Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 979
Det har vært en knallhard uke, og i dag var jeg ikke tenkt å røre noe som helst.

Våknet og hadde så vodt i hoften og albuen så jeg nesten ikke kom meg ut av sengen. Prøvde da med 100 mg tramadol uten virkning,Tok 200 mg sendere fremdeles ingen virkning.

Så kom angsten etter hardkjøret og jeg hev innpå 2+2+2 rivotril som roet meg ned. Smertene var det verre med så jeg hev i meg 40 mg oxy, dette gjorde at smertene ble til å leve med.

Problemet var at jeg ble så trøtt, men samtidig god form så jeg ville jo ikke sove. Lure meg tok da 2 x 50 hurtig og kortidsvirkende ritalin (selges ikke i Norge)

Dette høres nok for mange ut som enorme mengder, men toleransen min er ganske høy og jeg er innspist på alt dette i 2 måneder pluss at jeg har en lang karierre bak meg.

Jeg vil ikke ligge meg til å sove, formen er bare uggen (ikke så rart etter denne uken) Er det en dårlig ide og ta ta ett par rivo til, eventuelt en muffins eller brownies med en cannabis i?
R.i.p 23.04.2021
Vis du har såpass stor toleranse (har hvert der selv ) så vil jeg ikke kale det for monsterdose .bare kos deg videre ,kansje skip rivotril og eller ta lit edibles for og se an formen.
svaret på "er det en dårlig ide å ta ett par rivo til?" er konsekvent ja. Det er en veldig dårlig ide. Alltid.

Kan ikke se hva ett par til rivotriler skal gjøre for deg om det ikke har virket med den coctailen du har inntatt til nå.

Spar rivoen(e) til en annen gang er mitt råd, men du bestemmer selvsagt selv.

Ville heller gått for en liten cannabis om du har det tilgjengelig.

Håper din neste uke blir litt lettere enn den du har bak deg

Ha en god natt videre.
Sist endret av mr.roundtree; 3. februar 2020 kl. 02:21.
Typisk. Rivo jeg har lyst på, cannabis har jeg kun i brownies så de tar sin tid før de virker. Ritalin eller oxy frister ikke og vet ikke om det er så lurt med tramadol?

Sitat av mr.roundtree Vis innlegg

Håper din neste uke blir litt lettere enn den du har bak deg

Ha en god natt videre.
Vis hele sitatet...

Det blir den, hadde besøk denne uken så dette hører til er veldig skjeldent
Sist endret av dansun74; 3. februar 2020 kl. 02:27. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
R.i.p 23.04.2021
Ritalin med tramadol øker faren for anfall. Pleide å blande tramadol og oxy selv uten stress,men det vet du nesten best selv åssen kroppen din reagerer . Beste som sagt er nok å få i seg lit edibles, slenge seg på sofaen og binge noe på Netflix.
Anbefaler serien "the guestbook" om du ikke har sett den enda. Grei å slå ihjel noen timer med når man venter på funk :=)
Sitat av Tarm Vis innlegg
Ritalin med tramadol øker faren for anfall. Pleide å blande tramadol og oxy selv uten stress,men det vet du nesten best selv åssen kroppen din reagerer . Beste som sagt er nok å få i seg lit edibles, slenge seg på sofaen og binge noe på Netflix.
Vis hele sitatet...
Er så sjelden jeg spiser, Hvor lenge må jeg vente før den kicker inn?

Sitat av Tarm Vis innlegg
Ritalin med tramadol øker faren for anfall. Pleide å blande tramadol og oxy selv uten stress,men det vet du nesten best selv åssen kroppen din reagerer . Beste som sagt er nok å få i seg lit edibles, slenge seg på sofaen og binge noe på Netflix.
Vis hele sitatet...

Er så sjelden jeg spiser, hvor lenge må jeg vent på funk?

Sitat av mr.roundtree Vis innlegg
Anbefaler serien "the guestbook" om du ikke har sett den enda. Grei å slå ihjel noen timer med når man venter på funk :=)
Vis hele sitatet...
Er så sjelden jeg spiser. Hvor lenge må jeg vente før jeg får funk? Fant ikke the guestbook på netflix
Sist endret av dansun74; 3. februar 2020 kl. 02:51. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
R.i.p 23.04.2021
Burte merke noe allerede etter 30min .60 til 120min så er du i rimelig fin form.

Anbefaler å sjekke ut witcher på netflix. Fet serie som man binger hele ses av når man er påvirket.
Sist endret av Tarm; 3. februar 2020 kl. 03:06. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Tarm Vis innlegg
Burte merke noe allerede etter 30min .60 til 120min så er du i rimelig fin form.

Anbefaler å sjekke ut witcher på netflix. Fet serie som man binger hele ses av når man er påvirket.
Vis hele sitatet...
Sett den. Har du noen andre anbefalinger? Jeg er altetende: Greys, Broen, Top BOY, SOA, Band of Brothers. GOT, The killing, Hanmaids tale osv