Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1360
Anonym bruker
"Snill Fåvne"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hey. Tenkte å bestille meg en flaske med lsd. 250 dråper og 200 ug pr dråpe bestilte det i August og har fortsatt ikke kommet. Siste sporingsoppdatering er at den er ankommet Norge, men den har ikke rørt seg ettet. Bestilte heller ikke til noen andre enn meg selv hjemme hvor vi bor.. eh...første gang jeg har bestilt fra deepweb, er det vanlig det tar så lang tid fra Holland til Norge??

Eller har jeg sansynligvis noe problem nå?

Takk for alle innspill
Dersom du skal bestille sånne ting fra Deep web så ville jeg nok holdt meg til innenlands handel, pakker med slikt innhold blir dessverre som oftest stoppet dersom du bestiller det fra utlandet. Sier ikke at pakken din garantert er tatt av tollere men sannsynligheten er nok stor..
Post fra Nederland blir ekstra grundig sjekket. Da mener jeg VELDIG grundig sjekket. Aldri bestill derfra, og du bør rydde hjemme asap! For meg tok det 2-3 mnd før politi dukka opp, så det er bare å smøre seg med tålmodighet og være jævlig flink til å rydde alt hjemme i mellomtiden.
Blir det razzia og avhør, må du bare nekte kjennskap til sendingen og si hvem som helst kan ha bestilt det. Les deg opp på rettighetene dine i avhør og velg å ikke avgi forklaring, evt forklar så lite som mulig og bare nekt kjennskap til pakken.
Helst ikke bestill fra Nederland, vil vell oftere bli sjekket, som BoleIvars sier bestill innenlands om du vil være mer sikker, gjort det flere ganger, alltid gått fint, også er det sånn at hvem som helst kan bestille post i navnet ditt, adressert til deg, så ingen kan bevise noe som helst om de tar pakken din, bare kjedelig og miste den, men du kan få spørsmål, bare nekt.
Anonym bruker
"Snill Fåvne"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Okay, takk. får nok dra ut harddiskene og andre leker på noe annen adr. ��Ble litt småparanoid her. noen som vet cirka hva straffen hadde blitt for å bli tatt med den mengden? eller er lsd lsd liksom? Egen sats ellernoe
SammeFaenGårNokGreit
Absurd's Avatar
samfunnstraff eller fengsel kanskje? 250 brukerdoser er jo en ganske stor mengde. har hørt om folk som har fått 90 timer samfunnstraff etter så lite som kanskje 20 brukerdoser. Uansett så skal det nok lønne seg å bare nekte for det for da slipper du straff nesten garantert.
Neppe mye. Frem til nylig har de behandlet LSD som om du har bestilt indre organer fra barn. Men for ett par år siden var det en kar som ble tatt for forsøk på import av 200 blottere. Han fikk først lang tid, ble anket, ble redusert straff, ble anket igjen, og var til slutt nede i bare litt samfunnsstraff. Hjelper med litt oppdatert informasjon som ikke er fra 60 tallet om hvor skadelig/dødelig LSD er.

Skal prøve og se om jeg finner avisartikkelen
Sist endret av Mokkasinen; 18. september 2019 kl. 03:27.
Etter å ha lest første avsnitt av den Db-artikkelen har eg inntrykk av at journalisten har fått i seg litt LSD under skrivinga.
Ah! Ja jeg tror det var den ja. Da tok jeg LITT feil på mengden. TS hadde både en god del mer og mye sterkere, så jeg skal ikke uttale meg om størrelse på straff i hans tilfelle. Men han kan bruke den saken som utgangspunkt på å vise til at LSD har nedjustert skadeomfanget i forhold til hva retten tok utgangspunkt i før, om de prøver å sende ham til galgen.
Sist endret av Mokkasinen; 18. september 2019 kl. 11:42.