Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  50 15576
Hei!
Jeg og en kamerat skulle gjerne fått kjøpt noe avføringsmiddel. Det skal tas igjennom munnen, og helst kunne blandes ut i noe drikke og virke rimelig fort.
På apoteket må alt føres inn i endetarm. Noen som vet om et sted på nettet eller et annet sted jeg kan få tak i det?
Det du kan gjøre er å kjøpe bedøvelsesmiddel man kan innta oralt, og så når stakkaren sovner kan dere kjøre hva dere vil opp i anusen hans. F.eks. medisin. Eller noe annet.
usertitle import
bleh's Avatar
Lakseèrolje kan vel kanskje brukes? (Fyllasjuk= fuck grammatikk)
Trådstarter
God ide Ivioyner! Og bleh : Hvor kan man skaffe lakseèrolje?
Hehe... Fann Denne linken

Stod litt der
Trådstarter
Hehe.. Så lakseèrolje er altså tingen? :P
Man får avføringsmiddel på apoteket i væskeform, kommer ikke på hva det heter i farta, men det er smakløst og skal blandes med drikke eller i mat. Oppdaterer innlegget når jeg finner ut av hva det heter

Edit: LAXOBERAL heter stoffet. Les mere om det her:

http://www.boehringer-ingelheim.no/u..._forbruker.pdf

Jeg fant dette på apoteket, og trengte ikke resept for å kjøpe det.
Sist endret av random2543; 19. juli 2006 kl. 15:46.
Sitat av Ols111
Hehe.. Så lakseèrolje er altså tingen? :P
Vis hele sitatet...
Ja, så vidt jeg vet er det det samme som avføringsmiddel.
Trådstarter
Var på apoteket nå.. Laktose middel tror jeg det het.. Kunne visst blandes i drikke, men det sto at om nødvendig skulle det tas sammen med et annet avføringsmiddel. Jeg aner ikke hvordan dette virker. Noen som har noen erfaringer?
Er ikke helt sikker på om det var Laktose det het.
Avføringste selges på helsekost..
Mine erfaringer med laxoberal er at det funker som fy! Les mitt forrige innlegg hvis du ikke har gjort det
Sitat av ivioyner
og så når stakkaren sovner kan dere kjøre hva dere vil opp i anusen hans. F.eks. medisin. Eller noe annet.
Vis hele sitatet...
Hehe, hinter du til noe her, eller
Sitat av Ols111
Var på apoteket nå.. Laktose middel tror jeg det het.. Kunne visst blandes i drikke, men det sto at om nødvendig skulle det tas sammen med et annet avføringsmiddel. Jeg aner ikke hvordan dette virker. Noen som har noen erfaringer?
Er ikke helt sikker på om det var Laktose det het.
Vis hele sitatet...

Vil tro det heter Laksèrmiddel. Laktose finnes i melk, og hvis du kjøper det, så ender det mest sannsynlig bare med at han (jeg antar dere skal lure en fyr til å innta laksèrmiddelet) ser merkelig på dere fordi dere stirrer og sitter med store glis.

Men nå har du jo fått navn og alt? Jeg har til og med sett flytende avføringsmiddel i butikker. Riktignok var det på Askøy (utenfor bergen, for utenforstående), men likevel.
Trådstarter
Takk takk, dette kan bli morsomt : )
Evt. så blir det ikkje morsomt... Kommer vel litt ann på augene som ser...

Bra eg ikkje bur i Oppland

Kom forresten nett til å tenka på "Shit Break" i "American Pie"... *grøss*
Vil bare minne om at LAXOBERAL (dråper) virker etter 6-12 timer (over natten-effekt)

Edit: Var muligens litt rask, tenkte ikke på at hvor stor dose man tar hadde noen påvirkning
Sist endret av Noose; 19. juli 2006 kl. 19:20.
Litt skummelt om han fyren sitter på bussen / går på vei heimover då...

SÅ(!) vondt vil dere han vel ikkje? Eller?

Edit: Ser at han før meg endra uttalelsen litt, så da endrer vel meininga seg litt i mitt innlegg også...
Trådstarter
Hehe, nei hadde tenkt til å gjøre det med en dass i nærheten der vi er Uten lås på døra selvsagt
Men noen som vet om Laxoberal virker raskere med større dose?
Jeg vil tro det, har jo mye med hvor stor forstoppelse man har.
Trådstarter
Ja, selvsagt, vi vil jo ikke at han skal ha forstoppelse vet du..
Tør jeg spørre hva avføringsmiddelet skal brukes til?
få en person til å drite....:P helt på skolen eller jobb så det blir litt gøy :P
Fenolftalein, som egentlig er en pH-indikator, skal kunne brukes som avføringsmiddel. Dette er et stoff som finnes på nesten alle skolelaboratorier.

Men her må man være veldig forsiktig, da dette er sterke saker. I følge ryktene skal det være omtrent 500 ganger sterkere enn Lakseèrolje.
Sist endret av Daniel; 19. juli 2006 kl. 20:42.
Trådstarter
Okei, holder meg til Lakseèroljen.
denne lakseroljen er nok meget illeluktende og jeg mener å ha hørt at det kan gi brekkninger.. kanskje ikke så lurt å putte dette i drikken til noen.
Trådstarter
*Tenke* Da kjører vi på med LAXOBERAL
Brukte 1/4 av flaska på en kamerat som hadde lurt meg dagen før, det tok 3-4 timer før han måtte på do og drite. Etter en natts søvn, og en arbeidsdag senere hadde han driti 21 ganger på 2 døgn Han ble ganske øm i ræva forståelig nok...dette er en grusom spøk!
Trådstarter
Og disse ord kom fra en mann som har gjort det selv : )
mye arti å finne på i militæret vettu
Trådstarter
Nå har jeg vært og kjøpt Laxoberal.
Jeg er ganske sikker på dette, men spør uansett.
Kommer personen til å måtte drite skikkelig?
Hvor mye kan jeg gi før det blir farlig?
Sitat av Ols111
Nå har jeg vært og kjøpt Laxoberal.
Jeg er ganske sikker på dette, men spør uansett.
Kommer personen til å måtte drite skikkelig?
Hvor mye kan jeg gi før det blir farlig?
Vis hele sitatet...
Ja, etter den tiden som står angitt på flaska, så må offeret SKIKKELIG på do, kommer han ikke dit, så klarer han ikke holde igjen, og driter i buksa.

Farlig? - jeg veit ikke hva du betegner som farlig, men jeg trur ikke du får noe særlig mer effekt dersom du gir han hele flaska isteden for en kvart.
Det verste som kan skje er vel at han bare driter lengre.
Trådstarter
Okei.. Takker.. Spurte for å være på den sikre siden..
Er det ikke bare å koke opp tran?

Fossilt brensel er også særdeles effektivt,
brukes ofte til å "forgifte" vann i krigssituasjoner.
Det setter fort en hel tropp på raufoss.
Sitat av fxxked
Er det ikke bare å koke opp tran?

Fossilt brensel er også særdeles effektivt,
brukes ofte til å "forgifte" vann i krigssituasjoner.
Det setter fort en hel tropp på raufoss.
Vis hele sitatet...
Men så er jo det litt mer helseskadelig å bruke brensel enn noe som er egnet for formålet.

Kokt tran, har det noen virking da?
Du får det på butikker som har apotek utsalg.
Laktolose heter det.
Sitat av Noaidi
Du får det på butikker som har apotek utsalg.
Laktolose heter det.
Vis hele sitatet...
Syntes du skrev Laktose jeg for det er noe helt annet
Up
Very Important Pyrotechnician
Up's Avatar
Man får tak i avføringsjuice flytende avføringsmiddel som skal drikkes.
vet ikke om dette låter innteresangt men min mormor går rundt å tygger på en firkant som er et naturpreparat som inneholder rosiner å andre ting, man tygger å svelger å får tarmsystemet på gli... for morroskyld tok jeg 1/10 del av denne, det tok 10min maks å jeg har aldri driti så kraftig å ukontrolert i hele min jævla liv, det var ikke langt unna at jeg letta fra porselenen.
denne får man kjøpt på helsekosten men er dette innteresant så kan jeg lett finne ut hva det heter, bare å slå nr. til min mormor, men om du/dere skal lure i en fyr dette så får dere si noe som, smak på denne, å svelg den, å finn på en god unskyldning for at man skal ta den, fks, det gir en mild rus som varer i 4minutter å er uskadelig ?

tro meg, laktose man får kjøpt på apoteket er barnemat i forhold, disse sjatongene er det villeste jeg har vært borti, å jeg har eksprimitert med det meste :P

litt off-topic
Bomber her på FF, fikk lurt i seg en halv flaske med lakserende middel fra apoteket blandet med saft, lakseringsmiddelet smaker søtt som juling å mener å huske at han ikke kjennte av stort, men mennesker er forskjellige da, han stappet jo i seg en halv boks med løs snus kun for å spy, men det gikk heller dårlig, dette førte bare til at han lå å hadde vondt i magen hele natta :P
Sist endret av rotskrot; 28. juli 2006 kl. 07:31.
enkleste avføringsmidlet er dog et par dråper parafin i vannet. Blir em mer sånn kombinert sak med oppkast og diare. Halve troppen endte opp med det en gang da jeg var i militæret
Sitat av bulle79
enkleste avføringsmidlet er dog et par dråper parafin i vannet. Blir em mer sånn kombinert sak med oppkast og diare. Halve troppen endte opp med det en gang da jeg var i militæret
Vis hele sitatet...
Uæh jeg kjente jeg vrengte meg innvendig når jeg leste dette. Det hørtes ikke godt ut
Parafin er vel ikke skadelig?

Det er bare snakk om små doser; bare noen dråper,
og det er meget effektfult.
Nei nei, det er ikke derfor jeg vrengte meg invendig. Det var pga tanken på oppkast å diarê
▼ ... noen uker senere ... ▼
Trådstarter
Sitat av rotskrot
vet ikke om dette låter innteresangt men min mormor går rundt å tygger på en firkant som er et naturpreparat som inneholder rosiner å andre ting, man tygger å svelger å får tarmsystemet på gli... for morroskyld tok jeg 1/10 del av denne, det tok 10min maks å jeg har aldri driti så kraftig å ukontrolert i hele min jævla liv, det var ikke langt unna at jeg letta fra porselenen.
denne får man kjøpt på helsekosten men er dette innteresant så kan jeg lett finne ut hva det heter, bare å slå nr. til min mormor, men om du/dere skal lure i en fyr dette så får dere si noe som, smak på denne, å svelg den, å finn på en god unskyldning for at man skal ta den, fks, det gir en mild rus som varer i 4minutter å er uskadelig ?
Vis hele sitatet...
Ja, dette høres interessant ut, så vil gjerne ha navnet på dette
Må si at de tablettene høres veldi interesante ut. GLeder meg til du legger ut navnet på dem :P Parafin er ikke farlig i mindre mengder men, d skaper ikke bare diarè åssså kvalme å oppkast, fysj. det er slemme saker.... sats helelr på LAXOBERAL, en halv flaske av detta gjør sikkert susen. står at 10 dråper gir overnatten virkning. du kan jo selv tenke deg 500-600 dråper :P
Vis ikke jeg husker feil så får man en flaske på butikken som heter Laktolose eller noe sånt.
Den skal funke meget bra har jeg hørt.
Ols111, må si du og vennekretsen din har en merkelig form for humor
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av rotskrot
for morroskyld tok jeg 1/10 del av denne, det tok 10min maks å jeg har aldri driti så kraftig
Vis hele sitatet...
For morro skyld? Hvordan i huleste er det morro å ordne seg selv diarè? hahahah

Høres ut som en morsom plan ols111. Så lenge dette aldri skjer med meg, så synes jeg det høres fantastisk morro ut
vet ikke helt om det her går på resept eller ikke, men allikevel. min søster hadde litt fordøyelsesproblemer, og hun fikk en flaske med "duphalac". skikkelig tjukk væske, slimete og ekkel, men den luktet ikke spesielt gale (undersøkte flasken nettopp). den er som sagt flytende, og tas inn gjennom munnen.
hadde ikke ipecac vært råere?
http://en.wikipedia.org/wiki/Syrup_of_ipecac
en-to spiseskjeer med denne siruppen og offeret spyr ukontrollert i 10 min i strekk.
Leste i ei bok et sted at tyskerne brukte noe lingende mot krigsfanger som en slags tortur.

break filmklipp: http://www.break.com/index/ipecac.html
break filmklipp ( fra family guy ) : http://my.break.com/Media/View.aspx?ContentID=77449
Trådstarter
Takker for alle herlige svar Det jeg nevnte for en stund siden, når jeg sa jeg trodde det het Laktose, det var Laktolose jeg mente. Får ta meg en tur på Apoteket på Mandag om jeg får tid. Gleder meg til en person får i seg noe av dette, hva det nå blir. Kan prøve å filme det, om noen er interessert i det?