Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 1241
Anonym bruker
"Rik Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Halla tar mot til meg å skriver dette..
Vært en partyløve full av rusinsudert selvtillit og svær omgangskrets.. Så nådde jeg et punkt jeg måtte slutte å feste og slutta og ruse meg, forsvant fra alle uten å si hvorfor og vært noen år i behandling nå som jeg ikke er hypp på at noen skal vite om. Alltid vært oppegående for andre og vil ikke endre det inntrykket.

Etter jeg sluttet å feste og ruse meg har jeg ignorert når venner og bekjente har tatt kontakt og jeg mistet interessen for å være sosial fordi jeg knyttet det bare til rus og festing. Etter noen år som einstøing kjenner jeg på ensomheten og savner den selvsikre og sosiale personen jeg var før! I dag har jeg sosial angst i stor grad og vet ikke hva jeg skal snakke med andre om siden jeg ikke har jobb, dame, venner eller hobby å drive med eller ha som samtaletema pga livssituasjonen de siste årene.
Ikke drikker jeg alkohol lenger heller som hadde gjort alt mye enklere men jeg hater å være fyllesyk!

Har noen tips til hvordan jeg kan gå frem for å catche opp og henge med gamle venner? Opplever at det enten gjøres over noen øl, eller at det er mye prat om felles venner, musikk, eller barn for de som har fått det men hva kan jeg prate om? Og hva si når de sier la oss ta noen pils en dag? Er det bare å henge sammen som ikke noe har skjedd og ting er som før eller må jeg beklage meg og fortelle masse personlig?