nydelig. Hvis dere er keen på å ha en kvisete 16 åring slavende etter dere får dere prøve å fikse en ikkealdersgrense. =)

Sitat av ulldott
sist gang jeg så devine ble det instant boner iallefall. Kombinert med nso er jeg spent på hvordan det blir. Dodecha er jo forsåvidt søtest av alle.
Vis hele sitatet...
Rævslikker. =)
Sist endret av bendiks; 26. august 2007 kl. 22:05.
Valgfri brukertittel
Kekurikekaka's Avatar
Støtter den med ikkealdersgrense.

Så om noen kan fikse et eget lokale vi kan drikke i, så blir det win-win for alle
Det har aldri vært aldersgrense, ingen har noen sinne nevnt noen aldersgrense, så slutt å mas om at det ikke skal være en! Jesus!

ulldott: Mullah er søtestest <3
Sist endret av Gest; 26. august 2007 kl. 22:10.
Jeg er søtestest! Og med <3
Valgfri brukertittel
Kekurikekaka's Avatar
Sitat av Gest
Det har aldri vært aldersgrense, ingen har noen sine nevnt noen aldersgrense, så slutt å mas om at det ikke skal være en! Jesus!

ulldott: Mullah er søtestest <3
Vis hele sitatet...
Med alkohol er morsomt. Barer er derimot ikke så morsomt.

Poenget er vel at det ikke blir noen bar-turer.
Sitat av Gest
Det har aldri vært aldersgrense, ingen har noen sinne nevnt noen aldersgrense, så slutt å mas om at det ikke skal være en! Jesus!
Vis hele sitatet...
Åj! Alle her veit det, inkludert deg at nso, tias og alle folka er langt over 18... nærmere 30 noen av dem, og sannsynligheten for at man skal sette seg inn på en bar og nyte en pils er ganske stor, og du er heller ikke over 18! Jesus!
Gah, hvorfor akkurat den helga. Diskusjon.no arrangerer fotballcup og noen kamerater har invitert meg på nostalgi-LAN, men kan godt være jeg blir med uansett. :-)
Sitat av max-mekka
Åj! Alle her veit det, inkludert deg at nso, tias og alle folka er langt over 18... nærmere 30 noen av dem, og sannsynligheten for at man skal sette seg inn på en bar og nyte en pils er ganske stor, og du er heller ikke over 18! Jesus!
Vis hele sitatet...
Altså, når man legger ut noe om et treff i hovedforumet regner man ikke med at alle som møter opp er over 18, og legger dermed planer utifra det. Logikk, heter det visst.
Peppes, blah. Vi tar det seff på Rio, dette er nFF-stamsted. Tar meg av å organisere, kommer tilbake med tider snart.
Sitat av Gest
Altså, når man legger ut noe om et treff i hovedforumet regner man ikke med at alle som møter opp er over 18, og legger dermed planer utifra det. Logikk, heter det visst.
Vis hele sitatet...
Det blir fett å møte deg der etter denne lille konflikten

Vi får se, men i mine øyne er det logikk at man kanskje tar seg en tur på baren, særlig fordi alle vip-medlemmene er over 18, men vi får se guten min

Sitat av Nichotin
Peppes, blah. Vi tar det seff på Rio, dette er nFF-stamsted. Tar meg av å organisere, kommer tilbake med tider snart.
Vis hele sitatet...
http://www.riorg.no/index.php?cat=28612 :O =D
Sist endret av bendiks; 26. august 2007 kl. 22:29.
Valgfri brukertittel
Kekurikekaka's Avatar
Sitat av max-mekka
Det blir fett å møte deg der etter denne lille konflikten

Vi får se, men i mine øyne er det logikk at man kanskje tar seg en tur på baren, særlig fordi alle vip-medlemmene er over 18, men vi får se guten min
Vis hele sitatet...
Ohh. Ser ut som dere har en flamme brennende ^^
Homse treff på Rio. Neida, haha.

Sitat av Nichotin
Peppes, blah. Vi tar det seff på Rio, dette er nFF-stamsted. Tar meg av å organisere, kommer tilbake med tider snart.
Vis hele sitatet...
Rio hørtes bra ut. Organisere. Vil det si at du skaffer et lokale eller noe?

Eller blir det å sitte å Rio hele kvelden? Hehe. Blir bra om vi kan få et lite "program", og/eller et oppholdssted. Alle sammen som kommer kan vel betale en liten sum, hvis det blir til leiing av lokalet? 50-100 kr hver?

EDIT: Trodde Rio var en restaurant av et slag. Haha!
Sist endret av Kekurikekaka; 26. august 2007 kl. 22:31.
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
Leie lokale? Må du rulle inn, er snakk om en liten getogether, ikke nFF-lan
Sitat av PureOwnage

EDIT: Trodde Rio var en restaurant av et slag. Haha!
Vis hele sitatet...
http://vibb.no/Company.asp?CompanyID=454 Det er det
Valgfri brukertittel
Kekurikekaka's Avatar
Sitat av nso
Leie lokale? Må du rulle inn, er snakk om en liten getogether, ikke nFF-lan
Vis hele sitatet...
Ey, ikke mobb vekten min!

Poenget mitt var vel at det er greit å ha et sted å være. Hvordan har dere gjort det under tidligere treff?
Sitat av max-mekka
Vis hele sitatet...
Faen da. Rus, restaurant, rus, restaurant. Er ikke rart det går i surr.
Men det kunne godt vært noe rus greier. Etter all den aktiviteten i rusmiddelforumet her på nFF i det siste, så hadde det ikke forundret med.
Sist endret av Kekurikekaka; 26. august 2007 kl. 22:35.
Mulig jeg stiller opp på dette. Om det blir nødvendig kan jeg muligens kaste ut madammen (etter å ha vasket og ryddet selvfølgelig) for å stille kåk til disposisjon.
Forrige gang foregikk følgende: Vi gikk rundt uten mål og mening for å finne en plass vi skulle spise. Vi stoppet hvert 5. minutt og kom ikke fram til noe, til slutt splittet vi oss og folk gikk forskjellig steder for å spise. Det skjer ikke igjen
Valgfri brukertittel
Kekurikekaka's Avatar
Sitat av froskenfredrik
Mulig jeg stiller opp på dette. Om det blir nødvendig kan jeg muligens kaste ut madammen (etter å ha vasket og ryddet selvfølgelig) for å stille kåk til disposisjon.
Vis hele sitatet...
Det hørtes ut som en veldig god idé. Møtes-->Spise-->Dra til deg.
Da regner jeg med for at du ikke har en nulltolleranse for alkohol.
Fittesatananarkikommando
Cadex's Avatar
Donor
Trenger ikke kaste henne ut, bare still henne til disposisjon ;D

Nicho: Rio kan funke, men hvordan er prisene der? Jeg har en oppfatning av at det er et litt «higher notch» enn peppes og lignende?
Ganske festlig at det er kun de under 18 som er sykt gira på alkohol. Det går ann å ha det hyggelig uten rus folks
Valgfri brukertittel
Kekurikekaka's Avatar
Sitat av Blackspot
Ganske festlig at det er kun de under 18 som er sykt gira på alkohol. Det går ann å ha det hyggelig uten rus folks
Vis hele sitatet...
Sex, drug and alcohol. Aldri hørt om det før? Hehe. Men sant, man kan ha det hyggelig uten rus. Rus er bare et pluss, men selvfølgelig kan man ha det kos uten
Vi har jo Deviné.
Hvorfor kan vi egentlig ikke bare gå på peppes og heller dra til frosken senere? Syns peppes er koselig jeg, ikke så altfor dyrt, koselig, og god mat. Why not?
Hadde faktisk vært hyggelig å møte noen av de jeg har skrevet med noen år nå, så det er mulig jeg er med, spørsmålet er bare hvordan jeg kommer meg hjemover på natterstider. Men det er noe som burde være mulig å ordne.
I'm there, men vil gjerne ha en billig plass der de ikke bare serverer dyrekadaver
Sitat av PureOwnage
Sex, drug and alcohol. Aldri hørt om det før?
Vis hele sitatet...
Det heter sex, drugs and rock 'n' roll.
Kos dere på treff, legg ut bilder! Eventuelt livestream så vi som står imot urbaniseringen kan få kost oss.

På Moldetreffet dro vi på Peppes, slik at alle slapp inn, og de som ville kunne pilse. Helt grei løsning. Gest for president.
Sist endret av Snillorg; 26. august 2007 kl. 23:20.
Sitat av Magisk
Jeg er med. Må vel vise tierra litt rundt om han også blir med Ser frem til fredagen iallefall.
Vis hele sitatet...
Jeg bailer nok.

Skal henge med madammen hele helgen, så får vente til jeg flytter bortover
Herregud, for noen shitniggere dere er. Rio er en pizzarestaurant på toppen av Karl Johan. :P

Sitat av Deviné
Nicho: Rio kan funke, men hvordan er prisene der? Jeg har en oppfatning av at det er et litt «higher notch» enn peppes og lignende?
Vis hele sitatet...
Nah, er ca. samma.
ai, jeg foreslår at vi stikker å spiser på tandoori curry på grønland. Billig og bra. Maten er legendarisk, og stort sett alle jeg har tatt med meg dit har dratt tilbake.
Sitat av lanze
ai, jeg foreslår at vi stikker å spiser på tandoori curry på grønland. Billig og bra. Maten er legendarisk, og stort sett alle jeg har tatt med meg dit har dratt tilbake.
Vis hele sitatet...
Synes nesten det ligger i navnet at alle som spiser der kommer til å få, diare og kvalme. Husk å ha dass tilgjengelig!

Skule gjerne vært med på treffet, men bor i tromsø. Men dere får gjøre som Myhre sier: legg ut masse bilder! Jeg vil se nerde-fjortisser smake øl for første gang!

Edit: Lenge leve Kokt torsk! Vi nordlendinga spis ikke indisk mat og sånn tull, hær går det i færsk fesk!
Sist endret av Diablo; 26. august 2007 kl. 23:41.
Diablo: Heh, skjønner ikke greia med folk fra de traktene der. Hvis dine assosiasjoner med Tandoori betyr diaré og kvalme sier det litt om at du kanskje burde flytte den innavla bygda di :>
edit: Og som Goophy nevnte, pingle!

Lanze: Sikkert fett nok, men spørsmålet er om det er nok plass... Husk at vi må reservere, en viss mengde plasser, og etter erfaringer med ikke-VIFs blir det enten digert frafall eller masse ekstra som kommer. Greit å ha noe ekstra å gå på. Dessuten har ingen noen sinne whinet på Rio, i tillegg til at de tåler høylytt prat om ponnier, peniser og rusmidler.
Sist endret av Nichotin; 26. august 2007 kl. 23:36.
Hvorfor har folk fått det for seg at curry osv. forårsaker magetrøbbel? Er dere så jævelig sarte?
Pappa som nesten KUN spiser norsk mat har lagt sin elsk på den plassen, og han har verdens sarteste mage.
Men ja, plassen blir nok ett problem.
Sitat av Nichotin
Diablo: Heh, skjønner ikke greia med folk fra de traktene der. Hvis dine assosiasjoner med Tandoori betyr diaré og kvalme sier det litt om at du kanskje burde flytte den innavla bygda di :>
edit: Og som Goophy nevnte, pingle!

Lanze: Sikkert fett nok, men spørsmålet er om det er nok plass... Husk at vi må reservere, en viss mengde plasser, og etter erfaringer med ikke-VIFs blir det enten digert frafall eller masse ekstra som kommer. Greit å ha noe ekstra å gå på. Dessuten har ingen noen sinne whinet på Rio, i tillegg til at de tåler høylytt prat om ponnier, peniser og rusmidler.
Vis hele sitatet...
Jeg er forsåvidt enig i deg, syns rio høres bra ut. Jeg skal gjøre alvor ut av å komme på dette treffet, men hver gang det er treff, så har jeg andre planer. Enten duejakt, eller et lite treff, får se hvor interessert folka blir, og om det kommer mange osv. Men hvilken tid blir det i såfall nicho? Du skulle ta deg av planleggingen vet du =)