Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2137
Hallo har nettopp sett into the wild, koslig film med natur og kos skulle ønske jeg var der. Men uansett har noen noen ideer om lignende filmer??

Takker for svar
hmm, mener du koselig norsk natur som i "villmark" (yes, indeed), eller film der det er fin natur, det er ikke skrekkfilm, og alt annet er hyggelig og greit?

hvis du ikke er homofob mener jeg å huske at "brokeback mountain" hadde en del natur...
Trådstarter
24 2
Sitat av VivaLatrina Vis innlegg
hmm, mener du koselig norsk natur som i "villmark" (yes, indeed), eller film der det er fin natur, det er ikke skrekkfilm, og alt annet er hyggelig og greit?

hvis du ikke er homofob mener jeg å huske at "brokeback mountain" hadde en del natur...
Vis hele sitatet...
ja den skal jeg se. men ikke no spesiell natur bare stort, som fjell daler og slikt
Very Important Fabulist
aybara's Avatar
Kan anbefale Bom yeoreum gaeul gyeoul geurigo bom (Vår, sommer, høst, vinter og vår) på det sterkeste. Ikke at den ligner på Into the Wild, men den er et lite visuelt mesterverk, med bl.a. "fjell og daler og slikt".
"Jeremiah Johnson" Handler om en kar som drar ut i fjellet for å jakte, mye bra natur, og generelt en bra film
Australia
Ringenes Herre Trilogien!
Massa bra natur fra New Zeland, dog noe er redigert/bygd på litt da.
Sist endret av Clr; 30. januar 2009 kl. 13:21.
De dødes tjern er jo en koselig god norsk film med mye natur! (Det er grøsser, men er barnefortelling for oss litt modne.)
http://www.sorvarangerfilmklubb.com/graphics/movies/2001/de_dodes_tjern.gif

Anbefales på det sterkeste.
Sist endret av Apu; 30. januar 2009 kl. 13:32.
Brødrene Dal. Ikke så mye natur. Men det er en koselig film (:
Som O.K sa, Australia...

Og, Dances with Wolves.

Ah. Når jeg ser sånne filmer så frister det bare å flytte til et øde sted og bare leve av jorda...