Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 787
Halla!

Opererte nylig mandlene (5. desember), og klarte meg forholdsvis fint til og begynne med. Men den 10. desember fikk jeg en ekstrem blødning som endte med ambulanse og hasteoperasjon for å stoppe blødningen på Stavanger universitetssykehus. I etterkant av denne operasjonen har det vært helt forjævlig. Det som nå er problemet er at jeg såvidt klarer å åpne kjeften. Er slik at jeg sliter med å åpne den nok til å få inn tannbørsten, og jeg er usikker på hva det skyldes. Har lest litt på nettet, og sett at andre har hatt lignende problemer. Noen mente det var fordi de hadde bitt kjevene sammen så hardt i smerte at muskulaturen hadde spent seg, mens andre mente at de hadde fått kjeven ut av ledd under operasjonen. Så det jeg lurer på er om noen her har noen teorier om hva det kan være, eventuelt hvordan det kan fikses?

Fyr løs!
Snakke med lege kan være første tips..
Ring øre,nese hals å snakk med di 51518374 Da får du snakke med sykepleier som igjen snakker med kontakthavende lege.

Å gå til fastlegen tar bare ekstra lang tid.

Du har også muligheten til å lese din egen journal på: https://helsenorge.no vist du lurer på om noe har skjedd under operasjon
Sist endret av tøffel; 14. desember 2017 kl. 10:02.