Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 808
Anonym bruker
"Tolerant Grønngylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva er deres erfaringer på dette? Har hørt at bupreborphin abstinenser kan vare lengre. Er hektet på sub, skal snart i avrusning/døgn behandling. Er det lurt å switche fra subutex til heroin en liten stund før avrusning? Har erfaring med å være hektet på heroin og gå av dette sådet er ikke sånn at jeg vil begynne på et nytt opiat liksom

Noen med erfaring?

Synsing og utsagn som " nå har jeg ingen erfaring eller kunnskap om dette men vil anta..." = nei takk ikke svar på denne tråden!
Anonym bruker
"Rød Draug"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg hadde så å si ingen abstinenser på sub.i forhold til hero/minus abstinensene....men nå skal det sies at det kommer an på om du trapper ned over tid eller går Cold Turkey! nei...jeg hadde bare begynt nå, med nedtrappingen på sub. ikke begynn med hero iallfall....hvor mye sub.står du på? trapp deg ned fks.1 mg.. i uka? jeg gikk fra 16-0 på et år. når jeg kom på siste mg. så la jeg meg inn.....var der i en uke. ikke rørt siden- MEN det var en merkelig følelse ja... man våknet opp og får et annet syn på verden

er målet rusfrihet eller bare en pause? Lykke til iallfall !
Anonym bruker
"Sammen Lemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvor fort kan man regne med å få fysisk avhengighet på Sub kontra minus?
R.i.p 23.04.2021
Subutex helt klart,men det aller værste var oxycontin abstinenser. Fikk dette utskrevet av legen i god trod om at det ikke var så heavy som fks morfin for det kunne jeg ikke få men oxy var helt greit. 6mnd seinere når prolapsen i ryggen var bra så kuta legen meg cold turkey og ja ,fyfaen for et marerrit det var. Verket i alle muskler og ledd ,dreit ikke på flere uker og var nervevrak i flere mnd etterpå
Sist endret av Tarm; 21. januar 2021 kl. 10:13.