Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  691 108467
Sitat av Knask Vis innlegg
Ærh... Dette er virkelig en smertens dag!
Ser ut til at jeg må jobbe den aktuelle datoen..

Og jeg som hadde planlagt å ha med meg et lite brett med assortert, bloddryppende rått kjøtt til felix_poker.
Vis hele sitatet...
Og jeg som hadde gledet meg til å bruke "NitroFis" som et navn en hel kveld. Nå ser det ut som det nicket er byttet, men du hadde ikke lurt meg!
Du får nøye deg med Knask, eventuelt eyecandy dersom jeg klarer å bytte rotasjon.
Knask: Du har jo gooood tid til å fy endret det, vel?
Må jeg være 18år får og hente billetten på Narvesen eller posten ?
Sitat av Kain Vis innlegg
Må jeg være 18år får og hente billetten på Narvesen eller posten ?
Vis hele sitatet...
Utsalgssteder har ingen alderskontroll..
Sitat av moret Vis innlegg
Utsalgssteder har ingen alderskontroll..
Vis hele sitatet...
Danker, da er det ingen problemer
Sitat av Kain Vis innlegg
Danker, da er det ingen problemer
Vis hele sitatet...
Husk at man kan bli bedt om å vise legitimasjon i døren bare, da, så du ikke kaster bort pengene dine

Og så må jeg bare gjenta; bestill billett folkens! Vi kommer til å booke vakter utifra forhåndssolgte og ettersom Fabrikken krever minimum 1 vakt per 100 gjester vil det IKKE bli mange billetter i døra! Har vi solgt 295 billetter bestiller vi tre vakter. Da er det kun 5 billetter i døra! Så order up!
Da er billett i hand!

Må gjenta mitt forslag om å ta park-treffet i fengselsparken på grønland btw, der er reggae-scenen med naturlig amfi på musikkens dag med både djs, live reggae og topp stemning hele dagen!
Har veldig lyst til å komme, men jeg er jo helt ny her, da. Så jeg kjenner jo ingen. *blyg*
Sitat av Skrillex Vis innlegg
Har veldig lyst til å komme, men jeg er jo helt ny her, da. Så jeg kjenner jo ingen. *blyg*
Vis hele sitatet...
Dont worry, det kommer mange som ikke kjenner noen fra før. nFF-folka er en kul gjeng som er lett å bli kjent med. Ingen av oss kjente hverandre på de første treffene og festene

Dessuten kan du jo ta med deg en venn eller to så du har noen du kjenner fra før?
Sist endret av felix_poker; 2. mai 2011 kl. 18:58.
Alright! Den som den som intet våger intet vinner, hehe.

Jeg har muligens en venn som kan være villig. Han har visst vært registrert her siden tidenes morgen, etter det jeg har fått med meg.
Sitat av Skrillex Vis innlegg
Alright! Den som den som intet våger intet vinner, hehe.

Jeg har muligens en venn som kan være villig. Han har visst vært registrert her siden tidenes morgen, etter det jeg har fått med meg.
Vis hele sitatet...
Så bra! Da sees vi!

Bare husk å bestille biletter så raskt som mulig!

Det gjelder andre alle også! Kan ikke få sagt det mange nok ganger; alle som vil komme MÅ kjøpe billetter så raskt som mulig, ettersom vi må booke vakter i forhold til hvor mange som kommer!

Gogogo!
Alle som bestiller billett skal få kose med meg.

Jenter, dette er meg: http://www.hollywoodgo.com/wp-conten.../brad-pitt.jpg

Gutter, dette er meg: http://www.pinkhues.com/wp-content/u.../megan_fox.jpg
Dayymn, det er jo nesten for godt til å være sant. Forventer at du stiller i sexy stuepike.
Da har jeg og fruen kjøpt billett og er klar til fest
Er det noen fra Bergen som har plass til en 20år gammel, hyggelig, utadvendt Bergenser i bilen? Jeg er behjelpelig med bensin-penger og de beste mini-pizzaene noensinne!
http://haikeren.no/ Kan vel sikker være av interesse for noen, både denne og andre ganger man skal ut på tur.
Sist endret av Omaha; 3. mai 2011 kl. 04:52. Grunn: Boing!
Jeg kjenner ingen jeg heller, men det blir sikkert dritgøy, Skrillex! Jeg kjøper billett med en gang penger er inne på konto. Tar mest sannsynlig med ei venninne. Kan ikke tenke meg en bedre måte å feire 18års dag på enn i et lokale fullt av freaks!
Sitat av felix_poker Vis innlegg
Husk at man kan bli bedt om å vise legitimasjon i døren bare, da, så du ikke kaster bort pengene dine

Og så må jeg bare gjenta; bestill billett folkens! Vi kommer til å booke vakter utifra forhåndssolgte og ettersom Fabrikken krever minimum 1 vakt per 100 gjester vil det IKKE bli mange billetter i døra! Har vi solgt 295 billetter bestiller vi tre vakter. Da er det kun 5 billetter i døra! Så order up!
Vis hele sitatet...
Hehe, nei sløser ikke 130,- jeg men så har det seg at jeg blir 18 om 20 dager
Sitat av Kain Vis innlegg
Hehe, nei sløser ikke 130,- jeg men så har det seg at jeg blir 18 om 20 dager
Vis hele sitatet...
I see! Da sees vi!
Sitat av felix_poker Vis innlegg
I see! Da sees vi!
Vis hele sitatet...
Yes we do !

http://img18.imageshack.us/img18/5520/utennavnxt.jpg
Forconin
Forconin's Avatar
Trådstarter
Hyggelig å se at stadig flere kjøper billetter, men jeg vil gjerne be om at alle som har tenkt seg på Freakfest kjøper billetter ASAP da vi som sagt må planlegge antallet vakter osv etter hvor mange som vil delta på festen. Samtidig som forhåndsbestilling via billettservice er eneste måten man kan være 100% sikker på at man får billett på.

Vi som arrangerer vil iallefall sette stor pris på det hvis folk bestiller så snart som mulig for å gjøre vårt arbeid enklere.
Skal få fisket litt med lærere i morgen for å finne ut om det skjer noe viktig rundt denne datoen. Hvis ike, blir 2 biletter bestilt! Gleder meg som et barn!
Forconin
Forconin's Avatar
Trådstarter
Gode greier, dette blir rimelig forbanna awesome. Masse bra artister som stiller opp i god dugnadsånd, samtidig som man får en ekstremt sjelden mulighet til å møte veldig mye bra folk.
Parkeringsplass?
Dere kan regne med at jeg kommer, men jeg kjøper ikke billett riktig enda. Jeg er usikker på om jeg har fri denne datoen, og det er for tidlig å spørre, men mest sannsynlig har jeg fri, og da kommer jeg!
Sitat av Løken92 Vis innlegg
Parkeringsplass?
Vis hele sitatet...
Er vanskelig å oppdrive gratis parkering på løkka og det er også trangt om betalings-plassene. For å være helt sikker så er det jo parkeringshus nede på grønnland/oslo s ellers må man bare lete rundt.
parker utenfor ring 3 og ta t-bane inn.
Sitat av loathsome Vis innlegg
Jeg kommer til å spille MYE wonky dubstep, gled dere!
Vis hele sitatet...
Jeg kommer også til å spille døbbstepp, men hovedsaklig eldre greier fra 1999-2006 (mer step og mindre wobble, med andre ord...)
Sitat av snegler Vis innlegg
Jeg kommer også til å spille døbbstepp, men hovedsaklig eldre greier fra 1999-2006 (mer step og mindre wobble, med andre ord...)
Vis hele sitatet...
Gleder meg!

http://img716.imageshack.us/img716/8305/unledwc.png

(klikk på bildet)
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av Powerpuff Vis innlegg
Jeg kjenner ingen jeg heller
Vis hele sitatet...


Makan!

Kjøper billett i morgen, i dyp fornærmelse Powerpuff (:
Sitat av Forconin Vis innlegg
Hyggelig å se at stadig flere kjøper billetter, men jeg vil gjerne be om at alle som har tenkt seg på Freakfest kjøper billetter ASAP da vi som sagt må planlegge antallet vakter osv etter hvor mange som vil delta på festen.
Vis hele sitatet...
Hva er siste frist for å bestille?
Jeg har litt problemer med tanke på det administrative i mitt ellers enkle liv så jeg må avvente bestilling.
Sitat av Knask Vis innlegg
Hva er siste frist for å bestille?
Jeg har litt problemer med tanke på det administrative i mitt ellers enkle liv så jeg må avvente bestilling.
Vis hele sitatet...
Foreløbig kan man bestille helt frem til fest-dagen, men vi vurderer å sette fristen til noen dager før, i forhold til våre administrative faktorer
Noen som har tenkt å kjøre fra Trondheim? (Evt. lenger nord)
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Second that. Lukter litt svette og har for uvane å fise og snorke i bil, men ellers er jeg trivelig. Spanderer gjerne snus og spleiser på bensin.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Timesvis i bil med BomberMan?
...
Hehe, jeg kan gjerne ta en del av kjøringen og bensinpengene, men å få lånt bil er en annen sak.
Blir det bare computermøkamusikk eller blir det noe ordentlig og?
Sitat av The Rebel Vis innlegg
Blir det bare computermøkamusikk eller blir det noe ordentlig og?
Vis hele sitatet...
Vi tar en endelig avgjørelse med tanke på musikk/lineup i løpet av helgen eller neste uke
Flott Gleder meg til det, blir morro og møte så mange mennesker som er like snåle som meg.
Det første jeg tenkte på når jeg så den grønne kladden på freakfest bildet var Blue

http://i.imgur.com/ne8eq.jpg
Sist endret av waf; 8. mai 2011 kl. 20:46.
Sitat av waf Vis innlegg
Det første jeg tenkte på når jeg så den grønne kladden på freakfest bildet var Blue
Vis hele sitatet...
Det første jeg tenkte var nso.

OT: Da er billetten kjøpt og dagen for fest nærmer seg.
Sist endret av Veggen; 10. mai 2011 kl. 14:36.
Doh, skulle virkelig ønske jeg kunne blitt med!
Krever at dere fotografer (foto/video) gjør en liten innsats for å vise oss som ikke fikk blitt med, hvordan norges største freakfest var, i form av film eller fotoalbum!
Prøvde å kjøpe bilett på Narvesen i dag, de sa det var noe galt med bilettservice. Noen som hvet noe?
Sitat av twisted shroom Vis innlegg
Prøvde å kjøpe bilett på Narvesen i dag, de sa det var noe galt med bilettservice. Noen som hvet noe?
Vis hele sitatet...
Nei, de har ikke gitt oss beskjed om driftsproblemer... anbefaler å prøve igjen i morgen
Min erfaring er at den gjennomsnittlige Narvesen-ansatt har overhode ingen erfaring/opplæring med Bilettservice' system som sikkert er enda mindre brukervennlig enn nettsidene deres. Kan ha noe med saken å gjøre. Pleier selv å gå på posten, der har de bittelitt mer styring på det hele og billettene ser litt bedre/proffere ut (glinsemerke bla, ikke at det har noe som helst å si).

Promofilmen var fet btw
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Jeg kjøpte to billetter på 7-Eleven og det gikk fort og smertefritt. Jeg har tro på at det burde gå like bra for de fleste. Bare prøv igjen du, twisted shroom

Jeg ser forresten veldig frem til å treffe både kjente og nye mennesker på festen!
Sist endret av Mullah; 11. mai 2011 kl. 20:58.
Mullah: Slenger meg på den siste der! Gleder meg veldig.

Også lurer jeg på i hvilke deler av forumet de fleste som deltar pleier å vanke. Og hvor mange jenter som kommer, da. Virker som om det er overvekt av Individer som lager spermier, haha.
Husk å kjøpe billetter om dere vil komme, folkens! Vi tar snart en avgjørelse på maks antall gjester, og da trenger vi overbikk over solgte billetter!
Sist endret av felix_poker; 12. mai 2011 kl. 10:31.
Nå har alle mast i alle år om å få til et digert Freakforum event, så nå håper jeg alle kommer seg på årets feteste party!

Blir utrolig moro å få hilst på alle freaksa! Jeg handler billetter i morgen!