Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 928
Anonym bruker
"Rik Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
La nettopp en 20mg metadon-pille under tungen. Hvor lang tid vil det ta før jeg merker effekt?
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Da jeg gikk på metadon var jeg syk vær morgen. Spiste jeg tablettene med noe varm drikke og litt mat i magen var jeg frisk ila 20-30min.

Skyter man det virker det med en gang. Men ikke lurt å skyte tabletter, heller ikke saften i Norge siden det er litt mye sukker og mange ML. Men alt går jo med i grisen.


Du burde altså kjenne noe ila 30mim

Og ikke vits å legge de under tungen.. da kan du heller knuse de og helle det i munnen og skylle ned med varm the eller kaffe, gjerne med bittelitt sukker for å øke forbrenningen.

Er du vant til opiater?

Men 20mg er ganske mye.med 0 toleranse ,men minste dose om du er vant til heroin .

Er du syk ?
Sist endret av PapaMarathon; 23. august 2020 kl. 19:53. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Enig Rådyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Anonym bruker
"Velkommen Gullbust"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mmmmm..... Hvis du ikke har tatt det før, så bør du begynne å merke noe kanskje nå as we speak...??
Har brukt metadon , altså forskrevet av lege daglig. 55mg... Jeg var ikke noe glad i det... Men mulig det er anderledes når man "tjuv" bruker det..����
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Sterk rus på se om man ikke er innkjørt.

Kjenner fler dansker som velger metadon over heroin any day, men nå er dopen i Danmark ofte mye billigere og svakere enn i Norge når man kjøper ett og ett gram.

Får sikkert noe godt der også men mye av gatedopen der og småby heroinen er bøffet godt ut.