Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  28 3843
Anonym bruker
"Lysten Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ønsker å vite hva følgende på bilde er brukt til. Hvilke stoffer er mest sannsynlig inntatt?

https://imgur.com/a/Ro6Q2Z9
Anonym bruker
"Vettskremt Brasme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ser ut som noen har røyka noe på folie. Heroin kan røykes slik.
R.i.p 23.04.2021
Mest sannsynlig heroin el noen som har prøvd og røyke opium på sølvpapir. Ser lit vel mye ut for og være heroin med mindre man prøver å være sparsom på sølvfolien og gjenbruke.
Anonym bruker
"Lysten Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takker for tilbakemeldinger. Antok kanskje noe heroin eller i den retningen.

- TS
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Helt ærlig, ser det mer ut som om disse har blitt brukt til noe matlaging enn narkotika.

Det som får meg til å komme til denne konklusjonen er: Størrelsen på brennmerkene, og hvor uniforme de er. Ingen røyker vel slike monsterdoser med heroin? Hvert brennmerke måtte jo ha inneholdt doser som hadde tatt livet av hele Oslo S i en fei. Og det er ikke brukt til hasj, der man ofte brukte skjeer laget av aluminiumsfolie for å varme opp hasjen før man gnur det inn i tobakk.
Se også på folien: De bitene har blitt revet av rullen, og så bare ligget på noe varm, man ser ikke noe tegn til håndtak for å holde de når man varmer opp evt stoff som skulle vært brukt, de ser ut til å ha vært liggende flate uten å blitt bearbeid noe særlig, slik man forventer om man hadde brukt de til matlaging.
Sist endret av Dodecha; 1. februar 2020 kl. 20:02.
Anonym bruker
"Lysten Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Helt ærlig, ser det mer ut som om disse har blitt brukt til noe matlaging enn narkotika.
Vis hele sitatet...
Det er 100% sikkert ikke tilfelle. Dette er et sted langt fra mulighet for matlaging.

- TS
Anonym bruker
"Takknemlig Hærorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ser nesten ut som folie brukt til hårfarging.
Anonym bruker
"Lysten Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Tilleggsinfo siden det er mange som antar naturlige årsaker :

1.Det lukter røyk i område.
2. Det er frekventert av folk som driver med dop.
3. Matlaging eller hårfarge lar seg ikke gjøre. Det finnes ingen mulighet for strøm. Da måtte det eventuelt vært en medbrakt primus noe som er særdeles usannsynlig med tanke på lokasjonen.

-TS
Trenger da ikke strøm for å lage mat!?!
Mulig sølvpapiret er gjenbrukt tusen ganger da om det er hero.
Sitat av LaidbackJack Vis innlegg
Mulig sølvpapiret er gjenbrukt tusen ganger da om det er hero.
Vis hele sitatet...
se så glatt og fint det er.. den folien der er ikke røyka drugs på en eneste gang tror jeg.
Sitat av Munted Artist Vis innlegg
se så glatt og fint det er.. den folien der er ikke røyka drugs på en eneste gang tror jeg.
Vis hele sitatet...
Godt poeng...skeptisk sjæl ass.
Anonym bruker
"Særegen Valp"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ønsker å vite hva følgende på bilde er brukt til. Hvilke stoffer er mest sannsynlig inntatt?

https://imgur.com/a/Ro6Q2Z9
Vis hele sitatet...
ser ut som om noen har bleika håret
Anonym bruker
"Slank Margyge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
ser ut som om noen har bleika håret
Vis hele sitatet...
Første tanken som slo meg å. Aldri drevet med det før men huska det så akkurat slik ut på badet etter søsteren min hadde gjort det
Ser nok mer ut som det er brukt til dette


Anonym bruker
"Tjukk Makrellhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Haha hårfarge.. Men jo ser jo den.
Men må si, mine folie ark såg også fort slik ut.. Vertfall viss eg ikke hadde flere å gå på. Etter ett lite gram, så blir fort ett ark seendes slik ut..
Anonym bruker
"Tjukk Makrellhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ser jo også tydelig rennespor på arket, der de ikke har blitt svart allt sammen
Herrrrrroooooiiiiinnnn
Sitat av esselte12 Vis innlegg
Ser nok mer ut som det er brukt til dette


Vis hele sitatet...
Kan stemme.
Heroin er heller ikke usannsynlig - men røyker man dop pleier det ikke bli så feite striper med brente rester. Det ser ut som om det er for mye til å være Heroin spør du meg.

Er også interessant om det er tykk folie fra sprøytebua eller om det er tynn folie fra butikken.

Ta noen bilder av bedre kvalitet der man kan se mer detaljer.
Sist endret av krystallkongen; 1. februar 2020 kl. 22:59.
Sitat av Munted Artist Vis innlegg
se så glatt og fint det er.. den folien der er ikke røyka drugs på en eneste gang tror jeg.
Vis hele sitatet...
Er enig med deg, jeg brukte ofte folie før som rist og etter en stund, så var folien så sprø at den ikke tålte noe. Ingen røyker så mye heroin på kort tid. Eller noe annet, en ting jeg kan se for meg, jeg brukte ofte folie for å tørke tobakk etc når det var krise i heimen, la det langs med folien så brennmerkene kan ligne
Kan du ikke lukte på det? Nå veit ikke jeg hvordan heroin lukter, men hårfarge har jo en ganske distinkt lukt. Ikke trenger du strøm for å farge håret heller, så lenge du kan skylde håret i vann så går det bra. Det trenger ikke være varmt heller.
Heroin lukter syrlig, litt edikk.
Får en litt annen brent sur lukt når det er røykt og ligger på folien.

Er det noe rør eller rør laget av folie til å innhalere Heroinen, hvis det er det det er?
Sist endret av KjemikalieX; 2. februar 2020 kl. 12:23. Grunn: dobbelpost
Anonym bruker
"Lysten Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Heroin lukter syrlig, litt edikk.
Får en litt annen brent sur lukt når det er røykt og ligger på folien.

Er det noe rør eller rør laget av folie til å innhalere Heroinen, hvis det er det det er?
Vis hele sitatet...
Det lå et par rør der formet i alu folie.
Rull opp rørene og se om det er klissete brune greier inni.

Høres def ut som Heroin nå..
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
1.Det lukter røyk i område.
-TS
Vis hele sitatet...
Har ingen god viten om akkurat disse arkene, men jeg fikk høre at folk røyka heroin inne på t-bane stasjonen stortinget. En gang jeg gikk forbi de «skjulte gangene» ingen alminnelige folk bruker, kjente jeg en av de jævligste kjemiske luktene jeg har lukta, dette skal visstnok ha vært heroin
Sist endret av Door145; 2. februar 2020 kl. 20:01. Grunn: Skriveleif
Burde det ikke være residue oppå og sot under om de er blitt brukt til å røyke?
Man skal ha en bra naiv tankegang hvis man velger å tro at det der ikke er brukt til heroin.

En av grunnen til at merkene er så store kan være at man har prøvd å tørke av oppsiden med papir, slik at man også har brukt baksiden til å røyke. Da vil soten bli strekt utover på oppsiden og bli større enn hva den opprinnelig var.

Jeg mener, du har til og med funnet rør av alu-folie... Selvfølgelig er det herion.
HEROIN, noen har røykt seg sveiseblind her ja. Ingenting annet ser sånn ut, jeg er 100% sikker på det er brukt til å røyke heroin, det er jo tynne papirark der og, slike man får mellom hvert lag med tykk folie til røyking på strax huset i bergen feks, for å røyke nettopp heroin. Enten er det noen om bruker jævlig mye, eller så har de foliene blitt brukt noen ganger igjen...... er det sot på andre siden e du hvertfall sikker på det er heroin.

Håper ikke du har funnet det fra din sønn sin hemmelige hytte eller lignende, da blir det vel oppvask tenker jeg.

s
bruk noe som dette så slipper du synsing.
skrap av innsiden av røra du har finni og bruk det som "sample".