Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 2660
Hei. Var innom en bekjent idag som fortalte at noen hadde mistet en mystisk pille hos han som jeg fikk gratis. Står ingenting på den. Den var innpakket i plastfolie.

Bilder: https://i.imgur.com/TQox64v.jpg
https://i.imgur.com/OpFT6nM.jpg

Den største pillen er den ukjente, den minste er en blå Ksalol Galenika 1mg.

Takk for svar.
Sist endret av Lommeløkt; 21. august 2020 kl. 00:20.
Ser ut som en ibux
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Den øverste ligner en Bensedin 10mg fra Galenika som er en serbisk blåvalium


Den nederste ser ut som circadin 2mg
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Den øverste du har er en 10mg Bensedin Blåvalium
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
For fant du dem om jeg tør spørre
Sitat av celtseus Vis innlegg
Ser ut som en ibux
Vis hele sitatet...
Hmm, er ikke sikker. På Felleskatalogen står det at en Ibux 200 mg er 10mm i bredde. Målte denne med skyvelær og den er 0,8mm.

Nytt bilde med skyvelæret:https://i.imgur.com/IHJpy4w.jpg

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Den øverste du har er en 10mg Bensedin Blåvalium
Vis hele sitatet...
Sikker på det? Den er helt hvit. Hvis det var en Valium, burde det ikke stå noe på den da?

Neida, den minste er ikke en circadin, men en blå Ksalol 1 mg. Den ser bare hvit ut på bildet.
Sist endret av Lommeløkt; 21. august 2020 kl. 00:36. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Lommeløkt Vis innlegg
Hmm, er ikke sikker. På Felleskatalogen står det at en Ibux 200 mg er 10mm i bredde. Målte denne med skyvelær og den er 0,8mm.
Vis hele sitatet...
Ok da er det sannsynligvis noe annet. Syns overflaten, fasongen og størrelsen så ut som det. Ibuxen på bordet foran meg måler jeg til 0,9mm på linjal men det stemmer nok med 10mm i diameter da.
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Lommeløkt Vis innlegg
Hmm, er ikke sikker. På Felleskatalogen står det at en Ibux 200 mg er 10mm i bredde. Målte denne med skyvelær og den er 0,8mm.

Nytt bilde med skyvelæret:https://i.imgur.com/IHJpy4w.jpg



Sikker på det? Den er helt hvit. Hvis det var en Valium, burde det ikke stå noe på den da?

Neida, den minste er ikke en circadin, men en blå Ksalol 1 mg. Den ser bare hvit ut på bildet.
Vis hele sitatet...
Kompis jeg har massevis av AKKURAT DEN DU HAR DER , den er prikk lik Ingen merking på den
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du har Bensedin 10mg og 1mg Ksalol Kos deg om du tar de , ikke drikk alkohol
Sitat av celtseus Vis innlegg
Ok da er det sannsynligvis noe annet. Syns overflaten, fasongen og størrelsen så ut som det. Ibuxen på bordet foran meg måler jeg til 0,9mm på linjal men det stemmer nok med 10mm i diameter da.
Vis hele sitatet...
Ja, tror det. Som Anonym Bruker skrev over her sier h*n at det ligner på en Bensedin 10mg Blåvalium. Men denne er hvit.
Har Googlet litt på Bensedin 10 mg og den ligner veldig på en slik. Men finner ingenting om målene på Bensedin.


Bildelink funka ikke.. Sjekk her målene

Edit fuck bildelink men det er bensedin
Sist endret av Mefibon; 21. august 2020 kl. 00:48.
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er Bensedin 10mg du har der Enjoy!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du har Bensedin 10mg og 1mg Ksalol Kos deg om du tar de , ikke drikk alkohol
Vis hele sitatet...
Har skyhøy toleranse så det skal nok gå fint dette Dersom det er en Bensedin. Men det ligner veldig etter å ha Googlet og de bildene du sendte.
Sist endret av Lommeløkt; 21. august 2020 kl. 00:45.
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Lommeløkt Vis innlegg
Har skyhøy toleranse så det skal nok gå fint dette Dersom det er en Bensedin. Men det ligner veldig etter å ha Googlet.
Vis hele sitatet...
Det er Bensedin du har 110%

Halshugg meg om jeg tar feil , men jeg tar ikke feil amigo
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er Bensedin du har 110%

Halshugg meg om jeg tar feil , men jeg tar ikke feil amigo
Vis hele sitatet...
Du høres skråsikker ut, så takk for svar! Tror også at det er en Bensedin etter å ha lest svarene fra deg og studert litt. Halshugger deg hvis det ikke er Bensedin og jeg overlever. Hehe, neida! Takk for hjelpen.
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Lommeløkt Vis innlegg
Du høres skråsikker ut, så takk for svar! Tror også at det er en Bensedin etter å ha lest svarene fra deg og studert litt. Halshugger deg hvis det ikke er Bensedin og jeg overlever. Hehe, neida! Takk for hjelpen.
Vis hele sitatet...
De er gode ihvertfall , spist mange av de Enjoy amigo
Spiste den igår kveld og merket at det var Bensedin. Litt senere tok jeg minst 10 Xanax 1mg, noen linjer kokain og amfetamin. Spiste også ca 1,5 gram fleinsopp. Deretter dro jeg og noen bekjente ut og leita etter fleinsopp cirka klokka 3 på natta...Var hjemme ca kl 8 om morgenen med en relativt fin fangst av fleinsopp. Skulle på jobb klokken 09:30 samme dag så tok et par extra linjer kokain for å våkne opp litt. Ingen på jobb merket noe, heldigvis. Er god på å skjule at jeg har inntatt stoffer. Mye rart man finner på med benzo altså...Men denne gangen gikk til alt hell ingenting galt. Kokain/amfetamin er noe jeg svært sjelden bruker, men takker ikke nei hvis jeg får noen striper gratis.
Sist endret av Lommeløkt; 21. august 2020 kl. 16:27.
Anonym bruker
"Mekanisk Kirkegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
I helvette der hadde hvertfall jeg tatt egenmelding etter en slik kveld men bra det gikk fint da
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
I helvette der hadde hvertfall jeg tatt egenmelding etter en slik kveld men bra det gikk fint da
Vis hele sitatet...
Ja, men følte meg helt fin og oppførte meg og snakket normalt også. Spurte vennene mine om jeg så synlig rusa før jeg dro på jobb, men alle sa jeg så helt normal ut. Ikke engang sjefen merket noe under kaffepauser. Har skyhøy toleranse på Xanax, tok 12-16 stykker iløpet av 2 timer nå i ettermiddag. Men kjenner ikke noe særlig...Bare litt avslappet. Hater høy toleranse!! Blir jo sykt dyrt på svartebørsen. Hvordan kan jeg få ned toleransen? Takk for tips! Tror jeg skal kjøpe ett par pils og øke effekten litt nå. Kanskje blir det en liten sopptur ikveld også
Sist endret av Lommeløkt; 21. august 2020 kl. 17:52.
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Bensedin. Se beste Diaz pillene imo


Slow onset, lang virkning men potente....
Goddammit for en kveld det ble da! Haha... Flaks med jobben.

Eneste måte å få ned toleranse på er lang pause.