Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1008
Hei, skal kjøpe ny gaming laptop. Ikke noe highend laptop, men noe for under 9000.-
Må desverre kjøpes på netonnet. Noen som vet litt mer enn meg på hvilke av dem få gaming laptopene de har som jeg får mest ut av pengene for?
www.netonnet.no
Takk på forhånd!
Hunersk keiser
Attila's Avatar
https://www.netonnet.no/art/data-og-.../215773.10997/

Enten denne eller den gnomen123 linket til. Asusen har bedre design (IMO) og tastatur, i tillegg til bedre prosessor og dermed raskere i gjøremål, video og -bilderedigering og cpu-krevende spill. Lenovoen derimot er nok litt mer solid, og har bedre grafikkløsning enn Asusen, dermed mer FPS i spill. Sitter du bare og gamer, og liker utseendet til lenovoen, gå for den. Skriver du og redigerer bilder/video en del, hadde jeg gått for Asusen. I tillegg elsker jeg Asus-pc-ens design
Trådstarter
2 0
takk for hjelpen!
Sitat av gnomen123 Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Denne har jeg hatt under mine studier. Studerte 3D-grafikk så har kjørt ganske mye heavy programmer og den funker fett Absolutt et godt kjøp.
Sitat av Attila Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Kjøpte denne for noen uker siden og jeg er super fornøyd!
Gode specs til lav pris sammenlignet med andre laptopper. SSDen er gull verdt, synes jeg.

Et par ting jeg trekker på er at tastaturet føles billig, men det er ikke et problem. Bokstavene er røde og lyser ikke, så det er komplett umulig å se når det blir litt mørkt.
Skjermen er også ganske dårlig fra vinkler, men det er ikke noe problem med mindre du utelukket spiller i bekmørke rom.