Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 840
har brukt en hel del tid i Fruityloops å laget en låt som jeg trenger masse feedback på fra dere. Det er dance/club/trance ish vet ikke helt hvor jeg skal putte denne låta inn. Men positive og negative tilbakemeldinger blir tatt imot med en stor takk

http://soundcloud.com/espenaj/ace-dance-promo-2

Skal sies at det gjenstår litt finpuss å mastring.
Sist endret av EspenaJ; 19. juli 2012 kl. 00:51.
Hørt gjennom hele nå, liker sangen, men syns det virka som at "det ble litt for mye" fra starten av og fram til 1:50, nett som at lydene krangla litt så mye endte opp med og bli litt "uklart" (visst det gir noe mening ), men syns det ble mye mer clean fra 1:50 og utover.

Kanskje litt mer finpuss gjør det bedre?
Sist endret av cookiesRGood; 19. juli 2012 kl. 00:58.
Trådstarter
Takker veldig for responsen cookiesRGoodd. Og det stemmer nokk som du sier. Skal prøve å leike meg mere med filter får å få fjernet mye ulyd som ligger igjen i låta. Jobbe mere medd mastring, noe jeg ikke er så veldig flink på. Takker nokk en gang for responsen
Denne likte jeg! Bra variasjon!
Trenger en god del mastring ja. Litt mye "whitenoise", ellers en god låt. Du kan vel putte den under sjangeren trance.
plis da finn på noe eget å ikke bruk loops slikt blir bare skvip! Stringsa, leaden, pianoet allt er en loop som jeg menes finnes i vengence pakkene. Alle kan klippe å lime litt men blir jo ikke det samme som å "lage" en sang
Trådstarter
tøffel noe samples er det der inne.. men det er ingenting som er samplet av melodi. det har jeg spillt inn selv. bruker sylenth1 og massive + nexus. så neste gang du kommer med en beskyldning som dette. Vær sikker da

takker targus og eisval for positive tilbakemeldinger. ja ble en del whitenoise. Noe jeg skal prøve å jobbe litt mere med
Likte Ideen.
Mangler masse eq, fjern de lave frekvensene fra leaden osv. slik at det ikke blir en stor mølje. hvis du skjønner hva jeg mener. les deg litt opp i mixing, det vil gjøre underverker. Men absolutt bra melodier. og plis ikke bruk nexus sitt ibiza piano som hoved. Det er i alt for mange house/trance sanger
Trådstarter
cheesecake takker veldig for responsen og skal prøve på det
Jeg kunne lett hørt på denne, ass
Likte sangen, godt jobba.
Masse elementer som krangler om plassen, noe som gjør det slitsomt å høre på. Les deg opp på bruk av EQ
Ganske sikker på at jeg har hørt en del av de samplene i en venganece pakke selv, når jeg tenker meg godt om