Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2409
Jeg drømmer helt ekstremt mye, men drømmen jeg hadde i natt har jeg tenkt litt ekstra over. Derfor lurte jeg på om det var noen som kanskje hadde litt peiling på drømmetydning som kunne hjulpet meg å tyde denne har søkt litt rundt om drømmetydning, men syns ikke enkeltord i drømmen gir noen mening, så hvis noen kan se en sammenheng i drømmen hadde det vært flott

Her er drømmen i hvert fall (veldig dårlig formulert fordi det er dette jeg skrev ned sekundet jeg våkna):

Jeg drømte at jeg fant en katt som satt inni noe som lignet på ett busskur. Katten satt i en postkasse med hodet ut. Den var kjempetjukk og jeg bar den med meg. Var en stol ved busskuret som jeg tror jeg satt meg på eller så la jeg katten der. Katten var veldig rolig og løp ikke eller noe sånt. Jeg tenkte at det kom til å forsvinne, men den gjorde ikke det. Så kom en jeg husker fra ungdomsskolen som jeg aldri har hatt kontakt med før egentlig og dreiv å bar katten. Så ble katten litt borte. Så var jeg i et stort rom med masse folk. Veska mi hadde jeg lagt fra meg et sted så jeg gikk bort til den. Deretter tok jeg ut en gul(?) lommebok og noe annet og la det ved siden av meg på gulvet. Da kom det en gutt som begynte å klype meg på lårene sånn at det skulle kile slik at han kunne ta lommebok. Da fikk jeg skikkelig latterkrampe, fordi jeg syns det var en rar måte å prøve å stjele fra meg på og det var jo ingen penger i denne lommeboka, fordi den ekte lå jo fortsatt i veska. Deretter gikk jeg bort til gutten og vennene hans og lo av han fordi jeg syns den måten han prøvde å rane meg på var så morsom. Så gikk jeg bort til en venninne og forklarte situasjonen og lo mer.

Deretter husker jeg at jeg var ved huset mitt og jeg tok med katten inn i huset eller noe sånt. Så var det ett eller annet med badet (samme type drøm har jeg drømt om badet vårt før også). Huset mitt var plassert et litt annet sted enn hva det egentlig er, noen hus bortenfor. De føltes ut som det var masse folk over alt. Så gikk jeg inn i stua og satt meg i sofaen eller noe sånt. Stua var større og gav meg en annen følelse enn vanlig, det føltes ut som om jeg var i stua til de som bor rett ovenfor meg.
Jeg drømte at pappa pisset på pizzaen som sto i steinovnen, så stekte vi den mens det luktet jævlig. Så spiste hele familien pizza.

Kan noen tyde denne drømmen?

(Den drømmen er forresten ikke kødd!)
mora di lager dårlig mat? :P
Sitat av The Freak
Jeg drømte at pappa pisset på pizzaen som sto i steinovnen, så stekte vi den mens det luktet jævlig. Så spiste hele familien pizza.

Kan noen tyde denne drømmen?

(Den drømmen er forresten ikke kødd!)
Vis hele sitatet...
Den måtte jeg bare prøve å tyde

Hverken piss, pappa eller pizza er noen listede drømmesymbol, så kan bli værre, men fant noe som ligner:

Sitat av Drømmetyding.com
Steker du noe kan du bli ulykkelig på grunn av noe som skjer i kjærlighetslivet ditt. Hvis du spiser stekt mat vil du få hell. Du må også se på hvilken type mat det er.
Vis hele sitatet...
Sitat av Drømmetyding.com
En varm ovn betyr at du vil lykkes i noe
Vis hele sitatet...
Konklusjon: Du vil lykkes i noe og få hell i kjærlighetslivet(pizza med piss er vel sterk mat?).
ENDELIG får du pult hu dama du har sikla på lenge
Sist endret av Popp; 22. mai 2008 kl. 22:30.
Aight, tyd denne:

Jeg er på en utekino med en kompis og en dame jeg har siklet på, plutselig når vi sitter der så tenker jeg på lucid dreams og lurer på om dette er en drøm. Tester da å stoppe tiden, plutselig fryser ALT! "Fy faen så kult!" Jeg svever over utekinoen og henter fart høøøøøyt oppe og suser gjennom bakken og havner i et portal map. Plutselig ser jeg en slik liten søt robot med maskingevær som oppdager meg og fyrer løs.

Jeg drar tilbake oppover til utekinoen og ser kompisen min og hu dama jeg sikler på råkline mens tiden er stoppet. Jeg spoler tiden fremover bare for å se hvordan det utvikler seg, de skiller lag etter filmen er ferdig og jeg tenker "Fuck dette, jeg er gud og kan gjøre hva jeg vil!" Så jeg drar nedover, tilbake til portal mappet og skal faen meg drepe den jævla roboten, plutselig får jeg jernteppe og mister alle mine evner, jeg får panikk og blir drept av robotjævelen. Så våkner jeg opp med kaldsvette og et forvirret ansikt, så sovner jeg igjen.
Sist endret av Elemental; 22. mai 2008 kl. 22:46.
Sitat av Elemental
Aight, tyd denne:

Jeg er på en utekino med en kompis og en dame jeg har siklet på, plutselig når vi sitter der så tenker jeg på lucid dreams og lurer på om dette er en drøm. Tester da å stoppe tiden, plutselig fryser ALT! "Fy faen så kult!" Jeg svever over utekinoen og henter fart høøøøøyt oppe og suser gjennom bakken og havner i et portal map. Plutselig ser jeg en slik liten søt robot med maskingevær som oppdager meg og fyrer løs.

Jeg drar tilbake oppover til utekinoen og ser kompisen min og hu dama jeg sikler på råkline mens tiden er stoppet. Jeg spoler tiden fremover bare for å se hvordan det utvikler seg, de skiller lag etter filmen er ferdig og jeg tenker "Fuck dette, jeg er gud og kan gjøre hva jeg vil!" Så jeg drar nedover, tilbake til portal mappet og skal faen meg drepe den jævla roboten, plutselig får jeg jernteppe og mister alle mine evner, jeg får panikk og blir drept av robotjævelen. Så våkner jeg opp med kaldsvette og et forvirret ansikt, så sovner jeg igjen.
Vis hele sitatet...
Jeg kan tyde denne for deg: du må spille mindre dataspill...

Portal spilling > våt drøm med dama i ditt liv win.
Hvorfor vil dere at folk skal tyde drømmene deres?
Det dere drømmer er jo bare noe tilfeldig sammensatt av det dere kanskje har tenkt på mye i det siste, eller nylige hendelser, og dermed kan folk tolke disse drømmene og skape en psykologisk profil på dere.

Sitat av drømmetyding.com
En varm ovn betyr at du vil lykkes i noe
Vis hele sitatet...
*host*bullshit*host*
Drømmer er ikke en måte å spå fremtiden på.
Sist endret av TanteSpiker; 22. mai 2008 kl. 22:54.
Sitat av lille___meg
Jeg drømmer helt ekstremt mye, men drømmen jeg hadde i natt har jeg tenkt litt ekstra over. Derfor lurte jeg på om det var noen som kanskje hadde litt peiling på drømmetydning som kunne hjulpet meg å tyde denne har søkt litt rundt om drømmetydning, men syns ikke enkeltord i drømmen gir noen mening, så hvis noen kan se en sammenheng i drømmen hadde det vært flott

Her er drømmen i hvert fall (veldig dårlig formulert fordi det er dette jeg skrev ned sekundet jeg våkna):

Jeg drømte at jeg fant en katt som satt inni noe som lignet på ett busskur. Katten satt i en postkasse med hodet ut. Den var kjempetjukk og jeg bar den med meg. Var en stol ved busskuret som jeg tror jeg satt meg på eller så la jeg katten der. Katten var veldig rolig og løp ikke eller noe sånt. Jeg tenkte at det kom til å forsvinne, men den gjorde ikke det. Så kom en jeg husker fra ungdomsskolen som jeg aldri har hatt kontakt med før egentlig og dreiv å bar katten. Så ble katten litt borte. Så var jeg i et stort rom med masse folk. Veska mi hadde jeg lagt fra meg et sted så jeg gikk bort til den. Deretter tok jeg ut en gul(?) lommebok og noe annet og la det ved siden av meg på gulvet. Da kom det en gutt som begynte å klype meg på lårene sånn at det skulle kile slik at han kunne ta lommebok. Da fikk jeg skikkelig latterkrampe, fordi jeg syns det var en rar måte å prøve å stjele fra meg på og det var jo ingen penger i denne lommeboka, fordi den ekte lå jo fortsatt i veska. Deretter gikk jeg bort til gutten og vennene hans og lo av han fordi jeg syns den måten han prøvde å rane meg på var så morsom. Så gikk jeg bort til en venninne og forklarte situasjonen og lo mer.

Deretter husker jeg at jeg var ved huset mitt og jeg tok med katten inn i huset eller noe sånt. Så var det ett eller annet med badet (samme type drøm har jeg drømt om badet vårt før også). Huset mitt var plassert et litt annet sted enn hva det egentlig er, noen hus bortenfor. De føltes ut som det var masse folk over alt. Så gikk jeg inn i stua og satt meg i sofaen eller noe sånt. Stua var større og gav meg en annen følelse enn vanlig, det føltes ut som om jeg var i stua til de som bor rett ovenfor meg.
Vis hele sitatet...
Du kommer til å ta bussen. Der møter du en feit dame, som du gir fra deg bussetet til.
Du lar henne sitte i fred og regner med at hun går av en eller annen holderplass.
Men hun går ikke av.

På neste holderplass kommer det på en person du vet hvem er, men ikke kjenner godt.
Han er gift med den feite dama. Han tilbyr deg penger, men du vil ikke ha dem. Allikevel tar du imot fordi han maser sånn. Pengene er falske. Du går av på neste holderplass, for du liker ikke denne "beskjentskapen".
Der møter du gjengen hans og ler av dem. Alle har runde briller. Du møter en god moren din og prøver å forklare de falske pengene dine, ikke spør, men moren din gjennomskuer det.
Du får sitte på hjem, men til din store overraskelse følger den feite dama etter.
Uten å bry deg noe særlig tar du en dusj. Hun kommer etter, også hun naken og voldtar deg i dusjen. Du klikker helt og tar en stump gjenstand og slår henne i hodet med den.
Hun faller på golvet med et drønn og det renner blod.
Den feite dama døde.

Du blir arrestert og kommer på politistasjonen. Der er det politifolk over alt.
Den siste delen er ganske ironisk for du havner på glattcelle og den er ganske liten.


Jeg har tydet så godt jeg kan. Vær så snill, for din egen del. Ikke ta bussen før et stykke uti juni.

Lykke til
lille___meg: du har et ønske om å finne no/noen å være glad i, representert ved katten. Pesonen som kommer å bærer med seg katten og forsvinner har en del av de egenskapene du leiter etter, men er litt usikker.
han som prøver å stjele lommeboken din er et prima eksempel på en du ikke vil ha, en tulling som ikke vet hva han vil og heller ikke får det til.
når du kommer hjem finner du igjen katten, tyder på at det kan være katten du vil ha eller har funnet noen som du trives med men er litt usikker på. Sansynligvis har du ikke funnet det du leiter etter fordi du ikke kommer sikkelig hjem, huset er flyttet.

???