Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  29 3134
Hei freaks, dette er ikke tiden for moral prekener(!)

Jeg hadde to kompiser på besøk, og har tatt fart i natt og i dag, og samme hadde de to andre. Vi spiste to rivo hver. Samme rivoglass, to av oss er normal og er speedet og litt rolig pga 2 rivo hver, mens tredje kompis sovnet plutselig og var ikke til å vekke, han sa han tok 0,8-0,9g fart i smellen når vi fik litt liv i han.

Han spiser ofte rivo og tar ofte speed, er ofte våken en uke, men bare en natt denne gangen... Hvorfor sovner han plutselig i stolen etter to rivo, jeg har sett han helle innpå rett fra pilleglasset sånn tyve stk minst og ingen problem da heller, men nå var det bare to stk, av de samme rivoene jeg har spist i to dager og han andre våkne kompis tok også to.

Jeg har sjekket at han puster og har puls, han er avhengig av subb, men hadde brukt opp det i går kveld, så lenge siden han tok noe i forhold til normalt. Jeg har sett denne gutten tåle det utroligste, men han er ekstrem som meg, og tar litt mer en nødvendig. Jeg har tatt det roligere selv, tatt tre ganger 0,25g smeller i natt og i dag.

Kan man bli stein av speed om det blir litt mye på en gang, som på mdma? Han virket som han nodda på heroin i stolen, nå la vi han på en madrass på gulvet og bytter på å se til han, han puster rolig men mer en nok. Er det bare å vente og håpe på han våkner så jeg kan sove i natt, jeg ringer ikke ambulansen før det MÅ gjøres, han har ikke tatt heroin, ikke drukket, ikke tatt andre piller. Han blandet to typer speed i samme skudd sa han i halvsøvne. Det var heftig speed sa han og rett før han kubbet.

Hva syns dere dette kan komme av? For mye speed er min gjetning, jeg får han våken i to minutt ved å riste han, og da sier han sorry man, sorry man. Jeg vet hvor metadonen min er og den er full, jeg har gjemt den pga gjestene. Samme med alle mine medisiner, som er diverse, men han kan ikke ha tatt noe av det, jeg sjekket alt sammen. Mangler ikke en vitamin en gang.

Får babysitte i kveld jeg, sjekke pust nå og da. Han har ikke små pupiller så ingen sterke opiater som heroin eller metadon..... Ikke noe alkohol heller, var jo med han i hele natt og i dag, så bang kubber han, og er ikke til å vekke. Vi bar han på madrassen på gulvet.

s
200% sikker på at det er ekte rivvo dere eter på? Og ikke noe fentanyl-dritt enten i pillene eller speeden?
ikke mye som skal til før det går til helvete da.

Ville kutta litt ned på toleransen for å ringe ambulanse, men du skal ha kudos for å passe på kompisen din når han ikke er i stand til det selv.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Det finnes noe som heter "paradoksale reaksjoner" når de kommer til legemidler. Det er når fks man blir trøtt og kan sovne kort etter et amfetamin/meth/etc-inntak. Det paradoksale er at legemidlet tilsynelatende virker motsatt på personen enn "normalt". Det er en annen mulig forklaring her. Sånn som jeg har forstått det, så kan det skje etter regelmessig, langvarig bruk på kort og på lang tid.
åpne luftveier osv..!

ikke sikkert det trengs, men når dette skjer så:
prøv å få kontakt
stabilt sideleie, frie luftveier

.....

så selvfølgelig 113, men regner med det ikke er aktuelt..

derfor sitter du ved siden av han til han er våken og klar igjen, og passer på at han alltid puster og ikke drukner i eget spy el.l
Sist endret av Munted Artist; 11. mars 2020 kl. 17:19. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Bruker;-)
Trådstarter
Jeg passer på han i ett sett, tok mekket hans for jobben, han hadde et ferdig, 0,3g med brunt i, mekk. Sjekket pust puls, leste om hva pulsen skulle være og den var midt på tret, altså merkelig normalt når han har i (bare en flere smeller) site skuddet tok nesten et gram med to gode typer speed blandet, så kan det bli merkelige ting, jeg har en annen tråd her sinnsykdom på amfetmin(ellers står det speed). Mener det er den værre historien, jeg lever og ånder for den 10år yngre gutten, han er min beste venn, jeg vet ikke hva han har blandet med i kveld, men det må være noe, fant valium, quetiapine, speed, cola, mdma og mer is ekken hans, og masse sprøyter og kanyler, heldigvis bare rene i forpakning.


Jeg får passe litt EKSTRA godt på, men han har sovet men, men jeg kan få han til å si, det går bra.... i sakte film, jeg er autist, jeg sliter faen meg selv, men han her er hakket værre, og bor på hospits.

s

Faen har glemt meg selv oppi dette, har vært så redd for min beste venn i verden. Måtte ta 50 mg quetiapin depot, en imovane, noe magnesium og en haugh med ekstra sterke vitaminer, b12 tabletter, og fiskeolje, og paracet og 600mg ibux for kneet mitt osm skriker i kulda, og jeg får ikke sove, selv med masse pain meds og varmeflaske under kneet. Tok meg mine meds, nå er det kaffe, nei cola. tar alt litt tidlig pga nerver nå, men jeg har 100mg quetiapin depot og 200mg vanlig, og remeron 15mg smeltetablett og alt annet også.

savoiur, jeg ler av mitt litt veldig nødvendig riktige navn med det jeg gjør i dag, og sikkert hele natta, og til i morgen en gang.
Sist endret av saviour; 11. mars 2020 kl. 19:16. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Kan nada om slikt tungt bruk, men om han har valium og quepantine, og har fått i seg disse er det en naturlig forklaring på problemet. Men nesten en grammer med amf i blodet høres veldig, veldig ekstremt ut for meg, og jeg vet ikke hvordan en amfetaminoverdose ser ut.

Kan det være aktuelt å ringe til giftsentralen? De bør jo ha en ekspertise når det gjelder slik, tenker jeg da
Du burde sette deg en god smell en dag dwt passer og lese alle trådene du oppretter og alle svarene du har i foskjellige poster. Får ikke du snart hjelp så er jeg redd at du snart ikke poster noe som helst.
Ja, er langt ifra noe A4 fyr selv, og er glad i litt av hvert, men skildringer som dette blir jeg helt rystet av. Faen for en hverdag ass.

Synes dere gambler litt vel mye når dere velger å ikke kontakte medisinsk personell i en slik situasjon. Særlig når du påstår at du lever og ånder for vedkommende.

Vet du ikke ville ha noe moralpreken, men det er på sin plass. Ingen her inne kunne ha hjulpet deg med et konkret svar. 113 derimot...
Vært mye poster av deg i det siste hvor det virker som du er på et skikkelig stuk, ta vare på deg/dere selv nå å kom dere bort fra den dritten.
Å velge å ikke ringe ambulansen når en kompis ligger bevisstløs etter inntak av dop kan koste han livet.

Du får ingen politi på døra eller anmeldelser om du ringer 113. Det eneste de gjør er å hjelpe vennen din. Du er ruset selv og ikke i stand til å følge med på puls / pust.

Vær så snill å ha lav terskel for å ringe ambulansen.
Anonym bruker
"Takknemlig Brugde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Altså, hvis noe kan rettferdiggjøre moralprekner så er det faenmeg dette.
Bruker;-)
Trådstarter
Han gjør dette fem dager i uken, så sover han to dager med veninnen sin, så våkner han veldig hardt opp med en smell, som han har klar hele veien, tror han har ligget på 2g daglig fem dager i uken med den speeden som er her i bygda, den er god, så han vet hva han gjør, kan være ment for salg det andre. Jeg hadde ringt ambulanse med en gang, men jeg mister leiligheten om det skjer, jeg liegger tynt an allerede, og det er tydlig at han overlever, nå var han sint på mg med navn fuck you saviour, catch my drift, men jeg snappet mekket hans opp av lommen som utsetter meg som er narkoman for alt dette, nei takk, speed og to tre rivo er nok, og helst g da, men ikke så mye av det nå,
men litt grønt finnes


Jeg har drukket to kopper kaffe, bydde min gjest på nykokt kjaffe lagd slik han må ha det. Vi er ikke t homserr altså, mnenn når han ikke er god nok til å sove hos moren så kom han hit med greier, oftest g og koselig var det, men noen ganger andre itng og jeg kalarte ikke si nei, for jeg skal endelig påavrusning, men ikke av noe tungt, får beholde 130mg metadonen og benzoo(3x 25mg sobril) til neste innleggelse, som de sa, men anyways, ingen i verden kan snakke mot meg når jeg får asperger syndrom kick og maser på speeden og nøtter, jeg overtar styringen, sinnsykt

God natt freaks, håper dere ikke ser ned på meg for å stjele tre trekk m røyk i bongen min, som er en one hitter med stort kammer, men jeg lot coken og speeden som var hvit og den som var gul, og god knows what else være i fred, så ingen skal kalle meg kjip for det, jeg er barne vakt, har aldri stt mye speed og to piller til å få noen til å kubbe så lenge, har vært halve dagen allerede.

Ville ikke prøvd noe i den sekken. og dameveske størrelse bag. tømte alt på sengen. Ble jævla redd.

saviour, my saviour, which is sad right now, is methadone, i need it in the morning at 5 o clock. Can not wait for it its very effective when it doesntaffect you the full 24 hours, i get 4 hours of pain and missery and itching bones, its so brutal i am scared to death. I am to quit every medicine i can quit one at a time, starting with easy, ending with hope for the future....I do hope so.

NY pustessjekk, ååååå.

NÅ beveger han seg, faren er over nesten, håper jeg, har ikke noe hjelp å gi han

s
Sist endret av saviour; 11. mars 2020 kl. 20:02.
Vi er flere som er bekymret for helsen din ut i fra innleggene du har postet her i det siste, TS.

Håper virkelig du får den hjelpen du trenger for å få ordnet opp i livet ditt. Virker som det er kaotisk og hektisk for tiden. En klem og god bedring til deg.
Bruker;-)
Trådstarter
jEG RINGER OM JEG TRENGER, og JEG HAR NALOXON, men, han har store pupiller, ikke små
Anonym bruker
"Lystig Hærorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av saviour Vis innlegg
jEG RINGER OM JEG TRENGER, og JEG HAR NALOXON, men, han har store pupiller, ikke små
Vis hele sitatet...

kan hende han har tatt mdma før rivoen og speeden, man blir som oftest bevistløs av mdma og benzo, ihvertfall på meg.
Anonym bruker
"Takknemlig Brugde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av saviour Vis innlegg
jEG RINGER OM JEG TRENGER, og JEG HAR NALOXON, men, han har store pupiller, ikke små
Vis hele sitatet...
Jøss, du har jo full kontroll. Helt forsvarlig dette. Det er jo klin umulig at personen har fått et illebefinnende som naloxone ikke hjelper mot, eller? Litt gambling med menneskeliv er jo bare gøy.
Bruker;-)
Trådstarter
NÅ snudde han seg i sengen fra en side til en annen, han sover ut rusen, vet ikke hvor lenge han har vært våken om han begynte før meg.......

Og jeg vekket han, og han bannet.

s

Han har fått i seg det han lever med, helt vanlig, har deist i gulvet også uten forvarsel på heroin, men han sa det var ikke vondt engang.

Dette er han i et nøtteskal egentlig.

Og til slutt før jeg legger meg litt på min egen seng, jeg er speedet så jeg sovner ikke, men jeg må ligge en halvtime, så vekker jeg han igjen.

s
Sist endret av saviour; 11. mars 2020 kl. 20:47. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Det finnes noe som heter "paradoksale reaksjoner" når de kommer til legemidler. Det er når fks man blir trøtt og kan sovne kort etter et amfetamin/meth/etc-inntak. Det paradoksale er at legemidlet tilsynelatende virker motsatt på personen enn "normalt". Det er en annen mulig forklaring her. Sånn som jeg har forstått det, så kan det skje etter regelmessig, langvarig bruk på kort og på lang tid.
Vis hele sitatet...
Jeg har ikke peiling på dette, men jeg har selv opplevd at en venn sovnet etter en overjustering med skudd på speed. Vi var da bekymret, men en eldre nålbruker mente på at det ikke var unormalt? Vi fikk uansett kontakt med han etterhvert og det gikk fint med han!

Håper det går bra med kameraten din!
Bruker;-)
Trådstarter
Han responderer på mine forsøk på å få han i snakk og få han til å ha lyst på kaffe, det hadde vært bra, og et par brødskiver. Så får han legge seg igjen for min del, nå er han trygg etter min mening.

Bekymret for min helse også fra en hyggelig fyr takk, jeg har det fint nå, blir værre når jeg går i metadon abstinens fra kl to i natt til fem i morgen, da tar jeg metadon og medisin , skal ligge på sengen ved siden av en stor vifte, som er kald og god. Fet musikk.

Peace og takk for hjelp, takk for kjefting, fik meg til å føle meg mye bedre, og takk til alle. Jeg logger ut nå.

saviour
..lykke til og god bedring. og se til helvete å unn deg selv mer enn dette, for det er du verdt.
Bruker;-)
Trådstarter
DET GIKK BRA=) han våknet til slutt av luktenav nytrekt kaffe, go litt roping av navnet hans......

Takk for de gode svarene, dette endte bra, hospitset ringte og etterlyste han på morgenen, så jeg laget kaffe og ropte navnet hans til han var våken, han så ut som han skjønte ingenting. Jeg ville bare ha fred for meg og min hund, tok jo med alt av medisiner på morgentur i sekken. Meste var mitt på resept, metadon, sobriler og diverse. Pluss hans dop fra sekk, veske og lommer. Han skule ikke få fucke seg opp når jeg gikk tur med hunden til butikken etter mer kaffe. Han var helt 'normal' når jeg vekket han brått før hospitset kom og henta han, han skjønte liksom ikke problemet engang og lo av meg, som gjør meg mer forbanna. Så ikke lenge etter han var gått ringte en felles venn som jeg skrev melding til om min kompis sin OD og spurte hva han tok tidligere på dagen, og han kunne si til meg at 'kompis' hadde tatt heroin også, en god del.

Heroin og speed i en sprøyte, så her tok han 4mg rivotril med sprøyte, ikke gidd å spørre meg hvordan det mekkes, for jeg syns vi alle har best av å bare spise rivotril. Jeg prøvde det med en rivo, og det overrasket meg veldig hvor kraftig virken var, den kom brått og steg lenge etterpå. Sier bare det at man bruker ikke vann som løsemiddel...... Etter den sprøyten røykte han litt hasj på oss to andre, for så å kubbe i stolen, mer og mer, null kontakt med han da, men vi fikk litt kontakt senere, og han insisterte på ingen heroin i seg denne dagen, LOVET....... Lyger i halveis coma altså.

Neste gang blir det først naloxon nesespray, og så har jeg skikkelig dosering med naloxon i sprøyte til intramuskulær bruk, men kan også gjøres om til nesespray med en medfølgende tupp eller settes IV, men jeg hadde bommet jeg skalv sånn av angst. Så trengs den brukes en dag, setter eg den i skinka og ringer 113. Om jeg slipper han inn igjen her er en helt annen sak, da bør det være en unskyldning som jeg skal se han mener, ellers er vennskapet ikke det samme lenger, om vi i det hele tatt er venner lengre.

Det blir nye regler her i huset nå, ingen kommer hit på tunge opiater (ELLER speed om det går greit å møte folka uten da...), bortsett fra subutex som er ganske utbredt og nødvendig for en del av vennene jeg har til å fungere, som jeg holdt på med for mange år siden selv. Noen er x-lar andre bare kjøpere av stoffet som kommer til å bli værre en heroin som en epidimi etterhvert, om det ikke allerede er det.

Som narkoman i tyve år nå, og som autist/asperger har jeg mistet de virkelige gode vennene mine fra gamledager, men de har tatt kontakt og sier jeg kan alltidkomme tilbake nå om jeg ikke kommer stein eller på speed. Tok imot en 'nøktern' venn trodde jeg først, vi koste oss og så film etter 5 år uten kontakt. Lagde kylling med bacon og lett bernaise saus i en form, med ost på toppen i og inn i ovnen, som i gamledager, da vi prøvde å feite oss opp på masse fet mat når vi var i lag for jeg trente og bolte på den tiden(type 16-17 år siden), og han var bare for tynn til stadighet.

Se minn sinnsykdom pga speed/amfetamin tråd for å lese hvordan dette gikk. Han ble hvertfall så psykotisk på speeden som han foreslo jeg skaffet til oss neste gang han kom, jeg gledet meg for å møte han, så hadde han rivo tabletter også. De kjøpte han for å ta overdose med i blanding med alkohol faktisk, men jeg er flink med dårlige mennesker og har vært veldig suicidal selv før, og litt nylig. Jeg roet han lett ned når han plutselig skrev, 'sorry 'navnet mitt', jeg klarer ikke mer, ha et bedre liv en meg....' Snakkket med han hele natten på sms, og neste dag gikk jeg igang med å få han hit, og han mente speed var oppskriften på en hyggelig natt sammen.....Det ble ikke så gøy likevel....

Tusen takk spesielt til de som sa positive og eller konstruktive ting, jeg setter stor pris på de=) Bare glad for responsen, jeg viste ikke helt hva som var riktig å gjøre, i ettertid tenker jeg han hadde ikke haatt vondt av en nesespray med naloxon, for om han ikke var på opiater gjør vel det ikke noe galt, am I correct? Han er avhengig av opiater sånn 80% av tiden virker det som, men på speeden glemmer han opiatene, som for det meste går i subb med sprøyte, gjerne blandet med speed i samme skuddet. Detpleide jeg også å digge, noen nøtter og så en sprøyte med 4mg subb og 0,5g speed. Det var i gamledager i nygårdsparken i bergen når jeg bodde på hospitset.

saviour
Anonym bruker
"Takknemlig Brugde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Gratulerer, ingen liv gikk tapt denne gangen
Du virker som en alltfor bra fyr, med en nydelig personlighet til å la den livskunnskapen du har fått gå rett i dass...Jeg håper virkelig du retter deg opp i ryggen og kommer deg til avrusning om det trengst. Hele historien din kunne blitt en bestselger i bokform om den kom ut.

Uansett...Kjempebra at det gikk så bra med kameraten din. Han er uansett heldig som har en som deg rundt seg.
113? Wtf er galt med folk.
Bruker;-)
Trådstarter
Fyren pustet og hadde 60 i puls, helt trygt å vente det ut. Hadde jeg vist han tok heroin hadde jeg satt naloxon i skinka hans. Har både naloxon nesespray og sprøyte med naloxon til IV eller IM bruk. hadde lett satt den imskinka hans, men pupillene var store ike vanlig på heroin, men han tok jo jævligmye speed før han sloknet også. OG IGJEN, dette er hverdagslig for meg nesten. Han kommer her med en liten bom, så tror han at han kan drive på som han vil. Jeg ringte hospitset han bor på og ba de gi beskjeden, IKKE kom opp her igjen før han har skjerpa seg grundig.

s
Sitat av Centext Vis innlegg
113? Wtf er galt med folk.
Vis hele sitatet...
de tror helsevesenet er ute etter å "ta dem" på linje med resten av systemet, da med masse rus og psykoser kan det være farligere å ringe 113 noen ganger (for de rundt, spes den som ringte), dessverre.

men helt ærlig er det der no tull selv misbrukera på det nivå ikke bør tolerere imo. hvis man ikke tolererer at folk ringer 113 om man detter om foran de kan man fint gå mer "private" steder å ta overdosene sine.
..eller man kan godta at 113 blir ringt og profesjonelle kommer asap og behandler kun det de må, om de må.
Klokken er fire pg jeg har et øye åpent. Leste delvis førsteinnlegget før det ble ganske klart for leg st kompisen din driver Lee heroin i skjul.
Bruker;-)
Trådstarter
Han drev nettopp med heroin i skjul for meg, når jeg fant ut jeg kunne legge meg kl to hadde han spist, druket kaffe og tatt en smell med speed jeg overså og lagt seg til ås ove igjen når jeg våknet kl 0400. Jeg vet det var speed for han glemte sprøyten og alt på badet, og den luktet speed tydelig, så han var tydligvis i live nok til år ruse seg enda mer. Glad jeg fikk gjemt alle posene med pulver før jeg sov selv, jeg hadde mine medisiner og hans dop i en sekk under madrassen min under meg igjen, så hadde merka det om han prøvde å ta det fra meg.

Smellen med speed var inni en strømforsynings ting til mobiler, sånn man lader fra på tur, fant desverre ikke den da jeg letet igjennnom sekken hans. Men så den åpen og det lå sprøyte og diverse på badet etter jeg våknet. Han sov fremdeles, så han må ha hatt bare en liten en med speed eller han hadde tatt mer sløvende ting en jeg viste den dagen, men jeg var glad han hadde vært oppe i det hele tatt når jeg våknet til fat med brødskive rester og kaffekopp med litt kaffe igjen i ved sengen hans. Sprøyte greiene og den strømforsynings-stash- boksen var på badet på gulvet, heldigvis haddde han lukket døren mtp hunden min, som jeg ikke vil skal leke med sprøyter , så han var i live og seg selv lik hvertfall.

Jeg la meg først kl to på natten, dette begynte tolv timer før, når han hadde begynt å snu seg fra side til side i sengen tenkte jeg det går an å ta en blund for meg og, og han gryntet litt innmellom. Jeg kunne også vekke han og det var 50/50, enten var han forbanna på meg når jeg vekte han, ellers sa han 'sorry man, sorry'.

Jag har foresten ringt hospitset han bor på og ba de si til han at han ikke var velkommen her mer. Jeg gidder ikke ha liv og død situasjoner hos meg igjen. Dette var dråpen som fyte begeret for meg, jeg gidder ikke mer. Han får sitte med hospits gjengen og kose seg for der har de øyeblikkelig hjelp dersom noe skule gå galt, det er et råttehøl av en plass å bo, ble veldig lei meg når han måtte flytte dit. All speeden i bygden kommer derfra,alle vet det, go det virker nesten som politiet beskytter dealerne eller noe. Kanskje de driver the ong con, ute etter større folk, jeg vet ikke, det hele er merkelig. De setter smeller foran de ansatte der også, trodde ikkemine egne øyne en dag jeg var nede for å s leiligheten.

Nå skal han 45 dager i fengsel igjen snart.

Jeg avslutter tråden for MIN del her, tenker egentlig på å forlate forumet her for det gjør ikke saken bedre for meg. Eller bare svare litt for å hjelpe folk ta smartere valg, folk skal jo blande cola, speed, og ritalin her, eller drikke, ta piller, og så vil personen helst skyte heroin på toppen.

Jeg kunne bidratt med litt sånn sett......

Peace

s
Jammen klarte jeg ikke lire av meg en strofe med en duopromille! *Applaus!*

Jeg synes at du tar det rette valget, Saviour. Bor man med uforsvarlige rusmisbrukere så vil det raskt bli veldig slitsomt og du vil hemme din egen personlige utvikling.
Sitat av saviour Vis innlegg
Han drev nettopp med heroin i skjul for meg, når jeg fant ut jeg kunne legge meg kl to hadde han spist, druket kaffe og tatt en smell med speed jeg overså og lagt seg til ås ove igjen når jeg våknet kl 0400. Jeg vet det var speed for han glemte sprøyten og alt på badet, og den luktet speed tydelig, så han var tydligvis i live nok til år ruse seg enda mer. Glad jeg fikk gjemt alle posene med pulver før jeg sov selv, jeg hadde mine medisiner og hans dop i en sekk under madrassen min under meg igjen, så hadde merka det om han prøvde å ta det fra meg.

Smellen med speed var inni en strømforsynings ting til mobiler, sånn man lader fra på tur, fant desverre ikke den da jeg letet igjennnom sekken hans. Men så den åpen og det lå sprøyte og diverse på badet etter jeg våknet. Han sov fremdeles, så han må ha hatt bare en liten en med speed eller han hadde tatt mer sløvende ting en jeg viste den dagen, men jeg var glad han hadde vært oppe i det hele tatt når jeg våknet til fat med brødskive rester og kaffekopp med litt kaffe igjen i ved sengen hans. Sprøyte greiene og den strømforsynings-stash- boksen var på badet på gulvet, heldigvis haddde han lukket døren mtp hunden min, som jeg ikke vil skal leke med sprøyter , så han var i live og seg selv lik hvertfall.

Jeg la meg først kl to på natten, dette begynte tolv timer før, når han hadde begynt å snu seg fra side til side i sengen tenkte jeg det går an å ta en blund for meg og, og han gryntet litt innmellom. Jeg kunne også vekke han og det var 50/50, enten var han forbanna på meg når jeg vekte han, ellers sa han 'sorry man, sorry'.

Jag har foresten ringt hospitset han bor på og ba de si til han at han ikke var velkommen her mer. Jeg gidder ikke ha liv og død situasjoner hos meg igjen. Dette var dråpen som fyte begeret for meg, jeg gidder ikke mer. Han får sitte med hospits gjengen og kose seg for der har de øyeblikkelig hjelp dersom noe skule gå galt, det er et råttehøl av en plass å bo, ble veldig lei meg når han måtte flytte dit. All speeden i bygden kommer derfra,alle vet det, go det virker nesten som politiet beskytter dealerne eller noe. Kanskje de driver the ong con, ute etter større folk, jeg vet ikke, det hele er merkelig. De setter smeller foran de ansatte der også, trodde ikkemine egne øyne en dag jeg var nede for å s leiligheten.

Nå skal han 45 dager i fengsel igjen snart.

Jeg avslutter tråden for MIN del her, tenker egentlig på å forlate forumet her for det gjør ikke saken bedre for meg. Eller bare svare litt for å hjelpe folk ta smartere valg, folk skal jo blande cola, speed, og ritalin her, eller drikke, ta piller, og så vil personen helst skyte heroin på toppen.

Jeg kunne bidratt med litt sånn sett......

Peace

s
Vis hele sitatet...
får nå holde deg på forumet så langt det lar seg gjøre synes jeg