Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 3083
Anonym bruker
"Analog Valravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har litt piller som jeg dkulle gjemt noen som har noen tips til bra gjemmesteder?
Anonym bruker
"Taktløs Håbrann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Grav de ned om de ikke kan ligge inne.
Anonym bruker
"Firkantet Hamløper"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Legg dem i et annet tomt pilleglass med lignende piller du har resept for.

Legg dem nederst i en pose mel eller havregryn.

Inni et sokkepar du aldri bruker.

Under asken i vedovnen (ikke tenn opp)

Skjær ut midten av sidene av en bok i bokhylla

Inni støpsel

Under isolasjonen på loftet

Godt innpakket i en sjampoflaske

Inne i kabinettet til Pcn

Inne i madrassen

Hulrom inni /under møbler


Det er tusen steder å gjemme småtteri!
Anonym bruker
"Taktløs Håbrann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Falsk bunn på snusboks? Falsk såle på noe drittsko med tykk såle(joggesko), oppi takplater, ventilasjon. Naboens bod/annen eiendom. Etc.

Er det småtteri så er det beste å bruke fantasien, ikke gjenbruke gamle klassikere.

De selger sånne stash-lightere for potheads? Liten bomullsdott inni der så klirrer det ikke?

Hvis pillene er ganske små, kjøp en røykpakke med filtersigg og se om pillene får plass etter du har trukket ut filteret? "Lucky cigarette"
Anonym bruker
"Taktløs Håbrann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Støpsel er ganske smart hvis dekselet kun er holdt igjen av en eller flere skruer! Som.nevnt over
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Knurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
inni pc'en eller playstation/xbox
Anonym bruker
"Analog Valravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
inni pc'en eller playstation/xbox
Vis hele sitatet...
Ossen for man gjemt noe inni ps4en?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ossen for man gjemt noe inni ps4en?
Vis hele sitatet...
https://youtu.be/WVzWK3H3iN4
Anonym bruker
"Målløs Dvergmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
er ikke super lurt å grave det ned nå om du tenker å ha det liggende en stund for frosten kommer om ikke så lenge.. jævla kjipt å ikke ha tilgang på stashet sitt hele vinteren. sikkert fett på våren da. Gjem de bak et bilde eller i tven din(sjekk om stedet du tenker å hjemme det blir varmt før du legger det der) eller i en boks med røkelse eller pipa til peisen din! Det beste er nok å bare gjemme det og ikke skrive offentlig på nett hvor det ligger.
Hvem er det du hjemmer det for? det kan jo være veldig relevant.. er det dama eller snuten liksom jeg ville nok gjemt det forskjellige steder i forhold til hvem jeg gjemmer det fra..
Anonym bruker
"Analog Valravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
inni pc'en eller playstation/xbox
Vis hele sitatet...
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
er ikke super lurt å grave det ned nå om du tenker å ha det liggende en stund for frosten kommer om ikke så lenge.. jævla kjipt å ikke ha tilgang på stashet sitt hele vinteren. sikkert fett på våren da. Gjem de bak et bilde eller i tven din(sjekk om stedet du tenker å hjemme det blir varmt før du legger det der) eller i en boks med røkelse eller pipa til peisen din! Det beste er nok å bare gjemme det og ikke skrive offentlig på nett hvor det ligger.
Hvem er det du hjemmer det for? det kan jo være veldig relevant.. er det dama eller snuten liksom jeg ville nok gjemt det forskjellige steder i forhold til hvem jeg gjemmer det fra..
Vis hele sitatet...

Gjemmer det for snut tilfelle razia, har ikke råd til å miste stashet.
Har du en gammel ps2 liggende og slenge har den en luke bak som er ypperlig til og stashe unna ting. Gjem det bak den luka og "lagre unna" ps2 et sted der du kanskje setter unna ting og tang du ikke bruker så har du tilgang til det når du føler for det bare husk og trumpe inni papir eller bobleplast eller lignende så det ikke dunker og klirrer rundt om det blir flytta på.
Anonym bruker
"Trekantet Varulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Falsk bunn på snusboks? Falsk såle på noe drittsko med tykk såle(joggesko), oppi takplater, ventilasjon. Naboens bod/annen eiendom. Etc.

Er det småtteri så er det beste å bruke fantasien, ikke gjenbruke gamle klassikere.

De selger sånne stash-lightere for potheads? Liten bomullsdott inni der så klirrer det ikke?

Hvis pillene er ganske små, kjøp en røykpakke med filtersigg og se om pillene får plass etter du har trukket ut filteret? "Lucky cigarette"
Vis hele sitatet...
hvordan lager man falsk bunn i snusboks?
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Sier ikke mine men tenk alle husholdnings midler man bruker til vask og personlig hygiene som man normalt ikke åpner , men kan åpne, tørke før flytende væske, og legge en pose inni. Evt vakumpakke det så de kan ligge med den flytende væsken.

Tenk tannkremtuber, sjampo, sminke, creme osv.

Ellers er det ting som ikke lukter kan man senke det i bunn av proteinpulveret.

Er veldig mye tips men sørkg for de ikke har vært borti noe en hund kan lukte.

Da må det ligge høyt og hantrell ut slik at lukt partiklene forsvinner vekk fra hunden og ikke motsatt..


Ellers.erndet jo mye lurt man kan gjøre ute.mye folk med metalldetektor og geocaching nå så unngå metall om du skal grave ned noe..får.mye vannfaste og støvletter bokser som kan graves ned.

Ellers er det lurt å kjøpe så mye piller du ikke veit hvor du skal legge? Hehe.

Forsåvidt lurt å gjemme seg fordi piller kan forsvinne raskt om man ikke er erfaren eller har sterk ryggrad.
Anonym bruker
"Tolerant Nidhogg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
I bukselomma til en bukse du nesten aldri bruker som ligger i klesskapet.

Gjemte alltid tingene mine der da jeg fremdeles bodde hjemme hos foreldrene mine =)
Anonym bruker
"Taktløs Håbrann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Høres ut som litt mer enn et par sobril. Hvis du sitter å venter på razzia så ville jeg ikke gjemt de på egen eiendom.
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Nei aldri ha mer enn til personlig bruk hjemme.

Ca 1-2g heroin
5 g speed
5g kola
5g hasj weed
10-20 benzo uten respet.
Osv osv.

Og de tingene gjemmer.msn godt selvom det er brukerdoser. Kan jo ha et par brukerdoser fremme som man kan hive i seg eller ut om onkel kommer på uventet besøk, men altid lurt å ta forhåndsregler. Bare ikke bli paranoid
Sitat av PapaMarathon Vis innlegg
Nei aldri ha mer enn til personlig bruk hjemme.

Ca 1-2g heroin
5 g speed
5g kola
5g hasj weed
10-20 benzo uten respet.
Osv osv.

Og de tingene gjemmer.msn godt selvom det er brukerdoser. Kan jo ha et par brukerdoser fremme som man kan hive i seg eller ut om onkel kommer på uventet besøk, men altid lurt å ta forhåndsregler. Bare ikke bli paranoid
Vis hele sitatet...
Bare 5g speed?
Veldig godt forslag, men er nysgjerrig på om du baserer anslagene på synsing eller vet du noe jeg ikke vet? Tenker du ifht. strafferammer?
Anonym bruker
"Bitter Moskusfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen som har noen gode tips hvor man kan gjemme en fullstappa kartong med piller i huset uten å vekke mistanke?
Anonym bruker
"Ergerlig Karybdis"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Noen som har noen gode tips hvor man kan gjemme en fullstappa kartong med piller i huset uten å vekke mistanke?
Vis hele sitatet...
Grav det ned kanskje?
Anonym bruker
"Ergerlig Karybdis"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Noen som har noen gode tips hvor man kan gjemme en fullstappa kartong med piller i huset uten å vekke mistanke?
Vis hele sitatet...
hadde ikke anbefalt å gjemme en kartong med piller i huset. gjem det i en skog eller noe sånt.
Generell regel: Aldri oppbevar noe på arealer som kun du har tilgang til.

Så finn deg en plass ute eller i offentligheten. Så kan ikke noe knyttes til deg.
Anonym bruker
"Bitter Moskusfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
hadde ikke anbefalt å gjemme en kartong med piller i huset. gjem det i en skog eller noe sånt.
Vis hele sitatet...
Vil unngå skog da en bekjent av meg ble stjålet en del godis nylig. Er store verdier så vil minimere risikoen
Anonym bruker
"Ydmyket Steinbit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Runkerullen under senga eller i fleshlighten, ser for meg at snuten tar på seg hansker å begynner å grave rundt haha
▼ ... over et år senere ... ▼
Blir weed eller andre ting ødelagt av å ligge tørt, ute, i minusgrader?
Feks hvis man graver det ned/ legger det i skogen under mose feks
Sitat av Overgrow Vis innlegg
Blir weed eller andre ting ødelagt av å ligge tørt, ute, i minusgrader?
Feks hvis man graver det ned/ legger det i skogen under mose feks
Vis hele sitatet...
Ja vis det er fuktighet men om du vakumpakker det så kan du ha det lenge. Vet ikke om kulde har noe å si da men trur ikke det. Er ji mange som legger hasj i frysern så