Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1231
Tatt molly men, aldri psykedelika. Vil oppleve noe som kan være litt psykedelisk, heller ikke altfor strekt for første gangs brukere. Hørt at hasj edibles kan bli ganske sykt i større doser. Så tenkte kanskje dette var en fin start

Røyka litt hasj opp gjennom tiden. Sist jeg røyka må være 7 måneder siden hvis jeg ikke tar helt feil. Kanskje kortere, kanskje lengere. Uansett så er poenget at jeg er litt erfaren med hasj bruk.

Tar gjerne imot tips til dose. (Keep in mind at jeg aldri har tatt edibels før)
En fin tilleggsinfo er hvor mye du pleier å røyke i J's sånn at trollmennene her inne kan gi deg en noenlunde perfekt oppskrift på edible.
Det kan gi et innsyn i hvordan det er å trippe vare pass på at det er lett å stresse og få noia faktis lettere enn på feks LSD spør du meg. Har kun skjedd en gang da jeg tok over to gram, så lenge du holder deg under ett så tror jeg det kan være en fin opplevelse.

Har tidligere vært med på at vi spiste brownies på fredagen og så gikk sopp/syre på lørdag og da føler jeg meg litt mer i rett mode liksom
Ja. Anbefalt førstegangsdose er 0,1-0,2g uavhengig av toleranse og tidligere erfaringer med cannabis.
Sitat av colakork Vis innlegg
En fin tilleggsinfo er hvor mye du pleier å røyke i J's sånn at trollmennene her inne kan gi deg en noenlunde perfekt oppskrift på edible.
Vis hele sitatet...
THA blir visst omdannet til en annen form for THC når det blir inntatt oralt og ikke røyket. Dermed er røyketoleranse invalid. Derimot skjønner jeg ikke hvorfor TS ikke får til anskaffelse av LSD eller går ut og finner flein. Er midt i sesongen nå. DMT er vel så psykedelisk som du får det, men desverre vanskelig å få tak i og du burde nok ha litt psykedelisk erfaring før du tar DMT.
Anonym bruker
"Tjukk Makrellhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Enig lettere å få noia på hasj.

En mild sopptur er en fin intro til psykedeliske verden
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Enig lettere å få noia på hasj.

En mild sopptur er en fin intro til psykedeliske verden
Vis hele sitatet...
Ja det kan sikkert være smart. Vil bare ha en mild tur, ikke noe veldig krevende.
Sitat av Ung og dum Vis innlegg
Ja det kan sikkert være smart. Vil bare ha en mild tur, ikke noe veldig krevende.
Vis hele sitatet...
Jeg ville nok heller anbefalt 2cb enn sopp første gangen du prøver psykedeliska :P
Sitat av Metylfenidat Vis innlegg
Jeg ville nok heller anbefalt 2cb enn sopp første gangen du prøver psykedeliska :P
Vis hele sitatet...
Begrensa tilgang til testkits. Sopp er kanskje safere da?
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Shady.no har testkits.
Men av egen erfaring så ville jeg heller prøvd en liten dose sopp først.
Hvor gammel er du?
Vil IKKE anbefale å ta noe stor dose edibles for å få innblikk i psykedelia! Har «od»’a på edibles et par ganger, og det er etter min erfaring ikke spesielt behagelig. Klarte ikke å gjøre noe annet enn å ligge i fosterstilling på gulvet og vente på at det skulle gå over...

Om du ønsker en intro til psykedelia vil jeg heller anbefale å begynne med sopp, gjerne ta et par mikrodoser før første trip for å kjenne litt på viben! Så lenge du sørger for å ta dem i trygge omgivelser, er sopp helt topp�� Og så er de helt gratis på denne tiden av året (i motsetning til hasj)!
Sist endret av PlanteLus; 21. september 2020 kl. 21:57.
Ville mye heller tatt 1 gram sopp eller 50 ug med LSD første gangen. Oralt inntak av cannabis kan ha noen likhetstrekk med psykedelika men som nevnt er det mye lettere å få noia og tankekjør.
Anonym bruker
"Flirende Sirene"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Edibles var vilt psykedelisk for meg de første gangene og jeg fikk skikkelig cev´s. Doserte ca 0,2g. Angrer på at jeg spiste edibles for ofte fordi etterhvert døde edibles rusen, og jeg følte meg bare vanlig stein som etter en J.
Personlig ville jeg gått for en lavere dose LSD. Edibles gjør meg mega fucka. Synes edibles er mye mer intenst enn LSD. Hvertfall hvis du vil oppleve psykadeliske tilstander som du snakker om.
THC blir omgjort til 11 hydroxy thc i leveren, når du spiser det. Dette er et mye mer potent stoff enn THC, og det er også mer psykoaktivt. Når det sies, så er min erfaring at du må få på en ganske god dose før edibles blir "trippy." Og har du ikke erfaring med Edibles fra før, så er sjansen for at du grønner ut ganske stor. Ser også at du skriver at du har tatt mdma tidligere, det er vel et stoff som regnes som psykoaktivt.

Om jeg var deg ville jeg prøvd meg på en liten dose 2cb, da jeg føler jeg har mer kontroll på d enn LSD, sopp, og edibles.
Jeg anbefaler på det sterkeste å holde seg unna "store mengder" Edibles. Jeg har grønnet skikkelig ut på det, og jeg vil anta at det ikke er så mye mer trippy en muskattnøtt. Jeg ble så dårlig at det føltes som et uendelig mareritt, der verden føltes som en karusell med en uendelig kvalme som ikke gikk over på et døgn. Jeg tok ikke mer enn i overkant av et gramm kvalitets cannabis og jeg var i den tid en erfaren røyker. Ikke kan jeg forstå hvordan det skal gi den store selvinnsiikten heller.
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Mekkem Vis innlegg
Ja. Anbefalt førstegangsdose er 0,1-0,2g uavhengig av toleranse og tidligere erfaringer med cannabis.
Vis hele sitatet...
0,1 -0,2 for en som skal ta edibles for "første" gangen? det kan fort bli for mye... jeg har røyka mye å holder meg alltid under 0.3 avhenig av hvor bra shitet er... pleier røyke 0,1-0,2 i bong, å det er "perfekt".

tenker rundt 0,1 er bra for ts, kanskje litt under hadde passa ts bra, så kan man alltid fylle på om det ikke er tilfredstillende nok, men man kan aldri ta MINDRE..