Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1085
Jeg kom til å tenke på en ting. Dersom en f.eks disponerer to leiligheter, er det noen automatikk i at onkel har oversikt over disse?

Kanskje noen her er utleiere - sender dere inn noen form for info til et slikt register?
Sist endret av Tøffetom; 24. mai 2014 kl. 11:39.
eiendomsregisteret?
de går etter folkeregistrert adresse , og vil sjekke opp evt andre nøkler du har på deg hvis du blir tatt ....
og hvis de hadde brukt hodet litt så hadde de sjekket med strømlevrandør for å sjekke hvilke adresser du betaler for strøm ....

men de har ikke noe automatisk liste over hva du eller jeg disponerer + de har meget dårlig innsikt hva andre politidistrikt sitter på av info om deg hvis du fks har en annen leilighet i et annet distrikt
Så i teorien kan en leie en leilighet, ha folkeregistrert adresse et annet sted, og dermed være "usynlig"?

Strømmen kan jo betales av andre, eller du kan plukke ut en leilighet med strøm inkludert?
Det mener jeg er riktig.
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Så i teorien kan en leie en leilighet, ha folkeregistrert adresse et annet sted, og dermed være "usynlig"?

Strømmen kan jo betales av andre, eller du kan plukke ut en leilighet med strøm inkludert?
Vis hele sitatet...
helt riktig , men har du nøklene til den andre leiligheten på deg hvis du blir tatt
og de får ransakelse ordre på deg vil de sjekke den andre leiligheten som de da mener du disponerer (hvis det er en systemnøkkel da )
Jeg har selv vært igjennom det maset ....
så skal du ha en inkognito leilighet , IKKE fly med den nøkkelen på deg