Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  26 2968
Da har det gått en stund siden jeg lastet opp en dansevideo, lurer på om jeg blitt værre eller bedre, hehe. Prøvde meg på en helt jævli dubstep, trodde jeg skulle dø på slutten der...

http://www.youtube.com/watch?v=_5p9Z...el_video_title
Syk dansing!
Veldig kult som alle de andre dansevideoen du poster, men jeg foreslår at du heller lager en samletråd for alle dansene dine slik at det slipper å bli så veldig mange enkelttrådet med én dans i.
Sitat av MartinB Vis innlegg
Veldig kult som alle de andre dansevideoen du poster, men jeg foreslår at du heller lager en samletråd for alle dansene dine slik at det slipper å bli så veldig mange enkelttrådet med én dans i.
Vis hele sitatet...
Hmm, ja jeg burde vel ha gjort det...
Shitt... så freakings meg fast forwarda, haha
Var det bare meg eller virka det som om du spolte en del??

Etter mer gransking så vil jeg si at det definitivt er fast-forwarding i den videoen.
Sist endret av Quix; 6. april 2011 kl. 19:37.
Sitat av Powlair Vis innlegg
Var det bare meg eller virka det som om du spolte en del??

Etter mer gransking så vil jeg si at det definitivt er fast-forwarding i den videoen.
Vis hele sitatet...
Haha, den er ikke spolt i det hele tatt! Du kan få råfilene om du må
Ser det står dansetrening til norske talenter. Har du blitt vist på tv enda?
Kul dansing btw, hvor lenge har du holdt på?
Det er jo du! husker jeg så på dansevideoene dine for litt siden Du er dritgod !=)

woawoawoa, så akkurat den der nye videoen, Nice!
Sist endret av Bobbacar; 6. april 2011 kl. 20:47.
Sitat av Raymond Vis innlegg
Ser det står dansetrening til norske talenter. Har du blitt vist på tv enda?
Kul dansing btw, hvor lenge har du holdt på?
Vis hele sitatet...
Bruker egentlig "Norske Talenter 2011" for å få visninger... to be honest! Men meldte meg på i år, var på audition også fikk jeg "kanskje". De lovte å ta kontakt men fikk aldri svar. Har holdt på en stund, men aldri gått på danseskolen siden foreldra mine ikke tillatter meg (De sier det er skam å danse .__.)
Fortsatt like fete moves! Uansett hvordan du får views, fortjener du de
Sitat av Sneip Vis innlegg
Fortsatt like fete moves! Uansett hvordan du får views, fortjener du de
Vis hele sitatet...
Takk takk!
u got my sub
Sitat av vikZz Vis innlegg
u got my sub
Vis hele sitatet...
Thx, saw it ;D!
Jeg syns du klarer dette veldig bra, og det er ingen tvil om at hastigheten din er det du har gående for deg, MEN...(konstruktiv kritikk ahead) du må utvide repertoaret ditt. Dette er egentlig akkurat det samme jeg har sett du legge ut tidligere her. Greia er at du kan godt bli verdensmester på akkurat denne delen av popping, men det blir som å invitere alle du kjenner til koltbord, også står det bare en gigantisk skål med knallbra roastbeef midt på bordet.
Jeg vet ikke hva man kaller den ristingen din, men det er sjukt fett!!
Sitat av Cloudian Vis innlegg
Jeg syns du klarer dette veldig bra, og det er ingen tvil om at hastigheten din er det du har gående for deg, MEN...(konstruktiv kritikk ahead) du må utvide repertoaret ditt. Dette er egentlig akkurat det samme jeg har sett du legge ut tidligere her. Greia er at du kan godt bli verdensmester på akkurat denne delen av popping, men det blir som å invitere alle du kjenner til koltbord, også står det bare en gigantisk skål med knallbra roastbeef midt på bordet.
Vis hele sitatet...
Er helt ening med deg der, men jeg har ikke så særlig lyst til å vise fram ting jeg driver å forsatt lærer. For nå går jeg på turning og lærer meg å ta backflip, flip flack og alt det der. Etter det har jeg tenkt å gå videre til Breaking. Så dette har jeg planlagt ! Men forsetter med å laste opp dubstep dansing siden det er det jeg er mest selvsikker på !
du bør bli 18 før Juni og komme og shake på Freakfest'en
Sitat av Powlair Vis innlegg
Etter mer gransking så vil jeg si at det definitivt er fast-forwarding i den videoen.
Vis hele sitatet...
Sjekk igjen. Se på bilene som passerer i bakgrunnen på høyre siden, og beltet til gutten. Spør du meg, så er det lite/ingen FF i denne videoen.
Sammenligne hastigheten på bilene når vedkommende går sakte og når han popper eller hva han gjør. Bilene har samme hastighet.
Sammenligne så bevegelsene i beltet hans når han danser og når han beveger seg sakte. Samme bevegelser i beltet.
Dette tyder vel på at det ikke er noe FF i denne videoen i hvertfall.

Ellers så er ikke Nannestad lenger unna enn at jeg kan ta meg en tur og se gutten danse live og filme det med tidsangivelse i bildet jeg, så får du og andre skeptikere se om han virkelig er så kjapp
er det virkelig nödvendig å lage en ny tråd hver gang du har laga en ny danse video?
Syyykt fett !
Men som det er sakt tidligere, du må utvide reportoaret mye gjentagelse i hver video !
Men uansett, like fett å se på hver gang du kommer med en ny film !
Hertugen av Dvask
Screwdriver's Avatar
Najs video. Kan ikke se hvordan du ikke kom videre. Gikk dårlig på audtion?

Men tanke på at Quick vant, burde da du kunne komme et stykke hvis orginaliteten er på topp.
Virkelig kult å se på! Du har virkelig talent.
Sitat av Alfemann Vis innlegg
Najs video. Kan ikke se hvordan du ikke kom videre. Gikk dårlig på audtion?

Men tanke på at Quick vant, burde da du kunne komme et stykke hvis orginaliteten er på topp.
Vis hele sitatet...
Jeg fikk kanskje på pre-cast også lovte de å gi svar, men fikk aldri :P
Treningsnarkoman
fcknfreak's Avatar
Ligger auditionen din ute på tv2underholdning.no ett sted eller?
Du er bra god når nesten flertallet tror det er redigert ass!

Fortsett med god dubstep!
▼ ... over en måned senere ... ▼
Dette var sick Btw, er videoen speeda opp enkelte steder ?