Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 793
Noen som har tips for å stoppe tankekverna? Dama ble innlagt i kveld, og jeg har endt med å sitte hjemme alene. Sitter nå og leker russisk rulett med kjøkkenkniv.. Vil egentlig ende det hele, men får det som vanlig ikke til. Har ikke guts. Trenger noen å prate med PM ples
116 123 døgnåpen hjelpetlf

116117 legevakt
Ring mental helse 116123!

Det at dama di er innlagt betyr at hun får hjelp, og at hun er i trygge hender. Det bør føles lettende og godt for deg som bryr deg om henne. Nå og i lang tid fremover trenger hun en som er sterk og stabil, sånn at hun også kan bli sterk og stabil. Noe annet vil bare være enda mer skadelig for dere begge. Ikke la deg stupe ned i selvdestruktiviteten nå! Dette går bra, vær sterk og se fremover.
Trådstarter
Tusen takk for svar! Utrolig hyggelig å se at folk bryr seg her inne. Bare det å få svar har endret mye for min del. Skal ikke gjøre noe så drastisk som jeg hadde planer om i kveld.
Så hva ble meningen med livet?!
Gjøre de samme tingene, bevege seg i samme mønster.
Joa, da blir ting kjipt på sikt uansett.

Pass på hjernen. Naturen er god medisin.
R.i.p 23.04.2021
Det er synd og høre at du ikke har det bra akkurat nå.det jeg kan anbefale er og gå i naturen og finne et sted for og meditere,så du får klarnet og skylt ut de negative tankene dine. Ta in de positive energiene rundt deg.som lydene av fugler,vinden som blåser i trærne.kansje du også får lit mer innsikt i deg selv og blir sterkere.stå på dette skal gå bra!